eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Remonty nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2021-2022.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-27

Ogłoszenie nr 510408896-N-2021 z dnia 2021-01-27 r.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy:

Remonty nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2021-2022.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759953-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, krajowy numer identyfikacyjny 36569688100000, Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 59 841 59 12
faks: 59 841 59 15
e-mail: cuw@kobylnica.pl
www: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl

adres profilu nabywcy: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2021-2022.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW-DOR.271.26.2020.OZ

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące naprawy nawierzchni gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2021–2022. 3.3 Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ, 2) Wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia,
stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.4 Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica – Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy. 3.5 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) mechaniczne profilowanie nawierzchni gruntowych dróg gminnych równiarką samojezdną z dociskiem, 2) zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym, 3) zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym gumowo – metalowym wibracyjnym.
3.6 Szacunkowy obmiar godzin pracy sprzętu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w całym okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 2 400 maszynogodzin i obejmuje: 1) mechanicznego profilowania nawierzchni gruntowych dróg gminnych równiarką samojezdną z dociskiem – 1 200 maszynogodzin, 2) zagęszczenia wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym – 600
maszynogodzin, 3) zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym gumowo–metalowym wibracyjnym – 600 maszynogodzin. Powyższa ilość godzin jest ustalona w celu wyliczenia
ceny oferty w niniejszym przetargu. 3.7 Łączna ilość godzin pracy sprzętu wskazana w ust. 3.6 jest ilością szacunkową, która nie będzie przekroczona w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego przedmiotu umowy w ilościach wskazanych w ust. 3.6, która stanowi maksymalną wielkość zamówienia i nie mogą stanowić podstaw do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamawianych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, a Wykonawca niniejszym zrzeka się roszczeń z powyższego tytułu. d 3.8 Ilości godzin pracy sprzętu wskazane w ust. 3.6 pkt 1–3 są szacunkowe i mogą ulec zmianie na etapie realizacji umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego t. j.
zmniejszeniu lub zwiększeniu pomiędzy poszczególnymi pozycjami sprzętu, bez zmiany łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w umowie.
3.9 W toku realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane roboty w oparciu o ryczałtowe ceny jednostkowe zadeklarowane w Formularzu oferty. 3.10 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
(STWiORB) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają one jedynie charakter informacyjny, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanych w OPZ lub opisie produktu. Celem opisu jest zapewnienie wymaganych przez Zamawiającego standardów jakości, a za
rozwiązania równoważne rozumie się rozwiązania o parametrach technicznych i jakościowych co najmniej na takim samym lub lepszym poziomie niż podane w STWiORB. 3.11 Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej STWiORB bądź systemów odniesienia, norm. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym Zamawiający
wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych rozwiązań. 3.12 Zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego. 3.13 Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie zadeklarowanym w Formularzu oferty, ale
nie później niż w ciągu 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego przekazanego ustnie (telefonicznie albo faksem albo drogą elektroniczną, zgodnie z wyborem Zamawiającego. Uwaga: Termin wprowadzenia sprzętu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. 3.14 Operatorzy sprzętu powinni posiadać aktualne badania i uprawnienia do prowadzenia/obsługi danego typu sprzętu. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z SIWZ lub z obowiązującymi przepisami lub wprowadzony sprzęt jest niezgodny z opisem wskazanym w ust. 3.6 Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy i żądać ich ponownego wykonania roboty lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 3.15 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem
uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.16 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia o 30 % w zakresie ilościowym i wartościowym przedmiotu umowy, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. 3.17 W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 3.16 Wykonawcy nie
będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.19 Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga od Wykonawcy, Podwykonawców i dalszych Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę oraz z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem za pracę w rozumieniu art. 6–8 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: kierowcy operatora sprzętu wymienionego w ust. 3.5 (o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 315000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Chmurzyński Sychta Sp. z o.o.
Email wykonawcy: chmura-borowiec@wp.pl
Adres pocztowy: Borowiec 71D
Kod pocztowy: 83-320
Miejscowość: Sulęczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 339480.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 339480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 369000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20%
IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawca:
Usługi Robót Ziemnych i Drogowych Ireneusz Rolbiecki
83-425 Dziemiany
Kalisz, ul. Św. Rocha 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.