eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDostawa żywności do stołówki Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na części - liczba części 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-25

Ogłoszenie nr 510407695-N-2021 z dnia 2021-01-25 r.
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów:

Dostawa żywności do stołówki Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na części - liczba części 2.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763107-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, krajowy numer identyfikacyjny 00105930800000, ul. Lubuska 11, 65-265 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 68 324 56 55
faks: 68 327 08 38
e-mail: sekretariat@dpskombatant.zgora.pl
www: https://kombatant.bipzielonagora.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności do stołówki Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na części - liczba części 2.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DK.TG.KK.3601.1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11z podziałem na części –liczba części 2
1.1.Częśćnr 1-dostawa produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 5.1. do SIWZ. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):Główny kod:15.50.00.00-3-Produkty mleczarskie,
1.2.Częśćnr 2 –dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 5.2. do SIWZ.
Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):Główny kod:15.10.00.00-9-Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, Dodatkowe kody:15.13.11.30-5-Wędliny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 5.1. -5.2. do SIWZ–tabela wykaz asortymentu.
3.Miejsce dostaw dla części 1 -2
1)Wykonawca dostarczać będzie towar do stołówki Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, przy ul. Lubuskiej 11.
2)Odbioru towaru w magazynie Zamawiającego, znajdującym się przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze dokonają wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Odbiór powinien być potwierdzony protokołem odbioru, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4. Informacje ogólne dla części 1 -2
1)Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego,
2)Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3)Odbioru dokona upoważniony i wyznaczony przez Zamawiającego pracownik w magazynie Zamawiającego zgodnie z pkt 3,
4) Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w magazynie przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze ,
5) Za dostarczoną żywność (w tym stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego,
6)Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem, w przypadku nabiału, faktury rozliczane są raz w tygodniu w każdy poniedziałek następnego tygodnia,
7)Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm i systemów odniesienia,
8)W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę,

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: dostawa produktów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 168396.75 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: GROBLA Dp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grobla 3
Kod pocztowy: 67-100
Miejscowość: Nowa Sól
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 176816.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 176816.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 176816.60
Waluta: 176816.60
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 159880.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PPHU "JOHN" PAWEŁ JOHN
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grotniki, ul. Źródlana 5
Kod pocztowy: 64-140
Miejscowość: Włoszakowice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 167874.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 167874.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 168609.16
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie 39 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Przetarg nieograniczony to jeden z podstawowych trybów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i może być stosowany we wszystkich przypadkach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.