To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
WYKONANIE NAPRAWY DRÓG POWIATOWYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W KARTUZACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 774668-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 58 6810715
faks: 58 6811522
e-mail: sekretariat@zdpk.pl, zdpk@zdpk.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
WYKONANIE NAPRAWY DRÓG POWIATOWYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W KARTUZACH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDP.4.2201.48.2020.MS
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) CZĘŚĆ I – WYKONANIE NAPRAWY PRZEŁOMÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do SIWZ: D-00.00.00. Wymagania ogólne D-04.02.01. Wykonanie warstwy odcinającej D-04.04.01. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie D-04.03.01. Wykonanie oczyszczenia i skropienia nawierzchni D-05.03.05. Nawierzchnie z betonu asfaltowego D-06.03.02. Pobocza PRZEDMIAR ROBÓT Lp Wyszczególnienie elementów Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Rozbiórka nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie o grubości do 10 cm m2 210 2 Rozbiórka mechaniczna podbudowy z kruszywa łamanego bądź betonu o grubości do 24 cm m2 210 3 Roboty ziemne wykonywane koparkami na głębość 60 cm m2 210 4 Wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 54 cm m2 210 5 Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 30 cm m2 210 6 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W 50/70 o grubości 6 cm m2 210 7 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości 4 cm m2 210 8 Regulacja wysokościowa poboczy z ewentualnym uzupełnieniem m2 100 2) CZĘŚĆ II – WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do SIWZ: D-00.00.00. Wymagania ogólne D-05.03.17. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych D-05.03.05. Nawierzchnie z betonu asfaltowego PRZEDMIAR ROBÓT Lp. Wyszczególnienie elementów Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -bitumiczną gr. 4 cm - rozbiórka nawierzchni poprzez frezowanie m2 7 500 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -bitumiczną gr. ponad 4 cm - rozbiórka nawierzchni z frezowaniem t 100,0 3 Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na włączeniach m2 500,0 4 Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie m2 19 000,0 5 Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową m2 19 000,0 6 Wyrównanie mechaniczne istniejącej nawierzchni oraz wjazdów betonem asfaltowym AC16/AC11 t 500,0 7 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8 m2 19 000,0 8 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu AC11 m2 600,0 9 Wyrównanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 t 0,0 10 Uzupełnienie i profilowanie poboczy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 m2 3000,0 3. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: 1) Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania robót budowlanych w przeddzień ich wykonania. 2) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnym sprzętem oraz do posiadania ważnego OC pojazdów. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest określić telefony kontaktowe oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7) Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 4. Informacje dodatkowe: 1) Czas przystąpienia do realizacji robót ustala się: do 3 dni od przekazania placu budowy. 2) Wykonawca powinien dysponować telefonem stacjonarnym/ telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą (osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie). 3) Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: min. 12 miesięcy. 4) Roboty będą prowadzone na sieci dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6) Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: WYKONANIE NAPRAWY PRZEŁOMÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45520.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe DROMOS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@dromos.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 26
Kod pocztowy: 83-300
Miejscowość: Kartuzy
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57664.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 90314.23
Waluta: pln
NAZWA: WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1125000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Dromos Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@dromos.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 26
Kod pocztowy: 83-300
Miejscowość: Kartuzy
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1103188.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1494037.95
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogram. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach(I) oraz dostawa serwera wraz z oprogram. i zasilaczy UPS w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"(II)
- Catering w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.