eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408637-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Zarząd Transportu Metropolitalnego:

Świadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767399-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Metropolitalnego, krajowy numer identyfikacyjny 369308114, Barbary 21A, 40-053 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: +48(32)7438401
faks: +48(32)7438745
e-mail: zamowienia@metropoliaztm.pl
www: https://www.metropoliaztm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RM/16/ZP/19/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez Wykonawcę kompleksowych usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów, zwanych dalej „usługami“, na które składają się: 1) obsługa mediów społecznościowych w serwisie Facebook; 2) doradztwo w zakresie
zarządzenia procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych; 3) kreacja i produkcja filmów na potrzeby mediów społecznościowych; 4) cykliczny comiesięczny raport ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego. Powyższe działania
będą ukierunkowane na promocję działalności Zarządu Transportu Metropolitalnego w mediach społecznościowych. 2. Szczegółowy zakres usług określony jest na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ (wzór umowy). 1) obsługa mediów społecznościowych w serwisie Facebook: a) monitorowanie, analiza, przygotowywanie, konsultowanie oraz publikacja treści na oficjalnym profilu ZTM na Facebooku („Zarząd Transportu Metropolitalnego”); b) prowadzenie bieżącej interakcji z fanami; c) pozyskiwanie nowych fanów poprzez zapraszanie do grona polubień; d) zarządzanie procesem komunikacji w grupach poświęconych
regionalnej komunikacji zbiorowej; e) przygotowywanie, konsultowanie oraz publikacja postów; f) publikacja postów sponsorowanych o tematyce ustalonej z Zamawiającym; g) przygotowywanie treści oraz innych materiałów, w tym materiałów graficznych i filmowych lub animacyjnych do mediów społecznościowych; h) organizacja i planowanie konkursów oraz innych działań aktywizujących fanów; i)
wsparcie w zarządzaniu procesem komunikacji w mediach społecznościowych (konwergencja); j) monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem obecności marki Zarząd Transportu Metropolitalnego; 2) doradztwo w zakresie zarządzenia procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych: a) określenie rekomendowanego sposobu
postępowania w przypadku wystąpienia danej sytuacji kryzysowej; b) określenie schematów komunikacji w mediach społecznościowych; c) opracowanie narzędzi do efektywnego zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych w mediach społecznościowych; d) analiza aktualnej sytuacji komunikacyjnej
Zamawiającego w mediach społecznościowych; e) zdiagnozowanie możliwych sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych; f) opracowanie propozycji systemu monitorowania potencjalnych sytuacji kryzysowych i ewaluacji zdarzeń kryzysowych; g) opracowanie wytycznych w zakresie poufności i obowiązków poszczególnych pracowników obsługujących media społecznościowe; h) wsparcie poprzez
konsultacje telefoniczne, internetowe oraz spotkania w siedzibie Zamawiającego; 3) kreacja i produkcja filmów na potrzeby mediów społecznościowych a) opracowywanie scenariuszy, konsultacja ich treści z Zamawiającym; b) realizacja zdjęć i nagrań na obszarze świadczenia usług przez Zarząd Transportu
Metropolitalnego oraz ich montaż; c) konsultacja zawartości filmów na każdym etapie ich realizacji, wprowadzanie poprawek wg wskazówek Zamawiającego; d) produkcja filmów w konsultacji z Zamawiającym o długości do 90 sek. w jakości full HD (1080p). 4) tworzenie comiesięcznych raportów ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego zawierający w szczególności dokumentację potwierdzającą wykonanie usług (sprawozdania, oświadczenia, potwierdzenia realizacji działań, dokumentację graficzną, fotograficzną itp. Wraz z opisem wszystkich zrealizowanych działań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.34.22.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 160000 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 175890

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 175890
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 589771.47
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.