To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-21
Dowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wraz z odwozem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 614209-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (14)6435139
e-mail: gzoszczucin@o2.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wraz z odwozem.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno – wychowawczych w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wraz z odwozem
Dowóz dzieci będzie realizowany w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od nauki, natomiast do Ośrodków Rewalidacyjno - Wychowawczych w dni pracy tych placówek.
Przewidywana ilość dni dowozu do specjalistycznych placówek dydaktyczno – wychowawczych w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wynosi 228.
Ilość dowożonych dzieci ( 15 ):
1. Do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Pniu – 3 osoby w tym:
- z miejscowości Szczucin 3 osoby
2. Do Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Pniu – 2 osoby w tym:
- z miejscowości Słupiec 1 osoba
- z miejscowości Łęka Szczucińska 1 osoba
3. Do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Kupieninie – 6 osób w tym:
- z miejscowości Szczucin 2 osoby
- z miejscowości Borki 1 osoba
- z miejscowości Słupiec 2 osoby
- z miejscowości Dąbrowica 1 osoba
4. Do Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kupieninie – 4 osoby w tym:
- z miejscowości Szczucin 3 osoby
- z miejscowości Borki 1 osoba
Do Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Pniu i Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kupieninie uczniowie są dowożeni:
• od 4 stycznia 2021 r. do 25 czerwca 2021 r.
• od 4 września 2021 r. do 22 grudnia 2021 r.
Do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Pniu i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Kupieninie uczniowie są dowożeni:
• od 4 stycznia 2021 r. do 31 lipca 2021 r.
• od 1 września 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
Z uwagi na specyficzny charakter przedmiotu zamówienia (niemożność przewidzenia dokładnej liczby dzieci do przewozu przez cały okres realizacji zamówienia), Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci dowożonych, rozkładu jazdy oraz tras przejazdu w czasie trwania umowy.
W związku z powyższym Wykonawca dostosuje bądź wykorzysta dodatkowy środek transportu dla zabezpieczenia dowozu dzieci.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia (usługi) (art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp). tj. dowóz uczniów do specjalistycznych placówek dydaktyczno – wychowawczych
Opiekę nad uczniami zapewnia Wykonawca.
Wykonawca bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi dowozu.
Trasę, godziny dowozu i odwozu Wykonawca uzgodni z dyrektorem Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie.
Zamawiający wymaga aby usługa dowozu realizowana była bezpośrednio z i do miejsca zamieszkania ucznia.
Godziny realizowania usługi:
1. Do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Kupieninie i Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kupieninie: dowóz w godz. 7:40 – 7:50 , rozpoczęcie odwozu po godz. 14:00;
2. Do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Pniu i Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Pniu: dowóz w godz. 7:50 – 8:00, rozpoczęcie odwozu po godz. 14:00;
Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zaistnienia konieczności dowozu ucznia/uczniów do placówki: Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Dulczy Małej.
W takim przypadku, w ramach aneksu do umowy Wykonawca będzie wykonywał kurs po trasie uzgodnionej z Zamawiającym.
Zamawiający wymaga aby dowóz odbywał się sprawnymi technicznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych tj. wyposażonymi w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu oraz w pasy bezpieczeństwa, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W okresie jesienno - zimowym środki transportu dowożące dzieci będą ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła.
Ilość miejsc siedzących w pojazdach wyszczególnionych w ofercie musi być zgodna z zapisem w ich dowodach rejestracyjnych.
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W związku z tym Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. kierowców i opiekunów.
Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się Wykonawcę do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
a) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
b) Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w podpunkcie a) oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób tj. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (powyżej w punkcie a)) (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) (tj. w szczególności2 bez adresów, nr PESEL pracowników) lecz z podaniem imion i nazwisk osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) lecz z podaniem imion i nazwisk osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego.
e) W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy.
f) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w podpunktach a), b), c), d) wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 100 zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki liczonej od terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na ich przedłożenie Zamawiającemu.
g) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, określone przez Wykonawcę w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 73044.44 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno – Usługowo-Handlowa Janusz Kapinos
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Słupiec 328,33-230 Szczucin
Kod pocztowy: 33-230
Miejscowość: Słupiec 328
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 88920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 88920.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI SZCZUCIN
więcej: przetargi SZCZUCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.