To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-29
"Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 760911-N-2020
Numer ogłoszenia: 540538043-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 14 6210562
faks: +48 14 6210564
e-mail: przetargi@dorzeczebialej.pl
www: https://www.dorzeczebialej.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-23/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o.
2. Zamówienie jest podzielone na siedem (7) części:
Środki chemiczne do procesu oczyszczania wody:
2.1 Część I:
PAX XL 10 Chlorek poliglinu lub równoważny – załącznik nr 6 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 57 340 kg
2.2 Cześć II:
Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 7 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 12 000 kg
2.3 Cześć III:
Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240 – załącznik nr 8 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 12 000 kg
2.4 Część IV:
Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 9 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 2 310 kg
Środki chemiczne do procesu oczyszczania ścieków:
2.5 Część V:
PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5 – załącznik nr 10 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 16 000 kg
2.6 Cześć VI:
Superfloc SD 2065 – załącznik nr 11 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 600 kg
2.7 Część VII:
Zetag 8160 PKWiU 20.16.530 – załącznik nr 12 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 500 kg
Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2020r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.
3. Parametry określające każdy z zamawianych produktów zostały jasno wskazane w kartach charakterystyki. Stanowią one odpowiednio załączniki od nr 6 do nr 12.
4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, zgodnie z częściami określonymi przez Zamawiającego w pkt 2 SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej
z części zamówienia. Każda z części zamówienia została oznaczona cyfrą rzymską od I (oznacza pierwszą część zamówienia) do VII (oznacza siódmą część zamówienia).
5. Wymagania dotyczące dostawy:
a. Każdorazowa sprzedaż środków chemicznych będzie dokonywana wg cen podanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 2.
b. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca nie może zmienić cen podanych
w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
c. Dowodem zrealizowania dostawy będą faktury wystawione na Zamawiającego zawierające opis dotyczący co najmniej nr i daty zlecenia dostawy.
d. Wraz z dostawą będą dostarczane świadectwa jakości towaru – karty charakterystyki.
e. Informacje o opakowaniach i sposobie rozładunku:
PAX XL 10 Chlorek poliglinu lub równoważny
Zamawiający dopuszcza dostawę PAX XL 10 w zbiornikach 1m³ i wyładunek ich z samochodu na poziom „0” we wskazanym miejscu. Dostawa obejmuje przepompowanie do pojemników zamawiającego. Jednorazowa ilość dostawy chlorku poliglinu PAX XL10 to maksymalnie 4 m³. Przeciętne zamówienie obejmuje dostawę 2 m³ PAX dlatego Zamawiający nie oczekuje dostawy w autocysternie. Zbiorniki po opróżnieniu przez Zamawiającego będą odbierane na koszt Dostawcy. Z uwagi na wąskie drogi komunikacyjne na SUW Lubaszowa, zaleca się dostawy PAX w pojemnikach 1000l i przepompowanie do zbiorników na ujęciu wody.
Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320
Zamawiający oczekuje dostawy chlorynu sodu w zbiornikach 1m3. Po wyładunku pojemniki pozostają na SUW Lubaszowa do samodzielnego przepompowania. Po opróżnieniu pojemnika zlecamy pisemnie jego odbiór. Dostawy realizowane są w ilości 1m3 co około 30 dni.
Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240
Zamawiający oczekuje dostawy kwasu solnego w zbiornikach 1m3. Po wyładunku pojemniki pozostają na SUW Lubaszowa do samodzielnego przepompowania. Po opróżnieniu pojemnika zlecamy pisemnie jego odbiór. Dostawy realizowane są w ilości 1m3 co około 30 dni.
Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320
Zamawiający oczekuje dostawy w pojemnikach 35kg, które pozostają do naszego rozładunku na SUW Lubaszowa. Po ich opróżnieniu zlecamy pisemnie ich odbiór. Dostawy realizowane są najczęściej w ilości do 3 pojemników w okresach wiosna i zima, a w okresie letnim i jesiennym nawet i po 6 pojemników przy jednej dostawie.
PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5
PIX 113 należy przepompować do zbiorników zamawiającego - nie dopuszcza się dostawy w pojemnikach 1m³ lub kanistrach ponieważ Zamawiający nie posiada systemu pompowego do przeładunku. Przeciętne zamówienie obejmuje ok. 4 m³ .
Superfloc SD 2065
Superfloc należy dostarczać w kanistrach o pojemności 21kg. Przeciętne zamówienie obejmuje ok. 210 kg.
Zetag 8160 PKWiU 20.16.530
Zetag 8160 należy dostarczać w workach 25 kg. Przeciętne zamówienie obejmuje ok. 200kg.
Zamawiający przypomina, że w ramach przedmiotu zamówienia dla części I – VII wymagany jest również i wyładunek dostarczonego środka chemicznego czy to przy pomocy paleciaka / ręcznie czy też przepompowanie do zbiorników stacjonarnych na obiektach.
f. Wystawione faktury każdorazowo będą podpisane przez Wykonawcę i upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonego środka chemicznego.
g. Środki chemiczne będą dostarczane przez Wykonawcę i na jego koszt na obiekty Zamawiającego tj. oczyszczalnię ścieków w Tuchowie (ul. Jana II Sobieskiego 69c, 33-170 Tuchów) lub Stację Uzdatniana Wody w Lubaszowej (33-172 Siedliska 1). Przy każdym zleceniu zostanie wskazany adres dostawy.
h. Zamówienia będą składane drogą elektroniczną pod adres wskazy w Formularzu ofertowym.
i. Przez równoważny należy rozumieć taki środek chemiczny, którego parametry i właściwości nie różnią się od tych wyszczególnionych w załączonych kartach charakterystyk.
6. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponad to wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
7. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w niniejszym postępowaniu oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zał. nr 13).
UWAGA. W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia (zał. nr 13) wykonawca nie składa. pozostałe kwestie wskazano w rozdziale 2 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 24.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku" - PAX XL 10 Chlorek poliglinu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74122.44 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 89570.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 98034.20
Waluta: pln
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku" - Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31219.51 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21106.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38376.00
Waluta: pln
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku" - Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8390.24 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8856.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10332.00
Waluta: pln
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku" - Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4019.40 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5682.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13638.24
Waluta: pln
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesówi oczyszczania ścieków w 2021 roku" - PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13658.54 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14956.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17121.60
Waluta: pln
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów oczyszczania ścieków w 2021 roku" - Superfloc SD 2065
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17920.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17712.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22041.60
Waluta: pln
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów oczyszczania ścieków w 2021 roku" - Zetag 8160 PKWiU 20.16.530
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 1, 2 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (zw. dalej ustawą Pzp), w zw. z art. 82 ust. 2 ustawy Pzp oraz w zw. z art. 78 § 1 Kodeksu cywilnego. Zamawiający, zgodnie z rozdziałem 11 SIWZ wymagał, aby oferty wraz z załącznikami zostały przekazane Zamawiającemu pisemnie. Rozdział 15 SIWZ pn. „Opis sposobu przygotowywania ofert” zaś stanowił, aby oferty Wykonawców były podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a dodatkowo każda oferta powinna być ponumerowana i parafowana przez osobę upoważnioną do parafowania oferty, zapisanych stron oferty oraz załączników. Powyższe postanowienia SIWZ były zgodne z normami ustawy zmieniającej ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz niektórych innych ustaw z 22.06.2016r. oraz ustawą zmieniającą ustawę – Prawo zamówień publicznych oraz ustawę o zmianie ustawy z 20.07.2018r., które przewidują obowiązek prowadzenia postępowania w formie pisemnej albo elektronicznej. Na tle tak ukształtowanych warunków postępowania przetargowego oferta Wykonawcy BRENNTAG Polska Sp. z o. o. nie spełnia w/w wymagań określonych przez ustawodawcę i Zamawiającego ponieważ formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ nie został podpisany.
W świetle art. 78 § 1 k.c. do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. Skoro zatem Zamawiający wymagał zachowania formy pisemnej oferty, a wymóg ten koresponduje z bezwzględnie obowiązującym przepisem ustawy zmieniającej ustawę Prawo zamówień publicznych, to niezachowanie tego wymogu, aktualizuje po stronie zamawiającego obowiązek odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1, 2 i 8 ustawy Pzp. W przedmiotowym przypadku mamy do czynienia z brakiem zachowania właściwej formy złożonego oświadczenia woli z uwagi na brak podpisu osoby upoważnionej do podpisywania oferty. Brak podpisu osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy pod złożoną ofertą spowodował, min. brak akceptacji postanowień umownych.
INNE PRZETARGI TUCHÓW
- ,,Usługa Ubezpieczenia Gminy Tuchów"
- "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka przy ulicy Szpitalnej w Tuchowie - budowa żłobka wraz z niezbędną wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną".
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Tuchowie
więcej: przetargi TUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, w podziale na 2 części.
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.