To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Świadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 767399-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48(32)7438401
faks: +48(32)7438745
e-mail: zamowienia@metropoliaztm.pl
www: https://www.metropoliaztm.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RM/16/ZP/19/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez Wykonawcę kompleksowych usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów, zwanych dalej „usługami“, na które składają się: 1) obsługa mediów społecznościowych w serwisie Facebook; 2) doradztwo w zakresie
zarządzenia procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych; 3) kreacja i produkcja filmów na potrzeby mediów społecznościowych; 4) cykliczny comiesięczny raport ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego. Powyższe działania
będą ukierunkowane na promocję działalności Zarządu Transportu Metropolitalnego w mediach społecznościowych. 2. Szczegółowy zakres usług określony jest na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ (wzór umowy). 1) obsługa mediów społecznościowych w serwisie Facebook: a) monitorowanie, analiza, przygotowywanie, konsultowanie oraz publikacja treści na oficjalnym profilu ZTM na Facebooku („Zarząd Transportu Metropolitalnego”); b) prowadzenie bieżącej interakcji z fanami; c) pozyskiwanie nowych fanów poprzez zapraszanie do grona polubień; d) zarządzanie procesem komunikacji w grupach poświęconych
regionalnej komunikacji zbiorowej; e) przygotowywanie, konsultowanie oraz publikacja postów; f) publikacja postów sponsorowanych o tematyce ustalonej z Zamawiającym; g) przygotowywanie treści oraz innych materiałów, w tym materiałów graficznych i filmowych lub animacyjnych do mediów społecznościowych; h) organizacja i planowanie konkursów oraz innych działań aktywizujących fanów; i)
wsparcie w zarządzaniu procesem komunikacji w mediach społecznościowych (konwergencja); j) monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem obecności marki Zarząd Transportu Metropolitalnego; 2) doradztwo w zakresie zarządzenia procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych: a) określenie rekomendowanego sposobu
postępowania w przypadku wystąpienia danej sytuacji kryzysowej; b) określenie schematów komunikacji w mediach społecznościowych; c) opracowanie narzędzi do efektywnego zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych w mediach społecznościowych; d) analiza aktualnej sytuacji komunikacyjnej
Zamawiającego w mediach społecznościowych; e) zdiagnozowanie możliwych sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych; f) opracowanie propozycji systemu monitorowania potencjalnych sytuacji kryzysowych i ewaluacji zdarzeń kryzysowych; g) opracowanie wytycznych w zakresie poufności i obowiązków poszczególnych pracowników obsługujących media społecznościowe; h) wsparcie poprzez
konsultacje telefoniczne, internetowe oraz spotkania w siedzibie Zamawiającego; 3) kreacja i produkcja filmów na potrzeby mediów społecznościowych a) opracowywanie scenariuszy, konsultacja ich treści z Zamawiającym; b) realizacja zdjęć i nagrań na obszarze świadczenia usług przez Zarząd Transportu
Metropolitalnego oraz ich montaż; c) konsultacja zawartości filmów na każdym etapie ich realizacji, wprowadzanie poprawek wg wskazówek Zamawiającego; d) produkcja filmów w konsultacji z Zamawiającym o długości do 90 sek. w jakości full HD (1080p). 4) tworzenie comiesięcznych raportów ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego zawierający w szczególności dokumentację potwierdzającą wykonanie usług (sprawozdania, oświadczenia, potwierdzenia realizacji działań, dokumentację graficzną, fotograficzną itp. Wraz z opisem wszystkich zrealizowanych działań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.34.22.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 160000 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 175890
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 589771.47
Waluta: zł
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Produkcja i reklama filmów video promujących usługi sieci EURES
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.