eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408501-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Powiat Nowodworski:

Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770637-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. gen.Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 552 473 668
faks: 552 473 670
e-mail: przetargi@nowydworgdanski.pl
www: http://www.bip.nowydworgdanski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SR.272.32.2020.RG

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest: 1) opracowanie Autorskiego Programu Nauczania (dalej jako APN); 2) przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach realizacji Projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) osoby opracowujące APN, oraz prowadzące zajęcia pozalekcyjne, muszą spełniać warunki Zamawiającego; 2) zajęcia pozalekcyjne są jednym z ważniejszych działań skierowanych bezpośrednio do uczniów uzdolnionych w wymienionym powyżej projekcie; 3) zajęcia te mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotowywać uczniów do udziału w olimpiadach i konkursach przedmiotowych; 4) zajęcia będą prowadzone indywidualnie lub w małych grupach, od 3 do 10 osób (mała liczebność grup pozwoli na intensywną pracę z poszczególnymi uczestnikami zajęć); 5) jedna godzina zajęć pozalekcyjnych trwa 45 minut; 6) zajęcia pozalekcyjne, będą odbywały się w Liceum Ogólnokształcącym w Nowym Dworze Gdańskim ul. 3 Maja 3, wg określonego Harmonogramu w formie stacjonarnej lub w formie zdalnej z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. 7) wybór formy stacjonarnej lub zdalnej zależne będzie od sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących przepisów w tym zakresie. 8) zajęcia będą odbywały się w dniach od poniedziałku do soboty w przedziałach czasowych: a) od poniedziałku do piątku w godzinach: od 14:00 do 18:00, b) w soboty w godzinach: od 8:00 do 14:00. 9) diagnoza, którą przejdą uczniowie, uwzględni nie tylko ich uzdolnienia kierunkowe, ale również inteligencję i zdolności twórcze. Implikacją diagnozy będzie dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia uzdolnionego, uwzględniających poszerzanie wiedzy w danej dyscyplinie naukowej, indywidualny styl uczenia się oraz potrzebę wsparcia psychologicznego (np. radzenie sobie ze stresem, dokonywanie samooceny). 3. Zamówienie zostało podzielone na 12 części, ze względu na: przedmiot zajęć, etap edukacyjny oraz ilość godzin i tak: 1) Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – matematyka, b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20. 2) Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – matematyka, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20. 3) Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – fizyka, b) etap edukacyjny – podstawowy c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20. 4) Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: d) przedmiot – fizyka, e) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy f) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20. 5) Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – informatyka, b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20. 6) Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – informatyka, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20. 7) Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – biologia, b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym –20. 8) Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – biologia, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20. 9) Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – chemia, b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20. 10) Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – chemia, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20. 11) Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – kompetencje społeczne, b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 15. 12) Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – kompetencje społeczne, b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 15. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę), może uczestniczyć w realizacji maksymalnie do 2 części zamówienia. 5. Tematyka zajęć pozalekcyjnych: 1) APN oraz prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą uwzględniać specyficzne potrzeby każdego ucznia, które określone zostaną na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji uczniów do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia pozalekcyjne; 2) Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi zostać dopasowana do indywidualnych potrzeb i predyspozycji uczestników grupy; 3) Tematyka może wykraczać poza podstawę programową nauczania w szkole; 4) Zajęcia muszą być dostosowane do specyficznych potrzeb uczniów szczególnie uzdolnionych, w tym uwzględnić należy zagadnienia i zadania, które pojawiają się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach z dziedzin objętych wsparciem; 5) Z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje APN, zawierający następujące informacje: a) metryczka APN (ogólne informacje o APN – autor, adresat, geneza APN, koncepcja APN, organizacja zajęć, liczba godzin), b) cele ogólne i szczegółowe, c) plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar, d) treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, zawierające, między innymi, treści odnoszące się do różnych dziedzin nauki, e) procedury osiągania założonych celów, f) przewidywane osiągnięcia uczniów, g) literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.). 6) Szablon APN; szablon haromonogramu zajęć (dalej jako Harmonogram), oraz wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji Zajęć pozalekcyjnych, zostaną przekazane Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy, 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji opracowany APN - w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, 8) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu Harmonogram, w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia Umowy, Harmonogram musi być przed przekazaniem Zamawiającemu wcześniej zatwierdzony przez Lokalne Centrum Nauczania Kreatywnego (dalej jako LCNK), 9) W okresie trwania umowy dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w APN przez osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne zmian prowadzących do skuteczniejszej realizacji wsparcia uczniów uzdolnionych oraz lepszego dostosowania zajęć pozalekcyjnych do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej celem uzyskania akceptacji Zamawiającego. 6. Harmonogram zajęć pozalekcyjnych i planowane rozłożenie treści muszą uwzględniać następujące wymogi: 1) w pierwszym okresie realizacji umowy wszystkie zajęcia pozalekcyjne mają charakter indywidualny, tj. prowadzone są odrębnie dla uczniów poszczególnych klas w grupie na danym etapie edukacyjnym; 2) w drugim okresie realizacji umowy część zajęć pozalekcyjnych realizowana jest wspólnie dla uczniów wszystkich klas na danym etapie edukacyjnym, przy czym zajęcia wspólne służą realizacji projektu edukacyjnego przez uczniów; 3) w przypadku, w którym jest taka potrzeba wynikająca bezpośrednio z realizacji zajęć lub nie sformuje się indywidualna grupa uczniów z danej klasy, godziny przypisane tej grupie zostaną przydzielone do pozostałych grup indywidualnych lub godzin wspólnych – łączna liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia w ramach umowy jest stała (decyzję o przydziale godzin podejmuje zamawiający) – za zgodą opiekuna pedagogiczno-metodycznego; 4) liczbę godzin zajęć indywidualnych i wspólnych dla poszczególnych etapów edukacyjnych oraz przedmiotów, stanowiących odrębne części zamówienia, przedstawia poniższa tabela: TABELA etap edukacyjny podstawowy etap edukacyjny ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy Semestr (luty-czerwiec 2021/ rok szkolny 2020/2021 Semestr (luty- czerwiec 2021)/ rok szkolny 2020/2021 matematyka zajęcia indywidualne 10 10 zajęcia wspólne 10 10 fizyka zajęcia indywidualne 10 10 zajęcia wspólne 10 10 informatyka zajęcia indywidualne 10 10 zajęcia wspólne 10 10 biologia zajęcia indywidualne 10 10 zajęcia wspólne 10 10 chemia zajęcia indywidualne 10 10 zajęcia wspólne 10 10 kompetencje społeczne zajęcia indywidualne 5 5 zajęcia wspólne 10 10 5) z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje harmonogram, zawierający listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. 7. Wymagane metody pracy: 1) w ramach realizacji zajęć pozalekcyjnych zamawiający wymaga stosowania możliwie największej liczby metod aktywizujących; 2) podczas realizacji zajęć wspólnych dla całej grupy uczniów na danym etapie edukacyjnych należy przewidzieć realizację projektu edukacyjnego, przy czym w odpowiedni sposób należy dostosować zadania realizowane przez poszczególnych uczniów, z uwzględnieniem zróżnicowania grupy; 3) należy zaplanować realizację przez uczniów ćwiczeń, doświadczeń i eksperymentów praktycznych oraz pracę samodzielną uczniów – z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu. 8. Dokumentacja: 1) prowadzący zajęcia będzie zobowiązany do przeprowadzenia diagnozy stopnia opanowania przez uczniów kompetencji kluczowych właściwych dla danego przedmiotu – na początku i pod koniec realizacji APN (tzw. diagnoza na wejściu i na wyjściu); 2) prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą być udokumentowane w formie dziennika z realizacji zajęć; 3) zamawiający przekaże wykonawcy wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji zajęć pozalekcyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: matematyka etap podstawowy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 93 ust 1 pkt 1, ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono w ramach części nr 1 żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie w/w części.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: matematyka etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Piotr Donajski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Borowy Młyn 8
Kod pocztowy: 82-420
Miejscowość: Ryjewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: fizyka, etap podstawowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Jarosław Galicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Malinowskiego 5
Kod pocztowy: 82-200
Miejscowość: Malbork
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Anna Duchalska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dąbrowskiego 11/2
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: fizyka, etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Jarosław Galicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Malinowskiego 5
Kod pocztowy: 82-200
Miejscowość: Malbork
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1980.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1980.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: informatyka etap podstawowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wojciech Krawczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: M. Reja 3/3
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: informatyka etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wojciech Krawczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: M. Reja 3/3
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: biologia etap podstawowy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 93 ust 1 pkt 1, ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono w ramach części nr 7 żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie w/w części.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: biologia etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 93 ust 1 pkt 1, ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono w ramach części nr 8 żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie w/w części.

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: chemia etap podstawowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Danuta Stefańska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wesoła 2
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: chemia etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Danuta Stefańska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wesoła 2
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne etap podstawowy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 93 ust 1 pkt 1, ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono w ramach części nr 11 żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie w/w części.

CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Katarzyna Laskowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: M. Reja 3/23
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1500.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.