Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Ogłoszenie nr 765676-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu dla Ogrodu Zoologicznego w Zamościu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 84 639 34 70
faks: 84 639 34 70
e-mail: zoozam3@wp.pl
www: www.zoo.zamosc.bip.info.pl
adres profilu nabywcy: www.zoo.zamosc.bip.info.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zoo.zamosc.bip.info.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.zoo.zamosc.bip.info.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 1/DOZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę w siedzibie zamawiającego przy ul. Szczebrzeskiej 12, 22-400 Zamość w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.
Do obowiązków wykonawcy w szczególności należeć będzie;
1) ochrona mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i innymi formami zaboru mienia oraz jego marnotrawstwa lub dewastacji,
2) przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na chronionym terenie,
3) ochrona przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny,
4) zamykanie drzwi wejściowych, rolety antywłamaniowej po opuszczeniu terenu Zoo przez wszystkie znajdujące się na nim osoby,
5) dokonywanie obchodu terenu ZOO celem skontrolowania prawidłowego zamknięcia wszystkich okien, drzwi zewnętrznych, ewentualnego wyłączenia urządzeń, które nie zostały wyłączone przez pracowników - np. wentylatory, światło
6) niezwłoczne powiadamianie Policji, Dyrektora ZOO oraz osób przez niego upoważnionych o przestępstwach i wykroczeniach popełnionych na terenie chronionego obiektu lub ich próbach,
7) niezwłoczne powiadamianie Pogotowia Ratunkowego, Dyrektora Zoo oraz osób przez niego upoważnionych w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku,
8) niezwłoczne powiadamianie Straży Pożarnej, Dyrektora Zoo oraz osób przez niego upoważnionych w razie zaistnienia pożaru lub stwierdzenia próby podpalenia, 3
9) w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa osób lub mienia powiadomienie grupy interwencyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. z dnia 16.07.2015 r. poz.992 i odpowiednich służb miejskich,
10) przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom, zgodnie z książką rejestrującą te czynności,
11) prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby,
12) przedstawienie, na polecenie Dyrektora ZOO lub Kierownika Działu Technicznego, w formie pisemnej (notatka) dokładnego opisu podjętych czynności lub zaniechania podjęcia czynności wraz z uzasadnieniem,
13) podejmowanie innych czynności w ramach tzw. uprawnień obywatelskich niezbędnych do ochrony osób i mienia w sytuacjach, które wynikną w trakcie realizacji umowy.
2.3. Usługa, o której mowa w ust. 2 odbywać się będzie codziennie, nieprzerwanie przez całą dobę.
Do obowiązków pracownika ochrony należy ;
1) przy przyjmowaniu służby od poprzedniej zmiany, sprawdzenie stanu ilościowego zwierząt, pomieszczeń i zamknięcia wszystkich obiektów na terenie ZOO oraz stanu punktów p. poż;
2) nie wpuszczanie na teren Zakładu osób i pojazdów niezatrudnionych bez odpowiedniego upoważnienia,
3) nie wpuszczanie na teren Zakładu w żadnym wypadku, osób w stanie nietrzeźwym,
4) dokonywanie systematycznie przeglądu terenu powierzonego opiece,
5) meldowanie do przełożonego o wszystkich zauważonych nieprawidłowościach, wypadku lub kradzieży mienia Zakładu itp.,
6) pilnowanie, aby zwiedzający nie robili krzywdy zwierzętom,
7) po opuszczeniu terenu przez zwiedzających, zamkniecie i zabezpieczenie wybiegów i klatek dla zwierząt, zamknięcie bram wejściowych/wjazdowych, wygaszenie świateł w pawilonach i zamkniecie pawilonów,
8) asystowanie na prośbę pielęgniarza przy karmieniu i pielęgnacji zwierząt niebezpiecznych w trakcie pełnionych dyżurów.
9) otwieranie szaletu WC przed otwarciem ZOO dla zwiedzających,
10) utrzymywanie w czystości terenu przy wejściu do ZOO i do budynku administracji oraz parkingu;
11) pracownik ochrony pełniący dyżur ma obowiązek usuwać śmieci z terenu ZOO, w miesiącach od maja do października oraz w przypadku zaistnienia potrzeby w inne dni długich weekendów :
12) pracownik ochrony pełniący dyżur ( soboty, niedziele i inne dni świąteczne) ma obowiązek opróżniać przepełnione kosze na śmieci i kontrolować ich stan i zwieźć śmieci z ogólnodostępnego terenu ZOO w wyznaczone miejsce na terenie gospodarczym ,
12) pracownik ochrony jest zobowiązany przestrzegać obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonych dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnych z przepisami prawa .
13) pracownikowi ochrony nie wolno opuszczać terenu ZOO bez zmiennika;
14) pracownikom ochrony zabrania się samowolnego wchodzenia do klatek ze zwierzętami, w przypadku koniecznych interwencji bezwzględnie zachować zasady bezpieczeństwa.
II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający wymaga by wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczył koncesję, zezwolenie, licencję, lub oświadczenie, że do prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia koncesja, licencja, zezwolenie nie jest wymagane. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
– Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje, min. 3 usługi ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 180 000,- brutto każda,
W przypadku usługi wykonywanej (tj. rozpoczętej, a niezakończonej) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia zaliczona będzie wyłącznie jej zrealizowana część (przed terminem składania ofert).
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
– Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż:
- dysponuje osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie zapisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 838 ze zm.) i posiadających staż w usługach ochroniarskich min. 2 lata, nie mniej niż 5 osób,
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu
dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
7.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp.
7.4. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z wymienionych warunków w ppkt. 3 i 4 powinien spełniać każdy z tych podmiotów oddzielnie.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
– Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż:
- dysponuje osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie zapisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 838 ze zm.) i posiadających staż w usługach ochroniarskich min. 2 lata, nie mniej niż 5 osób,
- dysponuje minimum 1 uzbrojoną grupą interwencyjną; czas reakcji grupy interwencyjnej: w dzień max do 10 minut, w nocy max do 10 minut (czas reakcji jest to czas dotarcia grupy do obiektu),spełniającą wymogi określone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 r. poz.838) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji ( Dz. U.2015r. poz.992).
- Zamawiający wymaga, aby grupa interwencyjna spełniała wymogi określone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838,) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji( Dz. U. 2015 r. poz. 992).
Wykonawca, przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej zgodnej spełniającą wymogi określone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 r. poz.838) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji( Dz. U.2015r. poz.992).
- dysponuje środkami łączności
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
SIWZ załącznik nr 3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Doświadczenie: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.