eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów"Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-29

Ogłoszenie nr 510410290-N-2021 z dnia 2021-01-29 r.
Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.:

"Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760911-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540538043-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 85274782500000, ul. Jana III Sobieskiego 69C, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: +48 14 6210562
faks: +48 14 6210564
e-mail: przetargi@dorzeczebialej.pl
www: https://www.dorzeczebialej.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-23/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o.

2. Zamówienie jest podzielone na siedem (7) części:
Środki chemiczne do procesu oczyszczania wody:
2.1 Część I:
PAX XL 10 Chlorek poliglinu lub równoważny – załącznik nr 6 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 57 340 kg

2.2 Cześć II:
Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 7 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 12 000 kg

2.3 Cześć III:
Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240 – załącznik nr 8 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 12 000 kg

2.4 Część IV:
Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 9 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 2 310 kg

Środki chemiczne do procesu oczyszczania ścieków:
2.5 Część V:
PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5 – załącznik nr 10 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 16 000 kg



2.6 Cześć VI:
Superfloc SD 2065 – załącznik nr 11 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 600 kg

2.7 Część VII:
Zetag 8160 PKWiU 20.16.530 – załącznik nr 12 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 500 kg

Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2020r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.

3. Parametry określające każdy z zamawianych produktów zostały jasno wskazane w kartach charakterystyki. Stanowią one odpowiednio załączniki od nr 6 do nr 12.
4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, zgodnie z częściami określonymi przez Zamawiającego w pkt 2 SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej
z części zamówienia. Każda z części zamówienia została oznaczona cyfrą rzymską od I (oznacza pierwszą część zamówienia) do VII (oznacza siódmą część zamówienia).
5. Wymagania dotyczące dostawy:
a. Każdorazowa sprzedaż środków chemicznych będzie dokonywana wg cen podanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 2.
b. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca nie może zmienić cen podanych
w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
c. Dowodem zrealizowania dostawy będą faktury wystawione na Zamawiającego zawierające opis dotyczący co najmniej nr i daty zlecenia dostawy.
d. Wraz z dostawą będą dostarczane świadectwa jakości towaru – karty charakterystyki.
e. Informacje o opakowaniach i sposobie rozładunku:
 PAX XL 10 Chlorek poliglinu lub równoważny
Zamawiający dopuszcza dostawę PAX XL 10 w zbiornikach 1m³ i wyładunek ich z samochodu na poziom „0” we wskazanym miejscu. Dostawa obejmuje przepompowanie do pojemników zamawiającego. Jednorazowa ilość dostawy chlorku poliglinu PAX XL10 to maksymalnie 4 m³. Przeciętne zamówienie obejmuje dostawę 2 m³ PAX dlatego Zamawiający nie oczekuje dostawy w autocysternie. Zbiorniki po opróżnieniu przez Zamawiającego będą odbierane na koszt Dostawcy. Z uwagi na wąskie drogi komunikacyjne na SUW Lubaszowa, zaleca się dostawy PAX w pojemnikach 1000l i przepompowanie do zbiorników na ujęciu wody.
 Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320
Zamawiający oczekuje dostawy chlorynu sodu w zbiornikach 1m3. Po wyładunku pojemniki pozostają na SUW Lubaszowa do samodzielnego przepompowania. Po opróżnieniu pojemnika zlecamy pisemnie jego odbiór. Dostawy realizowane są w ilości 1m3 co około 30 dni.
 Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240
Zamawiający oczekuje dostawy kwasu solnego w zbiornikach 1m3. Po wyładunku pojemniki pozostają na SUW Lubaszowa do samodzielnego przepompowania. Po opróżnieniu pojemnika zlecamy pisemnie jego odbiór. Dostawy realizowane są w ilości 1m3 co około 30 dni.

 Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320
Zamawiający oczekuje dostawy w pojemnikach 35kg, które pozostają do naszego rozładunku na SUW Lubaszowa. Po ich opróżnieniu zlecamy pisemnie ich odbiór. Dostawy realizowane są najczęściej w ilości do 3 pojemników w okresach wiosna i zima, a w okresie letnim i jesiennym nawet i po 6 pojemników przy jednej dostawie.
 PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5
PIX 113 należy przepompować do zbiorników zamawiającego - nie dopuszcza się dostawy w pojemnikach 1m³ lub kanistrach ponieważ Zamawiający nie posiada systemu pompowego do przeładunku. Przeciętne zamówienie obejmuje ok. 4 m³ .
 Superfloc SD 2065
Superfloc należy dostarczać w kanistrach o pojemności 21kg. Przeciętne zamówienie obejmuje ok. 210 kg.
 Zetag 8160 PKWiU 20.16.530
Zetag 8160 należy dostarczać w workach 25 kg. Przeciętne zamówienie obejmuje ok. 200kg.
Zamawiający przypomina, że w ramach przedmiotu zamówienia dla części I – VII wymagany jest również i wyładunek dostarczonego środka chemicznego czy to przy pomocy paleciaka / ręcznie czy też przepompowanie do zbiorników stacjonarnych na obiektach.
f. Wystawione faktury każdorazowo będą podpisane przez Wykonawcę i upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonego środka chemicznego.
g. Środki chemiczne będą dostarczane przez Wykonawcę i na jego koszt na obiekty Zamawiającego tj. oczyszczalnię ścieków w Tuchowie (ul. Jana II Sobieskiego 69c, 33-170 Tuchów) lub Stację Uzdatniana Wody w Lubaszowej (33-172 Siedliska 1). Przy każdym zleceniu zostanie wskazany adres dostawy.
h. Zamówienia będą składane drogą elektroniczną pod adres wskazy w Formularzu ofertowym.
i. Przez równoważny należy rozumieć taki środek chemiczny, którego parametry i właściwości nie różnią się od tych wyszczególnionych w załączonych kartach charakterystyk.
6. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponad to wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
7. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w niniejszym postępowaniu oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zał. nr 13).
UWAGA. W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia (zał. nr 13) wykonawca nie składa. pozostałe kwestie wskazano w rozdziale 2 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 24.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku" - PAX XL 10 Chlorek poliglinu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74122.44 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 89570.81

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 89570.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 98034.20
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku" - Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31219.51 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24206.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21106.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38376.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku" - Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8390.24 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8856.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8856.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10332.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku" - Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4019.40 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5682.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5682.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13638.24
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesówi oczyszczania ścieków w 2021 roku" - PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13658.54 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 16137.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14956.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17121.60
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów oczyszczania ścieków w 2021 roku" - Superfloc SD 2065

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17920.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17712.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17712.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22041.60
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: „Dostawa środków chemicznych do procesów oczyszczania ścieków w 2021 roku" - Zetag 8160 PKWiU 20.16.530

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 1, 2 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (zw. dalej ustawą Pzp), w zw. z art. 82 ust. 2 ustawy Pzp oraz w zw. z art. 78 § 1 Kodeksu cywilnego. Zamawiający, zgodnie z rozdziałem 11 SIWZ wymagał, aby oferty wraz z załącznikami zostały przekazane Zamawiającemu pisemnie. Rozdział 15 SIWZ pn. „Opis sposobu przygotowywania ofert” zaś stanowił, aby oferty Wykonawców były podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a dodatkowo każda oferta powinna być ponumerowana i parafowana przez osobę upoważnioną do parafowania oferty, zapisanych stron oferty oraz załączników. Powyższe postanowienia SIWZ były zgodne z normami ustawy zmieniającej ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz niektórych innych ustaw z 22.06.2016r. oraz ustawą zmieniającą ustawę – Prawo zamówień publicznych oraz ustawę o zmianie ustawy z 20.07.2018r., które przewidują obowiązek prowadzenia postępowania w formie pisemnej albo elektronicznej. Na tle tak ukształtowanych warunków postępowania przetargowego oferta Wykonawcy BRENNTAG Polska Sp. z o. o. nie spełnia w/w wymagań określonych przez ustawodawcę i Zamawiającego ponieważ formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ nie został podpisany.
W świetle art. 78 § 1 k.c. do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. Skoro zatem Zamawiający wymagał zachowania formy pisemnej oferty, a wymóg ten koresponduje z bezwzględnie obowiązującym przepisem ustawy zmieniającej ustawę Prawo zamówień publicznych, to niezachowanie tego wymogu, aktualizuje po stronie zamawiającego obowiązek odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1, 2 i 8 ustawy Pzp. W przedmiotowym przypadku mamy do czynienia z brakiem zachowania właściwej formy złożonego oświadczenia woli z uwagi na brak podpisu osoby upoważnionej do podpisywania oferty. Brak podpisu osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy pod złożoną ofertą spowodował, min. brak akceptacji postanowień umownych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.