To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu dla Ogrodu Zoologicznego w Zamościu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 765676-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 84 639 34 70
faks: 84 639 34 70
e-mail: zoozam3@wp.pl
www: www.zoo.zamosc.bip.info.pl
adres profilu nabywcy: www.zoo.zamosc.bip.info.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zoo.zamosc.bip.info.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu dla Ogrodu Zoologicznego w Zamościu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/DOZ/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę w siedzibie zamawiającegoprzy ul. Szczebrzeskiej 12, 22-400 Zamość w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r..
KOD CPV 79710000-4 usługi ochroniarskie
2.2 Opis przedmiotu zamówienia
Do obowiązków wykonawcy w szczególności należeć będzie;
1) ochrona mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i innymi formami zaboru mienia oraz jego marnotrawstwa lub dewastacji,
2) przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na chronionym terenie,
3) ochrona przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny,
4) zamykanie drzwi wejściowych, rolety antywłamaniowej po opuszczeniu terenu Zoo przez wszystkie znajdujące się na nim osoby,
5) dokonywanie obchodu terenu ZOO celem skontrolowania prawidłowego zamknięcia wszystkich okien, drzwi zewnętrznych, ewentualnego wyłączenia urządzeń, które nie zostały wyłączone przez pracowników - np. wentylatory, światło
6) niezwłoczne powiadamianie Policji, Dyrektora ZOO oraz osób przez niego upoważnionych o przestępstwach i wykroczeniach popełnionych na terenie chronionego obiektu lub ich próbach,
7) niezwłoczne powiadamianie Pogotowia Ratunkowego, Dyrektora Zoo oraz osób przez niego upoważnionych w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku,
niezwłoczne powiadamianie Straży Pożarnej, Dyrektora Zoo oraz osób przez niego upoważnionych w razie zaistnienia pożaru lub stwierdzenia próby podpalenia, 3
9) w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa osób lub mienia powiadomienie grupy interwencyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. z dnia 16.07.2015 r. poz.992 i odpowiednich służb miejskich,
10) przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom, zgodnie z książką rejestrującą te czynności,
11) prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby,
12) przedstawienie, na polecenie Dyrektora ZOO lub Kierownika Działu Technicznego, w formie pisemnej (notatka) dokładnego opisu podjętych czynności lub zaniechania podjęcia czynności wraz z uzasadnieniem,
13) podejmowanie innych czynności w ramach tzw. uprawnień obywatelskich niezbędnych do ochrony osób i mienia w sytuacjach, które wynikną w trakcie realizacji umowy.
2.3. Usługa, o której mowa w ust. 2 odbywać się będzie codziennie, nieprzerwanie przez całą dobę.
Do obowiązków pracownika ochrony należy ;
przy przyjmowaniu służby od poprzedniej zmiany, sprawdzenie stanu ilościowego zwierząt, pomieszczeń i zamknięcia wszystkich obiektów na terenie ZOO oraz stanu punktów p. poż;
nie wpuszczanie na teren Zakładu osób i pojazdów niezatrudnionych bez odpowiedniego upoważnienia,
nie wpuszczanie na teren Zakładu w żadnym wypadku, osób w stanie nietrzeźwym,
dokonywanie systematycznie przeglądu terenu powierzonego opiece,
meldowanie do przełożonego o wszystkich zauważonych nieprawidłowościach, wypadku lub kradzieży mienia Zakładu itp.,
pilnowanie, aby zwiedzający nie robili krzywdy zwierzętom,
po opuszczeniu terenu przez zwiedzających, zamkniecie i zabezpieczenie wybiegów i klatek dla zwierząt, zamknięcie bram wejściowych/wjazdowych, wygaszenie świateł w pawilonach i zamkniecie pawilonów,
asystowanie na prośbę pielęgniarza przy karmieniu i pielęgnacji zwierząt niebezpiecznych w trakcie pełnionych dyżurów.
otwieranie szaletu WC przed otwarciem ZOO dla zwiedzających,
utrzymywanie w czystości terenu przy wejściu do ZOO i do budynku administracji oraz parkingu;
pracownik ochrony pełniący dyżur ma obowiązek usuwać śmieci z terenu ZOO, w miesiącach od maja do października oraz w przypadku zaistnienia potrzeby w inne dni długich weekendów :
12) pracownik ochrony pełniący dyżur ( soboty, niedziele i inne dni świąteczne) ma obowiązek opróżniać przepełnione kosze na śmieci i kontrolować ich stan i zwieźć śmieci z ogólnodostępnego terenu ZOO w wyznaczone miejsce na terenie gospodarczym ,
pracownik ochrony jest zobowiązany przestrzegać obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonych dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnych z przepisami prawa .
pracownikowi ochrony nie wolno opuszczać terenu ZOO bez zmiennika;
pracownikom ochrony zabrania się samowolnego wchodzenia do klatek ze zwierzętami, w przypadku koniecznych interwencji bezwzględnie zachować zasady bezpieczeństwa.
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia do realizacji umowy odpowiedniej liczby pracowników zdolnych do wykonywania zawodu, posiadających kursy i szkolenia pracownika ochrony, zapewniającej nieprzerwaną prawidłową realizację całości zamówienia niezależnie od urlopów czy absencji chorobowej i przy zachowaniu obowiązujących przepisów. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia powinny być nie karane i posiadać odpowiednie predyspozycje
psychiczne i fizyczne niezbędne do wykonywania usług ochrony osób i mienia, a także w trakcie realizacji usług zachowywać się w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Powinny być odpowiednio ubrane (umundurowane), w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz zapewniający schludny wygląd.
2) przekazywania Zamawiającemu do 25 dnia każdego miesiąca wykazu osób pełniących dyżury na następny miesiąc,
3) powiadamiania Zamawiającego o każdej zmianie pracownika wraz z podaniem danych nowej osoby,
4) wyposażenia pracowników ochrony w niezależne środki łączności umożliwiające sprawną komunikację i natychmiastowy kontakt w sytuacjach kryzysowych.
2.5. W przypadku rażącego naruszenia obowiązków ( tj. nie zamknięcie klatek ze zwierzętami, nie właściwe zachowanie w stosunku do zwiedzających lub zachowanie utrudniające pracę pracownikom Zamawiającego, bądź rażące naruszenie przepisów bezpieczeństwa obowiązujących u Zamawiającego, itp.) przez pracownika ochrony. Zamawiający zastrzega sobie prawo wnioskowania do Wykonawcy o wykluczenie z realizacji usług pracownika ochrony który dopuścił się tych naruszeń, a Wnioskodawca uwzględni wniosek Zamawiającego.
W ramach realizacji usługi monitoringu Wykonawca zobowiązuje się do:
4
1) monitorowania przez całą dobę sygnałów pochodzących z systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie ZOO przy ul. Szczebrzeska 12 22-400 Zamość,
2) rejestrowania sygnałów pochodzących z monitorowanego systemu alarmowego,
3) rejestrowania wszystkich informacji przekazywanych osobom upoważnionym przez Zamawiającego,
4) udostępniania na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów sporządzonych w związku z rejestrowaniem sygnałów pochodzących z sytemu alarmowego oraz informacji przekazywanych Zamawiającemu,
5) przybycia i interwencji grupy interwencyjnej realizowanej przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony uzbrojonych w broń palną bojową z normatywem amunicji i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w postaci kajdanek, pałki wielofunkcyjne typu Tonfa oraz ręczny miotacz gazu, w maksymalnym czasie 10 minut od momentu otrzymania informacji . Grupa interwencyjna musi spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 poz.838) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji ( Dz. U.2015 r. poz. 992). Interwencji grupy interwencyjnej w przypadkach uzasadnionych i nieuzasadnionych bez względu na ilość zdarzeń w danym miesiącu; koszt tych interwencji został wliczony w miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy.
6) w razie potrzeby objęcia danego obiektu dodatkowym dozorem fizycznym,
7) powiadamiania osoby upoważnionej przez Zamawiającego oraz Dyrektora ZOO o podjęciu działań interwencyjnych, a także o każdym fałszywym oraz nie odwołanym alarmie,
8) dostarczenia wszystkich informacji niezbędnych do wyjaśnienia ewentualnych sporów i reklamacji,.
2.7. Zamawiający posiada zainstalowany system monitorowania. W skład systemu wchodzą czujniki, centrala, stosowne okablowanie, stanowiska do dokonywania rozkodowania i kodowania obiektu. Wykonawca przed złożeniem oferty może zapoznać się z infrastrukturą alarmową u Zamawiającego.
2.8. Ze względu na specyfikę działalności prowadzonej przez Zamawiającego oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom miasta Zamościa, osobom zwiedzającym oraz pracownikom Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby grupa interwencyjna wymieniona w dalszej treści zamówienia spełniała wymogi określone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 poz.838) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji ( Dz. U.2015 r. poz. 992).
Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej (Załącznik nr 10 do SIWZ) zgodnej z przepisami w/w ustaw i rozporządzeń. Zamawiający w trakcie trwania umowy, zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dziesięciu kontroli czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach oferty.
2.9.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy:– świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego 7 dni w tygodniu 24 h na dobę- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014. poz. 1502 z późn. zm.).
Wykonawca usługi musi spełniać wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2020 poz. 838 z póź. zmianami).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 199187.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów Zakład Pracy Chronionej
Email wykonawcy: wusi@zam.pl
Adres pocztowy: ul.Kopernika 5
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 199187.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 199187.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego w związku z budową pobocza twardego .
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu
- Budowa sieci wodociągowej w m. Płoskie oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wólka Panieńska
- Usługi serwisowania kontenera sanitarnego będącego własnością zamawiającego, wraz z dostarczeniem, rozładunkiem, ustawieniem oraz podłączeniem zbiornika na wodę w zakresie 2 (dwóch) części.
- Dostawa defibrylatorów
- Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Usługi ochrony obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w 2025 roku.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.