To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Wykonanie remontu ogrodzenia ogrodu przy budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 614343-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 4210100
faks: 22 8288773
e-mail: aswierczynska@mkidn.gov.pl
www: www.mkidn.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie remontu ogrodzenia ogrodu przy budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 60/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie remontu ogrodzenia ogrodu przy budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa
Narodowego położnym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi
zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty prowadzone będą na podstawie części I „Projektu budowlan0-wykonawczego remontu ogrodzenia ogrodu , remontu drzwi i
schodów wejściowych do budynku” projekt z XI.2018r, a także Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Załączony przez
Zamawiającego Przedmiar robót (Załącznik Nr 8) stanowi jedynie element pomocniczy do wyceny oferty
Wykonawcy . 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1)
roboty przygotowawcze towarzyszące remontowi ogrodzenia ogrodu przy budynku MKiDN przy ul.
Krakowskie Przedmieście nr 15 w Warszawie, które obejmują - wykonanie planów i uzyskanie decyzji
zajęcia pasów chodnika dla wymaganych obszarów wykonywania prac, - wykonanie inwentaryzacji terenów
zielonych, krzewów, drzew i architektury ogrodowej, - wykonanie zabezpieczenia terenów zielonych,
krzewów, drzew i architektury ogrodowej, - bieżącą pielęgnację terenów zielonych, krzewów i drzew
podczas prowadzonych robót budowlanych, - wykonanie robót naprawczych pielęgnacyjnych ewentualnych
uszkodzeń terenów zielonych, krzewów, drzew i architektury ogrodowej. 2) -roboty remontowe powierzchni
tynkowanych elementów ogrodzenia; - roboty remontowe metalo-plastycznych elementów ogrodzenia, -
roboty remontowe izolacji przeciwwilgociowej fundamentów, - roboty remontowe drogowe naprawy
chodnika, - roboty remontowo-konserwacyjne i wykonawcze elementów kamiennych, - wykonanie
inwentaryzacji konserwatorskiej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej konserwatorskiej. 4.
Wykonawca zobowiązany jest podczas remontu: 1) po zdemontowaniu elementów ogrodzenia wykonać
zastępcze ogrodzenie zabezpieczające przed wtargnięciem osób niepożądanych na teren MKiDN, 2) po
zdemontowaniu drzwi wejściowych do ogrodu wykonać zastępcze drzwi zabezpieczające przed
wtargnięciem osób niepożądanych na teren ogrodu MKiDN. 5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a
następnie zastosowanie innych, równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji pod
warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w dokumentacji. Wykonawca ma
obowiązek powiadomić o zamiarze skorzystania z tej możliwości Zamawiającego i Inspektora Nadzoru z
odpowiednim wyprzedzeniem przed wbudowaniem tych materiałów. Zastosowanie innego rodzaju
materiałów niż przewiduje to dokumentacja projektowa lub Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
wymaga uzgodnienia z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru oraz formalnej akceptacji Inspektora Nadzoru,
po przedłożeniu certyfikatów i aprobat technicznych. Wybrany i zaakceptowany materiał, nie może być
zmieniany do zakończenia budowy bez zgody Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Wykonawca ponosi
wszelkie koszty związane z zastosowaniem innych rozwiązań niż przyjął Zamawiający. Wskazane, z
podaniem nazwy, symbolu i producenta, materiały stanowią przykład materiałów, jakie mogą być użyte przez
Wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały w
dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji wyrobów i może stosować
inne, jednakże pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: -
gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych); - charakteru użytkowego
(tożsamość funkcji); - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa); - parametrów technicznych
(np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.); - parametrów bezpieczeństwa użytkowania (bezurazowość,
nietoksyczność, itp.) - wygląd (struktura, faktura, barwa). 6. Wszystkie wyroby zastosowane przez
wykonawcę powinny posiadać niezbędne, wymagane przez Prawo budowlane, aprobaty techniczne i
świadectwa zgodne z Polską Normą. 7. Wskazane w dokumentacji z podaniem nazwy, symbolu i producenta
materiały stanowią przykład materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawcę w ramach robót. 8.
Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji zamówienia do zabezpieczenia, przewozu oraz utylizacji
odpadów zgodnie z obowiązującymi, właściwymi w tym zakresie przepisami. 9. Wszelkie materiały
montażowe i urządzenia przewidziane w dokumentacji, jeśli zawierają typ, nr katalogowy lub producenta
należy traktować, jako wyznacznik standardu i jakości danego materiału lub urządzenia. Przy realizacji
projektu można stosować materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w krajach UE, o standardach i
parametrach równoważnych lub wyższych w stosunku do tych, które przewidziano w dokumentacji
projektowej. Wszystkie materiały, których Wykonawca użyje w trakcie realizacji systemu, muszą
odpowiadać warunkom określonym w art. 10. ustawy „Prawo Budowlane”. 10. Uciążliwe roboty będące
przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane w sposób nie kolidujący z pracą Ministerstwa tj. po
godzinach jego pracy (w godzinach od 16.30 do 7.00) lub w soboty i niedziele. Zamawiający dopuszcza
prowadzenie robót remontowych w godzinach pracy urzędu jedynie w przypadkach uzgodnionych z
Zamawiającym. 11. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić sporządzony
przez siebie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji technicznej określonej w załączniku
8 do SIWZ. Kwota oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem wykazanych prac i
niezbędnych im towarzyszących. 12. Skutki finansowe ewentualnych ukrytych błędów (wad) w
dokumentacji projektowej ciążą na Wykonawcy zamówienia. Musi on przewidzieć na zasadzie ryzyka
wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 13. Zatrudnienie osób na podstawie art. 29
ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.) przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności na terenie budowy w trakcie realizacji
zamówienia, z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r. poz. 1040), przez cały okres trwania umowy na
warunkach, o których mowa we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 14. Wynagrodzenie osób wykonujących czynności na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, nie może być niższe niż
wynagrodzenie minimalne, o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania
przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa szczegółowo wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 603454.26 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ANPOL-Andrzej Polański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sapiehy 5/5
Kod pocztowy: 37-630
Miejscowość: Oleszyce
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 588583.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1092787.20
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
- Dostawa licencji Microsoft Office 365 lub równoważnych subskrypcji pakietu usług hostowanych - subskrypcja na użytkownika wraz usługą wdrożenia
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wymiana istniejącego okna wystawowego (stalowego) na nową stolarkę aluminiową w Kielcach przy ul. Petyhorskiej 15
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Przebudowa i remont konstrukcji dachu budynku dawnego dworu "OFICYNA II" w miejscowości Góra Ropczycka - etap II.
- Wykonanie tuneli cieniujących z instalacją zraszającą sadzonki na kwaterach 1-4 wraz z utwardzeniem kwater tłuczniem kamiennym - postępowanie 3
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Miłomłynie
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "ROZBUDOWA REMIZY STRAŻACKIEJ W WYGNAŃCZYCACH" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.