To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-25
Wykonanie, w formule zaprojektuj i wybuduj, budowy deszczochronów na platformach oraz zmiany kotwienia pomostu pływającego w Siemiatyczach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 775309-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 85 6565800, 6565815
faks: 856 565 803
e-mail: urzad@siemiatycze.eu
www: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/Przetargi/wykonanie-budowy-deszczochronow-na-platformach-w-siemiatyczach.html
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/Przetargi/wykonanie-budowy-deszczochronow-na-platformach-w-siemiatyczach.html
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie, w formule zaprojektuj i wybuduj, budowy deszczochronów na platformach oraz zmiany kotwienia pomostu pływającego w Siemiatyczach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IF.271.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, zdobycie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień oraz wykonanie prac w zakresie przebudowy budowli hydrotechnicznej typu pomost pływający zlokalizowanej na Zalewie nr 2 w Siemiatyczach oraz budowy deszczochronów na platformach, które są zlokalizowane na terenie działki nr ewid. 398/1 w Siemiatyczach (w części pokrytej wodą na zbiorniku Nr 2). 3.2. Teren objęty projektem nie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. 3.3. W ramach zadania planuje się: 3.3.1. I ETAP (projektowy): opracowanie materiałów do uzyskania decyzji o warunkach zabudowy i pozwolenia wodno-prawnego, opracowanie mapy do celów projektowych oraz dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego zgodnie z ustawą Prawo Wodne, opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej co najmniej: projekt budowlany i wykonawczy obejmujący przebudowę i budowę mola oraz deszczochronów, projekt budowlany i wykonawczy zmiany kotwienia istniejącego pomostu zgodnie z przepisami prawa. 3.3.2. II ETAP (realizacja): demontaż istniejących platform i złożenie materiału na brzegu w miejscu wskazanym przez zamawiającego do ponownego wykorzystania elementów platform nadających się do wykorzystania, demontaż łańcuchów i kotwic betonowych kotwiących istniejący pomost, wbicie kafarem co najmniej siedmiu stalowych pali kotwicznych w dno zbiornika i montaż prowadnicami systemowymi do drewnianego deku istniejącego pomostu oraz budowę dwóch deszczochronów posadowionych na platformach pływających o wymiarach 7,2m x 7,2m wraz z trapami dojściowymi o wymiarach 2,4m x 5,0m łączącymi platformy z istniejącym pomostem pływającym. Deszczochrony w konstrukcji szkieletowej, drewnianej, kryte trzciną. Obiekt przystosowany do ruchu pieszego. W ramach realizacji tego etapu Wykonawca winien uzyskać w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 3.4. Rodzaj i ilość robót objętych zadaniem: 1) opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich pozwoleń i uzgodnień wymaganych prawem – 1 kpl. 2) deszczochrony (altany) - 2 szt. 3) platformy pływające 7,20m x 7,20m z barierkami - 2 szt. 4) pływaki 2,40x3,00x0,75m wykonane z betonu hydrotechnicznego C35/45 - 8 szt. 5) pływaki 2,00x2,40x0,75m wykonane z betonu hydrotechnicznego C35/45 - 2 szt. 6) trapy zawiasowe 2,4m x 5,0m z barierkami - 2 szt. 7) stalowe pale z rur 219mm/8mm dł. około 8m co najmniej - 7 szt. 8) prowadnice systemowe pali 219mm zgodnie z poz. 7 - 7 szt. 9) demontaż platform 5,50m x5,50m - 2 szt. 10) demontaż kotwic betonowych 1,2t wraz z łańcuchami - 18 kpl. 3.5. Obowiązki Wykonawcy - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 3.5.1. Sporządzenia wielobranżowej dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej), w tym opracowań towarzyszących, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółowej inwentaryzacji istniejącego obiektu przewidzianego do przebudowy w zakresie budowlanym wraz z ekspertyzą techniczną, oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień (w szczególności wynikających z Prawo wodnego, Prawa budowlanego, jak również wykonanie wymaganych analiz, badań i pomiarów). 3.5.2. Przygotowana dokumentacja projektowa przed uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego i pozwolenia na budowę wymaga akceptacji Zmawiającego. 3.5.3. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji w wersji papierowej 3.5.4. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (zapis na płytach CD), niezabezpieczonej przed kopiowaniem, w następującej ilości egzemplarzy: 3.5.5. Uzyskania pozwolenia na budowę wraz ze wszelkimi uzgodnieniami, pozwoleniami itp. oraz uwzględnienia wszelkich prac towarzyszących koniecznych do wykonania w celu realizacji, oddania do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami obiektu i terenów objętych opracowaniem; 3.5.6. Wytyczenia geodezyjnego obiektów i wykonania inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót; 3.5.7. Prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym uzyskanie przez Wykonawcę zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej przeznaczeniem; 3.5.8. doprowadzenia na własny koszt energii elektrycznej i wody na teren budowy stosownie do potrzeb, podłączenia liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; 3.5.9. zabezpieczenia dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które mogą spowodować transport i sprzęt Wykonawcy, w szczególności dostosować się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach; 3.5.10. opracowania i wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na okres realizacji zadania wraz z ich zatwierdzeniem przez uprawnione instytucje. Realizacja tych zmian oraz ponoszenie wszystkich kosztów zmiany organizacji ruchu; 3.5.11. sprzątania na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastowej naprawy; 3.5.12. powiadomienia mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i ewentualnych utrudnieniach z tym związanych – w razie konieczności 3.5.13. udziału w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez Zamawiającego wg potrzeb; 3.5.14. po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy do uporządkowania na własny koszt i ryzyko terenu budowy i przekazania go protokolarnie Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót; 3.5.15. posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami; 3.5.16. utrzymywania na własny koszt na bieżąco czystości na terenie budowy; 3.5.17. wykonania na własny koszt robót tymczasowych, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót; 3.5.18. natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; 3.5.19. przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem; 3.5.20. przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401); 3.5.21. koordynowania prac realizowanych przez ewentualnych podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami; 3.5.22. posiadania wszystkich wymaganych prawem uprawnień i zezwoleń, w tym zezwolenia na prowadzenia prac podwodnych; 3.5.23. dokonywania w odpowiednim czasie wszystkich niezbędnych sprawdzeń i pomiarów, które powinny być prowadzone zgodnie z właściwymi normami i procedurami, sztuką budowlaną oraz dokumentacją projektową; 3.5.24. protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie wskazanym w umowie; 3.5.25. zapewnienia organizacji prowadzenia robót gwarantującej wykonanie przedmiotu umowy w wymaganym przez Zamawiającego terminie (m.in. praca na dwie zmiany, w koniecznych przypadkach praca nocna, praca w warunkach zmianowych, praca sześć dni w tygodniu) 3.5.26. wykonania zamówienia z materiałów posiadających stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnione instytucje; 3.5.27. zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt obsługi geologicznej, o ile wystąpi taka konieczność; 3.5.28. uzyskania akceptacji Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru co do materiałów wykorzystanych przy realizacji zamówienia; 3.5.29. zapewnienia monitoringu geodezyjnego pozwalającego na stałą ocenę wpływu prowadzonych prac na obiekty sąsiadujące w celu nie dopuszczenia do powstania ich uszkodzeń; 3.5.30. opracowania i przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego oraz zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego; 3.5.31. wykonania przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym; 3.5.32. uczestniczenia w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń; 3.5.33. przestrzegania przepisów bhp i p.poż.; 3.5.34. zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt; 3.5.35. umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego; 3.5.36. zorganizowania w przypadku braku możliwości zorganizowania zaplecza robót na terenie budowy poza terenem budowy we własnym zakresie i na własny koszt; 3.5.37. doprowadzania do należytego stanu i porządku terenu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego, w tym usunięcia ewentualnych szkód na własny koszt; 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ - OPZ. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę całej dokumentacji technicznej. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7), w związku z art. 93 ust. 1 pkt 4), Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postepowania o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest: Wykonanie, w formule zaprojektuj i wybuduj, budowy deszczochronów na platformach oraz zmiany kotwienia pomostu pływającego w Siemiatyczach
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 14 stycznia 2021 r. o godz. 11:00, minął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta. Oferta złożona przez Wykonawcę: PPHU Dekar Olszewski Dariusz. ul. Szkolna 21. Jakubowice Konińskie, 21-003 Ciecierzyn przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny zaproponowanej w ofercie.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- "Dostawa produktów farmaceutycznych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach - dogrywka"
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Kłopoty Stanisławy
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.