eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów"Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02



Ogłoszenie nr 760911-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.:

"Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 85274782500000, ul. Jana III Sobieskiego 69C, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: +48 14 6210562
faks: +48 14 6210564
e-mail: przetargi@dorzeczebialej.pl
www: https://www.dorzeczebialej.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://www.dorzeczebialej.pl/przetargi/aktualne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.dorzeczebialej.pl/przetargi/aktualne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej, wersja papierowa

Adres: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" Sp. z o. o., ul. Jana III Sobieskiego 69C, 33 - 170 Tuchów (dziennik podawczy)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"

Numer referencyjny: ZP-23/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów
uzdatniania wody i oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną
„Dorzecze Białej” Sp. z o. o. 2. Zamówienie jest podzielone na siedem (7) części: Środki chemiczne do
procesu oczyszczania wody: 2.1 Część I: PAX XL 10 Chlorek poliglinu lub równoważny – załącznik nr 6 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 57 340 kg 2.2 Cześć II: Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320 –
załącznik nr 7 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 12 000 kg 2.3 Cześć III: Kwas solny 9%
PKWiU 20.13.240 – załącznik nr 8 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 12 000 kg 2.4 Część IV:
Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 9 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 2 310
kg Środki chemiczne do procesu oczyszczania ścieków: 2.5 Część V: PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU
20.13.5 – załącznik nr 10 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 16 000 kg 2.6 Cześć VI: Superfloc
SD 2065 – załącznik nr 11 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 600 kg 2.7 Część VII: Zetag
8160 PKWiU 20.16.530 – załącznik nr 12 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 500 kg Uwaga!
Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2020r. i ma
charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony
Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało
jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości
środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości. 3. Parametry
określające każdy z zamawianych produktów zostały jasno wskazane w kartach charakterystyki. Stanowią
one odpowiednio załączniki od nr 6 do nr 12 do SIWZ 4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych,
zgodnie z częściami określonymi przez Zamawiającego w pkt 2 SIWZ. Każdy z Wykonawców może
złożyć ofertę na jedną część lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty
najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. Każda z części zamówienia została
oznaczona cyfrą rzymską od I (oznacza pierwszą część zamówienia) do VII (oznacza siódmą część
zamówienia). 5. Wymagania dotyczące dostawy: a. Każdorazowa sprzedaż środków chemicznych będzie
dokonywana wg cen podanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 2. b. W trakcie
obowiązywania umowy Wykonawca nie może zmienić cen podanych w załączniku nr 2 do SIWZ. c.
Dowodem zrealizowania dostawy będą faktury wystawione na Zamawiającego zawierające opis
dotyczący co najmniej nr i daty zlecenia dostawy. d. Wraz z dostawą będą dostarczane świadectwa
jakości towaru – karty charakterystyki. e. Wystawione faktury każdorazowo będą podpisane przez
Wykonawcę i upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonego
środka chemicznego. f. Środki chemiczne będą dostarczane przez Wykonawcę i na jego koszt na obiekty
Zamawiającego tj. oczyszczalnię ścieków w Tuchowie (ul. Jana II Sobieskiego 69c, 33-170 Tuchów) lub
Stację Uzdatniana Wody w Lubaszowej (33-172 Siedliska 1). Przy każdym zleceniu zostanie wskazany
adres dostawy. g. Zamówienia będą składane drogą elektroniczną pod adres wskazy w Formularzu
ofertowym 6. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do
obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek
informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i
od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z
art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane
dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponad to wykonawca będzie musiał
wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 7. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił
ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane
zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, zobowiązuje się
wykonawcę do złożenia w niniejszym postępowaniu oświadczenia o wypełnieniu przez niego
obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zał. nr 13). UWAGA. W
przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących
lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO treści oświadczenia (zał. nr 13) wykonawca nie składa.
Pozostałe kwestie wskazano w rozdziale 2 SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 24.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w
wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. W ramach zamówień o których mowa,
Zamawiający przewiduje dostawę środków chemicznych w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona
potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
zamawiający żąda następujących dokumentów: 1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia (Wykonawca może
dołączyć do oferty aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej); 2 informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej (załącznik nr 5); Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na potwierdzenie warunków, o których mowa w Rozdziale 8 SIWZ, Wykonawca wraz z ofertą
powinien przedłożyć: 1 w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje w tym
zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny; 2 w zakresie posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie
precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest
wykazać w sposób szczególny; 3 w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej –
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin płatności faktury:10,00
cena oferty brutto:60,00
termin dostawy:30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy przewidziano w Tomie II SIWZ "Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego".

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku” - PAX XL 10 Chlorek poliglinu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia dla części I jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów
uzdatniania wody dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Spółkę Komunalną "Dorzecze Białej"
sp. z o. o., tj. PAX XL 10 Chlorek poliglinu lub równoważny (załącznik nr 6 do SIWZ). Szacunkowe zapotrzebowanie to ok.
57 340 kg. Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie
zużycia w 2020r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie
stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie
przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej
ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:30,00
cena oferty brutto:60,00
termin płatności faktury:10,00
Część nr: 2
Nazwa: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku” - Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
niniejszego zamówienia dla części II jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów
uzdatniania wody dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Spółkę Komunalną "Dorzecze Białej"
sp. z o. o., tj. Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320 (załącznik nr 7 do SIWZ). Szacunkowe
zapotrzebowanie to ok. 12 000 kg. Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest
ustalona na podstawie zużycia w 2020r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w
żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie
pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane
ilości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności faktury:10,00
cena oferty brutto:60,00
termin dostawy:30,00
Część nr: 3
Nazwa: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku” - Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
niniejszego zamówienia dla części III jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów
uzdatniania wody dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Spółkę Komunalną "Dorzecze Białej"
sp. z o. o., tj. Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240 (załącznik nr 8 do SIWZ). Szacunkowe zapotrzebowanie to
ok. 12 000 kg. Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie
zużycia w 2020r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie
stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie
przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej
ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto:60,00
termin płatności faktury:10,00
termin dostawy:30,00
Część nr: 4
Nazwa: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku” - Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
niniejszego zamówienia dla części IV jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów
uzdatniania wody dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Spółkę Komunalną "Dorzecze Białej"
sp. z o. o., tj. Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320 (załącznik nr 9 do SIWZ). Szacunkowe
zapotrzebowanie to ok. 2 310 kg. Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest
ustalona na podstawie zużycia w 2020r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w
żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie
pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane
ilości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto:60,00
termin płatności faktury:10,00
termin dostawy:30,00
Część nr: 5
Nazwa: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku” - PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia dla części V jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów
oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Spółkę Komunalną "Dorzecze
Białej" sp. z o. o., tj. PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5 (załącznik nr 10 do SIWZ). Szacunkowe
zapotrzebowanie to ok. 16 000 kg. Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest
ustalona na podstawie zużycia w 2020r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w
żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie
pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane
ilości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:30,00
cena oferty brutto:60,00
termin płatności faktury:10,00
Część nr: 6
Nazwa: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku” - Superfloc SD 2065

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
niniejszego zamówienia dla części VI jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów
oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Spółkę Komunalną "Dorzecze
Białej" sp. z o. o., tj. Superfloc SD 2065 (załącznik nr 11 do SIWZ). Szacunkowe zapotrzebowanie to ok. 1
600 kg. Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia
w 2020r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi
ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało
jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków
chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:30,00
termin płatności faktury:10,00
cena oferty brutto:60,00
Część nr: 7
Nazwa: „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2021 roku” - Zetag 8160 PKWiU 20.16.530

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
niniejszego zamówienia dla części VII jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów
oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Spółkę Komunalną "Dorzecze
Białej" sp. z o. o., tj. Zetag 8160 PKWiU 20.16.530 (załącznik nr 12 do SIWZ). Szacunkowe
zapotrzebowanie to ok. 1 500 kg. Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest
ustalona na podstawie zużycia w 2020r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w
żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie
pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane
ilości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto:60,00
termin dostawy:30,00
termin płatności faktury:10,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.