eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770637-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Powiat Nowodworski:

Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. gen.Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 552 473 668
faks: 552 473 670
e-mail: przetargi@nowydworgdanski.pl
www: http://www.bip.nowydworgdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferty pisemne dostarczone do zamawiającego osobiście lub poprzez posłańca lub za pomoca operatora pocztowego.

Adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.

Numer referencyjny: SR.272.32.2020.RG

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę), może uczestniczyć w realizacji maksymalnie do 2 części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest:
1) opracowanie Autorskiego Programu Nauczania (dalej jako APN);
2) przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach realizacji Projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) osoby opracowujące APN, oraz prowadzące zajęcia pozalekcyjne, muszą spełniać warunki Zamawiającego;
2) zajęcia pozalekcyjne są jednym z ważniejszych działań skierowanych bezpośrednio do uczniów uzdolnionych w wymienionym powyżej projekcie;
3) zajęcia te mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotowywać uczniów do udziału w olimpiadach i konkursach przedmiotowych;
4) zajęcia będą prowadzone indywidualnie lub w małych grupach, od 3 do 10 osób (mała liczebność grup pozwoli na intensywną pracę z poszczególnymi uczestnikami zajęć);
5) jedna godzina zajęć pozalekcyjnych trwa 45 minut;
6) zajęcia pozalekcyjne, będą odbywały się w Liceum Ogólnokształcącym w Nowym Dworze Gdańskim ul. 3 Maja 3, wg określonego Harmonogramu w formie stacjonarnej lub w formie zdalnej z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
7) wybór formy stacjonarnej lub zdalnej zależne będzie od sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących przepisów w tym zakresie.
8) zajęcia będą odbywały się w dniach od poniedziałku do soboty w przedziałach czasowych:
a) od poniedziałku do piątku w godzinach: od 14:00 do 18:00,
b) w soboty w godzinach: od 8:00 do 14:00.
9) diagnoza, którą przejdą uczniowie, uwzględni nie tylko ich uzdolnienia kierunkowe, ale również inteligencję i zdolności twórcze. Implikacją diagnozy będzie dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia uzdolnionego, uwzględniających poszerzanie wiedzy w danej dyscyplinie naukowej, indywidualny styl uczenia się oraz potrzebę wsparcia psychologicznego (np. radzenie sobie ze stresem, dokonywanie samooceny).

3. Zamówienie zostało podzielone na 12 części, ze względu na: przedmiot zajęć, etap edukacyjny oraz ilość godzin i tak:

1) Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – matematyka,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.

2) Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – matematyka,
b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.


3) Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – fizyka,
b) etap edukacyjny – podstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.

4) Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
d) przedmiot – fizyka,
e) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
f) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.

5) Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – informatyka,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.

6) Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – informatyka,
b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.

7) Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – biologia,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym –20.

8) Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – biologia,
b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.

9) Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – chemia,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.

10) Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – chemia,
b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.

11) Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – kompetencje społeczne,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 15.

12) Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – kompetencje społeczne,
b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 15.

4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę), może uczestniczyć w realizacji maksymalnie do 2 części zamówienia.
5. Tematyka zajęć pozalekcyjnych:
1) APN oraz prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą uwzględniać specyficzne potrzeby każdego ucznia, które określone zostaną na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji uczniów do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia pozalekcyjne;
2) Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi zostać dopasowana do indywidualnych potrzeb i predyspozycji uczestników grupy;
3) Tematyka może wykraczać poza podstawę programową nauczania w szkole;
4) Zajęcia muszą być dostosowane do specyficznych potrzeb uczniów szczególnie uzdolnionych, w tym uwzględnić należy zagadnienia i zadania, które pojawiają się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach z dziedzin objętych wsparciem;
5) Z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje APN, zawierający następujące informacje:
a) metryczka APN (ogólne informacje o APN – autor, adresat, geneza APN, koncepcja APN, organizacja zajęć, liczba godzin),
b) cele ogólne i szczegółowe,
c) plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar,
d) treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, zawierające, między innymi, treści odnoszące się do różnych dziedzin nauki,
e) procedury osiągania założonych celów,
f) przewidywane osiągnięcia uczniów,
g) literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.).
6) Szablon APN; szablon haromonogramu zajęć (dalej jako Harmonogram), oraz wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji Zajęć pozalekcyjnych, zostaną przekazane Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy,
7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji opracowany APN - w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy,
8) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu Harmonogram, w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia Umowy, Harmonogram musi być przed przekazaniem Zamawiającemu wcześniej zatwierdzony przez Lokalne Centrum Nauczania Kreatywnego (dalej jako LCNK),
9) W okresie trwania umowy dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w APN przez osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne zmian prowadzących do skuteczniejszej realizacji wsparcia uczniów uzdolnionych oraz lepszego dostosowania zajęć pozalekcyjnych do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej celem uzyskania akceptacji Zamawiającego.
6. Harmonogram zajęć pozalekcyjnych i planowane rozłożenie treści muszą uwzględniać następujące wymogi:
1) w pierwszym okresie realizacji umowy wszystkie zajęcia pozalekcyjne mają charakter indywidualny, tj. prowadzone są odrębnie dla uczniów poszczególnych klas w grupie na danym etapie edukacyjnym;
2) w drugim okresie realizacji umowy część zajęć pozalekcyjnych realizowana jest wspólnie dla uczniów wszystkich klas na danym etapie edukacyjnym, przy czym zajęcia wspólne służą realizacji projektu edukacyjnego przez uczniów;
3) w przypadku, w którym jest taka potrzeba wynikająca bezpośrednio z realizacji zajęć lub nie sformuje się indywidualna grupa uczniów z danej klasy, godziny przypisane tej grupie zostaną przydzielone do pozostałych grup indywidualnych lub godzin wspólnych – łączna liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia w ramach umowy jest stała (decyzję o przydziale godzin podejmuje zamawiający) – za zgodą opiekuna pedagogiczno-metodycznego;
4) liczbę godzin zajęć indywidualnych i wspólnych dla poszczególnych etapów edukacyjnych oraz przedmiotów, stanowiących odrębne części zamówienia, przedstawia poniższa tabela:

TABELA
etap edukacyjny
podstawowy etap edukacyjny
ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
Semestr (luty-czerwiec 2021/ rok szkolny 2020/2021 Semestr (luty- czerwiec 2021)/ rok szkolny 2020/2021
matematyka zajęcia indywidualne 10 10
zajęcia wspólne 10 10
fizyka zajęcia indywidualne 10 10
zajęcia wspólne 10 10
informatyka zajęcia indywidualne 10 10
zajęcia wspólne 10 10
biologia zajęcia indywidualne 10 10
zajęcia wspólne 10 10
chemia zajęcia indywidualne 10 10
zajęcia wspólne 10 10
kompetencje społeczne zajęcia indywidualne 5 5
zajęcia wspólne 10 10


5) z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje harmonogram, zawierający listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.
7. Wymagane metody pracy:
1) w ramach realizacji zajęć pozalekcyjnych zamawiający wymaga stosowania możliwie największej liczby metod aktywizujących;
2) podczas realizacji zajęć wspólnych dla całej grupy uczniów na danym etapie edukacyjnych należy przewidzieć realizację projektu edukacyjnego, przy czym w odpowiedni sposób należy dostosować zadania realizowane przez poszczególnych uczniów, z uwzględnieniem zróżnicowania grupy;
3) należy zaplanować realizację przez uczniów ćwiczeń, doświadczeń i eksperymentów praktycznych oraz pracę samodzielną uczniów – z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu.
8. Dokumentacja:
1) prowadzący zajęcia będzie zobowiązany do przeprowadzenia diagnozy stopnia opanowania przez uczniów kompetencji kluczowych właściwych dla danego przedmiotu – na początku i pod koniec realizacji APN (tzw. diagnoza na wejściu i na wyjściu);
2) prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą być udokumentowane w formie dziennika z realizacji zajęć;
3) zamawiający przekaże wykonawcy wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji zajęć pozalekcyjnych.


II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 4. Warunek zdolności technicznej:
1) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego przynajmniej jedną osobę zdolną do wykonania zamówienia na każdą z części zamówienia, na którą składa ofertę, spełniającą warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1289), i dodatkowo posiadającą alternatywnie:
a) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku zgodnym z przedmiotem nauczania lub wyższe magisterskie i studia podyplomowe, wskazanym w danej części postępowania wraz z przygotowaniem pedagogicznym, (w przypadku kompetencji społecznych – studia lub studia podyplomowe z zakresu: filologii polskiej, historii, filozofii, wiedzy o społeczeństwie),
b) studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
c) studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku, którego efekty uczenia się, o których mowa w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, w zakresie wiedzy i umiejętności obejmują treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, wskazane w podstawie programowej dla tego przedmiotu na odpowiednim etapie edukacyjnym, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub,
d) studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w: lit. a; lit. b; lit. c i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
oraz
e) co najmniej 2-letni staż pracy, (w tym co najmniej 1 rok szkolny, nauczania w szkole podstawowej, gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej),
f) minimalne doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz uczniów szczególnie uzdolnionych (np. osoba przynajmniej 1 raz prowadziła pozalekcyjne zajęcia dla uczniów wybitnych; lub cykliczne kółko naukowe; lub przygotowywała uczniów do konkursów; lub przygotowywała uczniów do olimpiad; lub organizowała konkursy; lub prowadziła zajęcia dodatkowe; lub wykonywała inne czynności merytorycznie i rodzajowo zbliżone do przedmiotu zamówienia).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: 2) Jedna osoba (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji zamówienia co najwyżej w 2 częściach zamówienia.
3) Zamawiający, określając wymogi dla wskazanej wyżej osoby w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zmianami).
4) Zamawiający nie zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni Wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.
5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Po otwarciu ofert oraz ich ocenie, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie tylko tego Wykonawcę, do złożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
b) Praca z uczniem zdolnym:30,00
Cena:60,00
c) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
3. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć:
1) terminów wykonania Umowy,
2) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy,


3) przedstawionych w ofercie Wykonawcy (złożonej przez Wykonawcę, który nie jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia) osób prowadzących zajęcia – z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza zmiany na inną osobę, niespełniającą wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach:
1) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia,
2) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 - w przypadku przedłużenia lub przedłużania się terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia,
3) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 - w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa – z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT,
4) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 - jeżeli osoba prowadząca Zajęcia nie może prowadzić Zajęć z powodu udokumentowanych przez Wykonawcę zdarzeń losowych (miedzy innymi choroby, śmierć i inne wypadki i zdarzenia losowe), lub ustania podstawy prawnej do dysponowania przez Wykonawcę osobą prowadzącą Zajęcia (między innymi na skutek wypowiedzenia lub rozwiązania na mocy porozumienia stron umowy łączącej Wykonawcę i osobę prowadzącą Zajęcia) lub jeżeli co osoby prowadzącej Zajęcia zachodzi którakolwiek z trzech okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 1 Umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 30.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Uwaga !!!
5. Ze względu na uwarunkowania spowodowane zagrożeniem epidemiologicznym, otwarcie ofert nastąpi bez osobistego udziału Wykonawców i zainteresowanych osób, przeprowadzonym w formie „transmisji on-line”.
6. Informacja o zasadach i technicznych wymaganiach dotyczących otwarcia ofert w wymienionym trybie zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: https://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne, na 3 dni przed terminem otwarcia ofert.
7. Zgodnie z art. 84 ust. 2, ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
8. Otwarcie ofert jest jawne i następuje po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia (art. 86 ust, 2 ustawy Pzp).
9. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwoty brutto, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie wszystkich części zamówienia.
10. W trakcie otwarcia ofert zostaną podane nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie: ceny ofert, praca z uczniem zdolnym oraz kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia.
11. Zamawiający umożliwia zapoznanie się z treścią złożonych ofert po wcześniejszym złożeniu wniosku o wgląd, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
12. Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów niniejszego rozdziału

Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z „RODO”.
1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
4. Zamawiający wymaga, aby Oświadczenie takie, wykonawca złożył w składanej ofercie.
5. Treść Oświadczenia została ujęta przez zamawiającego we wzorze Formularza Ofertowego.

Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w związku z zamówieniem publicznym.
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 z późn. zmianami) – dalej jako „RODO” informuję, że:
Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. 55 247 36 71.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 511 ze zm.) oraz innych ustaw i przepisów regulujących wykonywanie zadań powiatu. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, podstawą przetwarzania danych osobowych są również przepisy art. 122a – 122h Kodeksu postępowania administracyjnego (ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.; t. j. Dz. U. 2018, poz. 2096 ze zm.).
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: matematyka etap podtsawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – matematyka,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Cena:60,00
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Część nr: 2
Nazwa: Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: matematyka etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – matematyka,
b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: fizyka, etap podstawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – fizyka,
b) etap edukacyjny – podstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: fizyka, etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
d) przedmiot – fizyka,
e) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
f) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Cena:60,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Część nr: 5
Nazwa: Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: informatyka etap podstawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – informatyka,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Część nr: 6
Nazwa: Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: informatyka etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – informatyka,
b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Cena:60,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Część nr: 7
Nazwa: Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: biologia etap podstawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – biologia,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym –20.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Cena:60,00
Część nr: 8
Nazwa: Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: biologia etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – biologia,
b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Cena:60,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Część nr: 9
Nazwa: Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: chemia etap podstawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – chemia,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Cena:60,00
Część nr: 10
Nazwa: Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: chemia etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – chemia,
b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Cena:60,00
Część nr: 11
Nazwa: Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne etap podstawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – kompetencje społeczne,
b) etap edukacyjny – podstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 15.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Cena:60,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Część nr: 12
Nazwa: Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) przedmiot – kompetencje społeczne,
b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,
c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 15.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Praca z uczniem zdolnym:30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia:10,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.