To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-27
Prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zajęć dodatkowych dla dzieci zwiększających ich szanse edukacyjne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Zadanie będzie realizowane w ramach projektu pod nazwą: „ Przedszkole z klasą w Gminie Koluszki” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020. Nazwa i numer Osi priorytetowej:XI. Edukacja Kwalifikacje Umiejętności Nazwa i numer Działania na Osi:XI.1 Wysoka jakość edukacji Numer i nazwa Poddziałania : XI.1.1 Edukacja przedszkolna
Numer ogłoszenia: 768653-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 447 256 700
faks: 447 145 840
e-mail: um@koluszki.pl
www: www.koluszki.samorzady.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zajęć dodatkowych dla dzieci zwiększających ich szanse edukacyjne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GIZ 271.69. (43).2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie cyklu zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami, oraz cyklu zajęć dodatkowych dla dzieci zwiększających ich szanse edukacyjne.
2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na 11 zadań, które rozpatrywane będą osobno.
Zadanie nr 1
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z dogoterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 45 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie
3) Ogółem 72 spotkania po 45 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć : budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty dogoterapii:
a) Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa;
b) Wyciszenie zachowań agresywnych;
c) Wyzwalają potrzebę spontanicznej komunikacji;
d) Zmniejszają nadwrażliwość na bodźce dotykowe;
e) Ułatwiają nawiązanie kontaktu z obcą osobą;
f) Wydłużenie czasu koncentracji uwagi;
g) Zniwelowanie blokady lęków przed zwierzętami;
h) Rozwijanie funkcji opiekuńczych;
i) Naukę samodzielności poprzez stwarzanie dziecku samodzielnego zajmowania się psem, np.: karmienie, prowadzenie na smyczy;
j) Wzmacniają poczucie odpowiedzialności;
k) Wzmocnienie równowagi;
l) Rozwijanie funkcji poznawczych;
ł) Rozwijanie myślenia przyczynowo - skutkowego;
m) Działanie na receptory – wzrok, słuch, dotyk;
n) Opanowanie prostych elementów tresury, dających dziecku poczucie własnej wartości;
o) Panowanie nad emocjami;
u) Rozwijanie spostrzegawczości;
p) Kształtować nawyki higieniczne związane z kontaktem psa np. mycie rąk po zakończeniu zajęć.
6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.
Zadanie nr 2
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z muzykoterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 60 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie
3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć; budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty muzykoterapii:
a) wzbudzanie pożądanych emocji (uczuć, stanów afektywnych, nastrojów) oraz sterowania nimi;
b) wzbudzanie gotowości do kontaktu oraz inspirowanie i odpowiednio kierowane rozwijanie prawidłowej międzyludzkiej komunikacji;
c) wzbogacanie osobowości pacjenta, głównie poprzez doznania estetyczne, wyrabianie w nim postawy twórczej, pomnażanie zasobu jego doświadczeń emocjonalnych i intelektualnych;
d) wpływanie na stan pobudzenia psychomotorycznego oraz napięcia emocjonalnego i mięśniowego;
e) ogólne korzystne wpływanie na stan psychofizycznego samopoczucia;
f) wzbogacenie oraz wspomaganie metod diagnostycznych;
g) wzbudzanie określonych reakcji fizjologicznych (przede wszystkim wegetatywnych) oraz wpływanie na przemiany biochemicznie zachodzące w ustroju.
6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych
w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.
Zadanie nr 3
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z arterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 60 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie.
3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty arterapii:
a) zachęcanie do ekspresji twórczej,
b) relaks, wyciszenie,
c) doskonalenie sprawności manualnej i doskonalenie kontroli nad własnymi ruchami,
d) kształcenie percepcji wzrokowo-ruchowej,
e) rozwijanie wyobraźni twórczej, estetyki,
f) rozwijanie zainteresowań i uzdolnień plastycznych,
g) wdrażanie do cierpliwości i staranności w pracy własnej i grupy,
h) doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej,
i) zwiększanie poczucia bezpieczeństwa w grupie,
j) kształtowanie poczucia przydatności wykonywanych prac,
k) rozwijanie samodzielności i odpowiedzialności za wyniki własnej pracy,
l) poznanie różnorodnych form wypowiedzi poprzez warsztat plastyczny ( tworzywa, techniki plastyczne, rodzaje materiałów plastycznych, sposoby łączenia itp.),
ł) pobudzanie wszechstronnego rozwoju dziecka przez stwarzanie możliwości do samorealizacji przez środki artystyczne.
6) Tematyka i konieczność realizacji zad. wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych
w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.
Zadanie nr 4
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów SI ( integracji sensorycznej )
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 30 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie
3) Ogółem 72 spotkania x 30 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty terapii:
a) stymulacja układu nerwowego w celu pokonywania trudności rozwojowych,
b) dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną ( właściwą odpowiedź na wymogi otoczenia), poprawiło integrację tych bodźców,
c) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów
d) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo- okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;
e) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;
f) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;
g) poprawa koordynacji wzrokowo- ruchowej;
h) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała.
6) Tematyka i konieczność realizacji zad. wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.
Zadanie nr 5
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z elementami socjoterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tyg. x 30 min./grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie,
3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36
5) Założone cele i efekty terapii:
a) stymulacja układu nerwowego w celu pokonywania trudności rozwojowych;
b) dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną
( właściwą odpowiedź na wymogi otoczenia), poprawiło integrację tych bodźców;
c) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów;
d) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo- okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;
e) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;
f) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;
g) poprawa koordynacji wzrokowo- ruchowej;
h) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała.
6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.
Zadanie nr 6
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów rękodzieła ludowego dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 4 x każda grupa x 8 grup x 45 minut.
3) Ogółem 32 godzin x 45 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty zajęć:
Warsztaty rękodzieła ludowego są zajęciami dodatkowymi dla dzieci zwiększającymi ich szanse edukacyjne. Podczas zajęć warsztatowych, ich uczestnicy mogą samodzielnie wykonać: wiatraczki, pukawki, wycinanki z papieru i z bibułek, zakładki do książek itp. Ponadto poprzez kolorowanki, zapoznają się z polskimi strojami ludowymi oraz charakterystycznymi haftami z rożnych regionów Polski. Wraz z początkiem lata i sobótkowymi zwyczajami, dzieci wykonują również wianki. Warsztaty rozwijają wrażliwość estetyczną i sprawność manualną.
Zadanie nr 7
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów sensoplastyki dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 4 x każda grupa x 8 grup x 45 min.
3) Ogółem 32 spotkania po 45 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Warsztaty sensoplastyki są zajęciami dodatkowymi dla dzieci zwiększającymi ich szanse edukacyjne. tekstur i cała paletą ekologicznych barw. Podczas zajęć wykorzystywane są produkty spożywcze, dlatego zajęcia są bezpieczne już dla najmłodszych. Dzieci bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach, na których mogą się ubrudzić.
6) Cele i efekty zajęć:
a) rozwijają kreatywne myślenie,
b) stymulują wszystkie zmysły,
c) wpływają na rozwój mowy,
d) uwalniają naturalną ekspresję twórczą,
e) wspierają samodzielność,
f) pozwalają czerpać satysfakcję z kreatywnego działania,
g) pozwalają doświadczać sukcesów w realizacji swoich pomysłów,
h pozwalają wychodzić ze schematów.
Zadanie nr 8
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów kreatywno – edukacyjnych dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w miesiącu /grupę x 9 miesięcy x 8 grup x 45 min. cyklicznie po kolei,
3) Ogółem 72 spotkania po 45 minut.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Cykl może składać się z następujących zajęć:
a) Mydlarskie – zajęcia polegają na wykonaniu kostek glicerynowego mydła o rozmaitych kształtach, zapachach i kolorach. Tak własnoręcznie przygotowane mydełka, zostaną następnie zapakowane w ozdobną folię i każdy z uczestników zabierze swoje mydlane dzieła do domu.
b) Świec żelowych - Warsztaty świecowe to wspaniała możliwość stworzenia ozdoby, która zachowa się na długie lata. Zajęcia rozbudzają dziecięcą wyobraźnie i zmuszają do kreatywnego myślenia. Uczestnicy samodzielnie kreują mozaikę z barwionego kwarcu, tworzą kompozycję z przeróżnych muszelek, suszonych owoców i kwiatów. Wybierają kolor i zapach parafinowego żelu, który ozdobi ich dziecięcy pokój. Żelowa świeca może stać się prezentem, na przykład na Dzień Babci i Dziadka, ponieważ pięknie zapakowana uszczęśliwi każdego obdarowanego.
c) Malowania na torbach – zajęcia pozwalają dziecku na naniesienie swoich graficznych pomysłów, ulubionych wzorów lub kolorowych fantazji na powierzchnię płóciennej torby przy użyciu specjalnych farb i nadanie jej przez to oryginalnego, indywidualnego charakteru. Świadomość posiadania tak wyjątkowo wyglądającej torby dostarczy pozytywnych emocji jej posiadaczowi niezależnie od jego wieku, a każda wyprawa po zakupy wywoła ciekawe spojrzenia innych kupujących. Zajęcia z malowania na torbach mają więc oprócz niewątpliwie ekologicznego charakteru także walory estetyczne.
d) Osikowe - te praktyczne zajęcia pobudzają kreatywne myślenie uczestników, poprawiają sprawności manualne i uczą czym jest drzewo osikowe oraz jakie właściwości i zastosowania mają jego wiórki. Każdy uczestnik warsztatów tworzy niepowtarzalne dzieło, które może stać się prezentem na różne okazje bądź ozdobą, która swoimi niecodziennymi barwami rozweseli każdego.
e) Mobilne planetarium - pokaz w mobilnym planetarium to jedyna i niepowtarzalna szansa na podziwianie kosmosu bez wychodzenia z sali lekcyjnej. Pokazy astronomiczne mają za zadanie zaszczepić wśród dzieci chęć poszerzania wiedzy o otaczającym nas Wszechświecie. Planetarium to unikatowe narzędzie dydaktyczne, które w przystępny oraz interesujący sposób zapozna uczestników ze zjawiskami astronomicznymi i geograficznymi zachodzącymi na niebie. Pokaz zilustruje prawa fizyczne rządzące ruchem ciał niebieskich, a tym samym przeniesie uczestników w niezwykłą podróż do świata astronomii.
f) Chemiczno-magiczne - uczestnicy warsztatów będą mieć możliwość obserwowania zadziwiających eksperymentów chemicznych, oczywiście pod czujnym okiem doświadczonych instruktorów. Pokażemy, że łączenie różnych substancji może przynieść niesamowite efekty. Na zajęciach będzie można przekonać się o tym, że chemia to naprawdę fascynująca nauka
g) lizakowe - będziemy tworzyć lizaki w kształcie ślimaka, świderka albo serca. Lizaki będą wykonywane z kolorowej słodkiej masy. To świetna okazja, żeby spełnić dziecięce marzenia o własnoręcznym tworzeniu słodkości.
Tworzenie różnokształtnych lizaków świetnie rozwija zdolności manualne. Warsztaty przeznaczone są dla różnych grup wiekowych. Zarówno dzieci jak i dorośli poczują na nich czystą radość tworzenia.Każdy uczestnik warsztatu wykonuje dwa lizaki, które może zabrać ze sobą i podarować bliskiej osobie jako szczególny prezent.
h) Malowania piaskiem - podczas warsztatów uczestnicy wykonają barwny rysunek tylko i wyłącznie za pomocą piasku drobno i gruboziarnistego. Malowanie piaskiem daje nieograniczone możliwości stworzenia ozdoby o dowolnym kształcie, kolorze i wielkości. Możemy wykonać księżniczkę z bajki, ulubione zwierzątko czy wazon z kwiatami z okazji Dnia Mamy.
i) pszczelarskie - podczas zajęć opowiemy ciekawą historię pszczelarstwa, pokażemy jak wygląda pasieka i przedstawimy różne rodzaje miodu. Uczestnicy poznają także tajniki pracy pszczelarzy i będą mogli przymierzyć strój do pracy w pasiece. W ramach części praktycznej każdy wykona własną świeczkę z plastra wosku pszczelego, odbędzie się także degustacja różnych rodzajów miodów.
Warsztaty to świetna zabawa, podczas której można się wiele nauczyć. Rozbudzają one ciekawość i kształtują wrażliwość na otaczającą przyrodę.
Średnia ilość osób w grupie – 18 osób. Uśredniona cena warsztatów za grupę powinna obejmować również koszt materiałów.
Zadanie nr 9
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Zajęć ruchowych Weroniki Sherborne dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 2 razy / miesiąc x 8 grup x 30 minut.
3) Ogółem 104 spotkania x 30 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Zakładane cele i efekty:
a) Rozwój fizyczny: dzieci rozumieją, co to znaczy czuć się we własnym ciele "jak w domu", potrafią używać ciała i kontrolować je na wiele różnych sposobów oraz przyswajają sobie dobrze wyważony repertuar ruchów, rozwijają umiejętności ogólne, związane z opanowaniem różnych elementów ruchu, które mogą być stosowane w wielu zadaniach fizycznych,
b) Rozwój osobowości: mają silniejsze poczucia samego siebie, swojej tożsamości, znają swoje możliwości, potrafią podejmować inicjatywę oraz wykorzystywać własną inwencję, potrafią być wrażliwi na potrzeby i uczucia innych oraz stają się bardziej wprawne w komunikowaniu i dzieleniu się doświadczeniami z innymi ludźmi, potrafią skupiać uwagę na tym, co robią.
Zadanie nr 10
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów integracji sensorycznej dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w miesiącu / grupę x 8 grup x 30 minut.
3) Ogółem 72 spotkania po 30 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Zakładane cele i efekty:
a) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów;
b) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo - okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;
c) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;
d) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;
e) poprawa koordynacji wzrokowo - ruchowej;
f) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała.
Zadanie nr 11
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów „Poznaję świat” cykl 6 spotkań z : Chinami, Afryką, Japonią, Australią, Indiami, Ameryką Południową dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 raz w miesiącu x grupa x 6 miesięcy x 8 grup x 60 minut
3) Ogółem 48 spotkań x 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Zakładane cele i efekty:
Treść warsztatów prowadzonych przez podróżników jest bardzo zróżnicowana i zawsze dopasowana do wieku podopiecznych. Dzieci są zapraszane do różnorakich aktywności, dzięki czemu nikt się nie nudzi. Zajęcia są proste w przekazie, zrozumiałe dla dzieci.
Dzieci dowiadują się mnóstwa nowych rzeczy, mogą zadać pytania i dotknąć wszystkich rekwizytów (na przykład śpiewających mis czy gongu na zajęciach o Tybecie, liści eukaliptusa i kolców kolczatki australijskiej na zajęciach o Australii czy maty fakira i prawdziwego sari na zajęciach o Indiach).
Zajęcia realizowane w grupach 18 osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie zajęć z dogoterapii.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg nieograniczony na zadanie nr 1 zostaje unieważniony, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.
Podstawa prawna: Art. 93 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz.1843 z późniejszymi zmianami).
NAZWA: Zadanie nr 2: Przeprowadzenie zajęć z muzykoterapii.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8640.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 3 : Przeprowadzenie zajęć z arterapii
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg nieograniczony na zadanie nr 3 zostaje unieważniony, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Podstawa prawna: Art. 93 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami).
NAZWA: Zadanie nr 4 : Przeprowadzenie warsztatów SI ( Integracji Sensorycznej ).
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg nieograniczony na zadanie nr 4 zostaje unieważniony, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: Art.93 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami).
NAZWA: Zadanie nr 5: Przeprowadzenie zajęć z elementami socjoterapii.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8640.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 6: Przeprowadzenie warsztatów rękodzieła ludowego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg nieograniczony na zadanie nr 6 zostaje unieważniony, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 2.560,00 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset sześćdziesiąt złotych ).
Podstawa prawna: Art. 93 ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami ).
NAZWA: Zadanie nr 7: Przeprowadzenie zajęć z sensoplastyki.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg nieograniczony na zadanie nr 7 zostaje unieważniony, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.
Podstawa prawna: Art.93 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami).
NAZWA: Zadanie nr 8: Przeprowadzenie warsztatów kreatywno – edukacyjnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg nieograniczony na zadanie nr 8 zostaje unieważniony, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 32.400,00 zł( słownie: trzydzieści dwa tysiące, czterysta złotych ).
Podstawa prawna: Art.93 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami).
NAZWA: Zadanie nr 9: Przeprowadzenie zajęć ruchowych Weroniki Sherborne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg nieograniczony na zadanie nr 9 zostaje unieważniony, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Podstawa prawna: Art.93 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych( tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami).
NAZWA: Zadanie nr 10 : Przeprowadzenie warsztatów integracji sensorycznej
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg nieograniczony na zadanie nr 10 zostaje unieważniony, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Podstawa prawna: Art. 93 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami ).
NAZWA: Zadanie nr 11: Przeprowadzenie warsztatów ,, Poznaję świat ”
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14080.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie odpadów, w tym wielkogabarytowych oraz opon w 2025 roku
- Wykonywanie wycen nieruchomości w postaci operatów szacunkowych oraz opinii o braku wzrostu wartości w 2025 roku na potrzeby Gminy Koluszki
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.