Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
Ogłoszenie nr 763107-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
Dostawa żywności do Domu pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na części - liczba części 2.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 68 324 56 55,
faks: 68 327 08 38
e-mail: sekretariat@dpskombatant.zgora.pl,
www: https://kombatant.bipzielonagora.pl/
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://kombatant.bipzielonagora.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://kombatant.bipzielonagora.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://kombatant.bipzielonagora.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DK.TG.KK.3601.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na części – liczba części 2:
1.1.Część nr 1-dostawa produktów mleczarskich
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 5.1. do
SIWZ.
Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod:
15.50.00.00-3- Produkty mleczarskie,
1.2.Część nr 2 –dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 5.2. do
SIWZ.
Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod:
15.10.00.00-9- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
Dodatkowe kody:
15.13.11.30-5- Wędliny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 5.1. - 5.2. do SIWZ –tabela
wykaz asortymentu.
3. Miejsce dostaw dla części 1 - 2:
1) Wykonawca dostarczać będzie towar do stołówki Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, przy ul. Lubuskiej 11.
2) Odbioru towaru w magazynie Zamawiającego, znajdującym się przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze dokonają wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Odbiór powinien być potwierdzony protokołem odbioru, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4. Informacje ogólne dla części 1 - 2:
1) Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego,
2) Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu
żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) Odbioru dokona upoważniony i wyznaczony przez Zamawiającego pracownik w magazynie
Zamawiającego zgodnie z pkt 3,
4) Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a
Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w magazynie przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej
Górze ,
5) Za dostarczoną żywność (w tym stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do momentu odbioru
zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego,
6) Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem,
w przypadku nabiału, faktury rozliczane są raz w tygodniu w każdy poniedziałek następnego
tygodnia,
7) Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu,
wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom.
Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dopuszcza się zastosowanie
rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm i systemów odniesienia,
8) W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź
niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania
niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu
zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają
Wykonawcę,
9) Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne,
które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego,
10) W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ,
Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem
pkt. 8),
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości i/lub wartości dostaw maksymalnie
o 30% umowy, niż wskazana w SIWZ na etapie jej realizacji, w związku z odpowiednim
zmniejszeniem ilości zamawianego towaru objętego umową. Zmniejszenie ilości oznacza
możliwość zmniejszenia zamawianych ilości każdej pozycji asortymentowej. Jednocześnie
realizacja każdej z pozycji asortymentowej nie może przekroczyć ilości maksymalnej określonej
w załączonej Tabeli – załącznik nr 5.1. i /lub 5.2. do SIWZ. Wykonawca nie może
dochodzić żadnych roszczeń z tego tytułu w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę
między ilością dostaw wskazanych w SIWZ a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie
poszczególnych zleceń / zapotrzebowań Zamawiającego,
12)Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych zamiennie w
asortymencie wskazanym w tabeli w granicach +/- 25 % w stosunku do wielkości
zapotrzebowań określonych w SIWZ, uwzględniając bieżące potrzeby Zamawiającego, przy
czym wartość umowy nie może przekroczyć wartości określonej w § 5 ust. 1 umowy,
13) W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się
zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych
wielkościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartość
opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00
Dodatkowe kody CPV:
15.50.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia
wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu,
spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że
złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub
dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ ;
2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2
do SIWZ;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;
4) zestawienie kosztów zadania załącznik Nr 5.1 i/lub 5.2. do SIWZ – tabela-
wykaz asortymentu.
3.2. Dokumenty składane samodzielnie po otwarciu ofert:
Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę –przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.kombatant.bipzielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1076 z późn.zm.) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, z wyjątkiem przypadku , gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w formie oryginału.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:
Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy (na wezwanie), którego oferta została najwyżej oceniona :
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp ;
Uwaga: zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1d. formularza oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których możliwe jest samodzielne pobranie tego dokumentu przez Zamawiającego;
3.4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom,
zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenie tych Podwykonawców. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji , zgodnie z art. 36ba ustawy Pzp Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie , o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy.
3.5. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 3.1 - 3.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
3.6. Dokumenty i oświadczenia składane przez podmioty lub osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
3.6.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.3.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.6.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.6.1.SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć ,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wymaganiami pkt 3.6. SIWZ.
Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część ww. dokumenty należy złożyć
w 1 egzemplarzu.
3.7. Dokumenty i oświadczenia musza być aktualne na dzień ich złożenia.
3.8.Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów:
a. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej
zatrzymuje Zamawiający,
b. Formularz oferty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w
załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem
oferty,
c. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub
wykluczenie Wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zgodnie z pkt 1.11 Rozdział III w siedzibie Zamawiającego w Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, 65- 265 Zielona Góra, ul. Lubuska 2, sekretariat nie później niż do dnia 16 grudnia 2020r. do godz. 10:00
Uwaga: Z uwagi na ograniczenia wynikające z konieczności zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 Oferty dotyczące niniejszego postępowania doręczane osobiście należy składać w godzinach pracy 9:00 do 13:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 grudnia 2020r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w Zielonej Górze w Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, 65-265 Zielona Góra, ul. Lubuska 11, świetlica.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część nr 1-dostawa produktów mleczarskich
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 5.1. do
SIWZ.
Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod:
15.50.00.00-3- Produkty mleczarskie,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
Termin płatności: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 grudnia 2020r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego w Zielonej Górze w Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, 65-265 Zielona Góra, ul. Lubuska 11, świetlica.
Uwaga! W celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom biorącym udział w sesji otwarcia ofert, Zamawiający - uwzględniając wymagania zawarte w rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii - zapewni odpowiednie przygotowanie sali w zakresie odległości pomiędzy uczestnikami oraz dostępu do płynów dezynfekujących. Jednocześnie Zamawiający przypomina o obowiązku zasłaniania ust
i nosa w jednostce.
14.2.Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia kopert z ofertami.
14.3.W części jawnej postępowania, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający zgodnie z art.
86 ust.3 ustawy Pzp poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
14.4.Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda dane zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp tj. nazwy
(firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące cen zawartych w ofertach,
terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert
zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane,
14.5 Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej
Zamawiającego www.kombatant.bipzielonagora.pl informacje dotyczące kwoty, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli
oferty w terminie oraz informacje odczytane na otwarciu ofert.
14.6.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu Zamawiający udostępni po
dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia z
uwzględnieniem pkt. 1.17.7) Rozdz. III.SIWZ.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
- Transport uczestników projektu Zaufanie dzięki językowi na wycieczki lokalne oraz do Cottbus w latach 2025-2027
- Budowa drogi pożarowej DP29 na terenie Leśnictwa Świdnica w oddz. 883, 875, 874, 873 i 872 oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 279
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 56 w Szczecinie
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.