Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Ogłoszenie nr 767399-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Świadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48(32)7438401,
faks: +48(32)7438745
e-mail: zamowienia@metropoliaztm.pl,
www: https://www.metropoliaztm.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.metropoliaztm.pl/przetargi/24
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, należy złożyć w siedzibie Zarządu Transportu Metropolitalnego. Uwaga: W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego kancelaria Zarządu Transportu Metropolitalnego w Katowicach jest zamknięta do odwołania dla Interesantów. W celu złożenia oferty można kontaktować się telefonicznie (32 74-38-470, 32 74-38-471) z osobami wskazanymi w pkt 7.2. SIWZ.
Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A, parter - pokój nr 011 (kancelaria) w godzinach od 7:00 do 15:00
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RM/16/ZP/19/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez Wykonawcę kompleksowych usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów, zwanych dalej „usługami“, na które składają się:
1) obsługa mediów społecznościowych w serwisie Facebook;
2) doradztwo w zakresie zarządzenia procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych;
3) kreacja i produkcja filmów na potrzeby mediów społecznościowych;
4) cykliczny comiesięczny raport ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego.
Powyższe działania będą ukierunkowane na promocję działalności Zarządu Transportu Metropolitalnego w mediach społecznościowych.
2. Szczegółowy zakres usług określony jest na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ (wzór umowy).
1) obsługa mediów społecznościowych w serwisie Facebook:
a) monitorowanie, analiza, przygotowywanie, konsultowanie oraz publikacja treści na oficjalnym profilu ZTM na Facebooku („Zarząd Transportu Metropolitalnego”);
b) prowadzenie bieżącej interakcji z fanami;
c) pozyskiwanie nowych fanów poprzez zapraszanie do grona polubień;
d) zarządzanie procesem komunikacji w grupach poświęconych regionalnej komunikacji zbiorowej;
e) przygotowywanie, konsultowanie oraz publikacja postów;
f) publikacja postów sponsorowanych o tematyce ustalonej z Zamawiającym;
g) przygotowywanie treści oraz innych materiałów, w tym materiałów graficznych i filmowych lub animacyjnych do mediów społecznościowych;
h) organizacja i planowanie konkursów oraz innych działań aktywizujących fanów;
i) wsparcie w zarządzaniu procesem komunikacji w mediach społecznościowych (konwergencja);
j) monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem obecności marki Zarząd Transportu Metropolitalnego;
2) doradztwo w zakresie zarządzenia procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych:
a) określenie rekomendowanego sposobu postępowania w przypadku wystąpienia danej sytuacji kryzysowej;
b) określenie schematów komunikacji w mediach społecznościowych;
c) opracowanie narzędzi do efektywnego zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych w mediach społecznościowych;
d) analiza aktualnej sytuacji komunikacyjnej Zamawiającego w mediach społecznościowych;
e) zdiagnozowanie możliwych sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych;
f) opracowanie propozycji systemu monitorowania potencjalnych sytuacji kryzysowych i ewaluacji zdarzeń kryzysowych;
g) opracowanie wytycznych w zakresie poufności i obowiązków poszczególnych pracowników obsługujących media społecznościowe;
h) wsparcie poprzez konsultacje telefoniczne, internetowe oraz spotkania w siedzibie Zamawiającego;
3) kreacja i produkcja filmów na potrzeby mediów społecznościowych
a) opracowywanie scenariuszy, konsultacja ich treści z Zamawiającym;
b) realizacja zdjęć i nagrań na obszarze świadczenia usług przez Zarząd Transportu Metropolitalnego oraz ich montaż;
c) konsultacja zawartości filmów na każdym etapie ich realizacji, wprowadzanie poprawek wg wskazówek Zamawiającego;
d) produkcja filmów w konsultacji z Zamawiającym o długości do 90 sek. w jakości full HD (1080p).
4) tworzenie comiesięcznych raportów ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego zawierający w szczególności dokumentację potwierdzającą wykonanie usług (sprawozdania, oświadczenia, potwierdzenia realizacji działań, dokumentację graficzną, fotograficzną itp. Wraz z opisem wszystkich zrealizowanych działań.
II.5) Główny kod CPV: 79.34.22.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał lub wykonuje usługi z zakresu promocji w mediach społecznościowych. Pod pojęciem „promocja w mediach społecznościowych“ należy rozumieć:
a) obsługę profilu na Facebooku (monitorowanie profilu, przygotowywanie i publikacja treści na profilu w komentarzach, postach oraz wiadomościach prywatnych), którego liczba fanów wynosi co najmniej 10 tys. polubień;
b) doradztwa w zakresie zarządzania procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych (analiza realizowanej przez Zamawiającego komunikacji z otoczeniem zewnętrznym, prowadzonej w mediach społecznościowych, określanie rekomendowanego sposobu postępowania w przypadku sytuacji przed- i kryzysowej);
c) kreacji i produkcji filmów (realizacja co najmniej 2 spotów reklamowych lub co najmniej 15 filmów lub animacji wykorzystanych w mediach społecznościowych – długość filmów lub animacji min. 5 sek.);
2) dysponuje zespołem osób, które zapewnią realizację przedmiotu zamówienia. Zespół ten składa się z co najmniej następujących osób, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
a) jedną osobą spełniającą poniższe wymagania:
- posiadającym wykształcenie wyższe;
- posiadającym co najmniej pięcioletnie doświadczenie w obszarze obsługi mediów społecznościowych w serwisie Facebook oraz doradztwa w zakresie zarządzania procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych.
Pod pojęciem „obsługa mediów społecznościowych” należy rozumieć monitorowanie profilu lub profilów na Facebooku, przygotowywanie i publikacja treści na profilu lub profilach w komentarzach, postach oraz w wiadomościach prywatnych.
Pod pojęciem „doradztwa w zakresie zarządzania procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych“ należy rozumieć analizę realizowanej przez Zamawiającego komunikacji z otoczeniem zewnętrznym, prowadzonej w mediach społecznościowych, określanie rekomendowanego sposobu postępowania w przypadku sytuacji przed- i kryzysowej;
b) jedną osobą z zespołu, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie produkcji filmów lub animacji wykorzystanych w mediach społecznościowych.
Pod pojęciem „produkcja filmów lub animacji“ należy rozumieć całościowy proces powstawania filmów lub animacji do min. 5 sek. tj. opracowywanie scenariuszy do filmów lub animacji, realizacja zdjęć, nagrań i montażu
– do wytworzenia ostatecznego produktu w formie filmów lub animacji.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji poszczególnych osób w zależności od posiadanego doświadczenia i wykształcenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, powinni łącznie spełniać warunki, o których mowa w sekcji III.1.3.
2. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3., może polegać na zdolnościach innych podmiotów. W takim przypadku musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowody, w szczególności zobowiązanie, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Oświadczenie Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje ich spełnianie.
4. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3, polega na zdolnościach innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający nie wymaga, za wyjątkiem oświadczenia wskazanego w pkt 1, złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w sekcji III.1.3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w szczególności dotyczące firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania:
6. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ).
7.Jeżeli w terminie, o którym mowa w sekcji IV.6.2, zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.
8. Działania na rzecz promocji w mediach społecznościowych i doradztwa wizerunkowego, o których mowa pkt 13.2. lit. b SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w sekcji IV.6.2 ogłoszenia.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
jakość merytorycznych rozwiązań: | 40,00 |
cena oferty: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do 28.01.2021
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Transportu Metropolitalnego, z siedzibą przy ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice, adres email: kancelaria@metropoliaztm.pl, strona internetowa: bip.metropoliaztm.pl;
2) została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych, adres email: iod@metropoliaztm.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów (znak sprawy: RM/16/ZP/19/20),
b) archiwizacji dokumentacji.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) obowiązek prawny administratora (art. 6 ust.1 lit. c RODO) wynikający z przepisów ustawy Pzp,
b) obowiązek ciążący na administratorze wynikający z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164) (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
4) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, operatorowi pocztowemu lub kurierowi w zakresie korespondencji papierowej, podmiotom świadczącym usługi informatyczne Zamawiającemu. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Zamawiającego;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji oraz innych przepisów;
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z wymogów ustawowych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
2. Na podstawie art. 8a ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że:
1) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy postępowania: świadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów: RM/16/ZP/19/20,
2) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.