eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno"Przebudowa pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej przy ul. Opalińskich 1 na pomieszczenia dydaktyczne Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411169-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego:

"Przebudowa pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej przy ul. Opalińskich 1 na pomieszczenia dydaktyczne Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 761991-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 41112335100000, ul. Adama Mickiewicza 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 655 296 058
faks: 655 296 076
e-mail: sgt@pwsz.edu.pl
www: http://bip.pwsz.edu.pl/

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_leszno
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej przy ul. Opalińskich 1 na pomieszczenia dydaktyczne Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): K-GT-43-232-9/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej przy ul. Opalińskich 1 na pomieszczenia dydaktyczne Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie”
3.2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują remont, przebudowę istniejącego obiektu kubaturowego (budynek Biblioteki) Zamawiającego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacje wewnętrzne wod.-kan, c.o. c.w. , gazów medycznych, elektryczną ,wewnętrzną instalację niskoprądową, teletechniczną, informatyczną, multimedialną). Wykonawca zobowiązuje się do informowania i uzgadniania z Zamawiającym wszelkich działań dotyczących terminów, czasu, organizacji i nadzoru zabezpieczenia i koordynacji robót, tak aby przebiegały bez zakłóceń odnośnie użytkowania i funkcjonowania obiektu Biblioteki Uczelnianej (budynek będzie w trakcie realizacji inwestycji w ciągłej eksploatacji przez Zamawiającego).
3.3. Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie:
3.3.1. robót budowlanych:
3.3.1.1. roboty rozbiórkowe,
3.3.1.2. remont, przebudowę istniejącego obiektu kubaturowego,
3.3.1.3. wewnętrzną instalację wody włączoną do istniejącej instalacji,
3.3.1.4. wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej wraz z włączoną do istniejącej kanalizacji sanitarnej,
3.3.1.5. wewnętrzną instalację elektryczną włączoną do istniejącej instalacji,
3.3.1.6. wewnętrzną instalację niskoprądową, teletechniczną, informatyczną, multimedialną,
3.3.1.7. wewnętrzną instalację c.o. włączoną do istniejącej instalacji,
3.3.2. towarzyszących robotom budowlanym dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia:
3.3.2.1. wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego budynku i oznakowania p.poż oraz zakup i montaż podręcznego sprzętu p. poż., (dotyczy adoptowanego piętra);
3.3.2.2. przeprowadzenie rozruchu zamontowanych instalacji, urządzeń i wyposażenia;
3.3.2.3. przeprowadzenie szkolenia użytkowników z obsługi zamontowanych urządzeń (potwierdzone protokołem szkolenia),
3.3.2.4. wykonanie innych prac budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotowego zakresu robót, a niezbędnego do prawidłowego wykonania całości zadania i możliwości dokonania odbioru,
3.3.2.5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem zestawienia (z podaniem nazw i typów) fizycznie zamontowanych urządzeń,
3.3.2.6. wykonanie kontroli systemu ogrzewania lub klimatyzacji zgodnie ze wzorem protokołu z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lutego 2015 r. w sprawie wzorów protokołów z kontroli systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji (Dz. U. poz. 247 z późn. zm.).
3.3.2.7. wykonanie przeglądów technicznych (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) w ramach umownego wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy (dopuszczających urządzenia do użytkowania/eksploatacji) w ramach udzielonej gwarancji, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych urządzeń i ich instrukcjami eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz do roku w okresie obowiązywania udzielonej Zamawiającemu gwarancji. Wymagany harmonogram przeglądów technicznych sporządzi Wykonawca i będzie stanowił on załącznik do dokumentu gwarancyjnego, o którym mowa § 16 ust. 2 Wzoru umowy.
Uwaga! W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z przeglądów technicznych, o których mowa powyżej, Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki gwaranta względem Zamawiającego za ewentualną utratę gwarancji na poszczególne urządzenia/instalację/materiały oraz wykonane przez Wykonawcę prace na podstawie niniejszej umowy; w przypadku urządzeń które ze względu swej specyfiki wymagają przeglądów wynikających z przepisów prawa Zamawiający może skorzystać z wykonawcy zastępczego a kosztami obciąży Wykonawcę.
3.3.2.8. wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po budowie,
3.3.2.9. zabezpieczenie lokali i miejsca prowadzenia robót w trakcie prowadzenia prac oraz zabezpieczenie terenu budowy,
3.3.2.10. porządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i przywróceniu go do stanu jak sprzed rozpoczęcia inwestycji wraz z wywozem i utylizacją gruzu,
3.3.2.11. przygotowanie wykonanie i dostarczenie protokołów min. z :pomiarów oświetlenia, badań i sprawdzenia wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych, sprawdzenia wyłączników przeciwpożarowych, pomiarów zadziałania i badania natężenia oświetlenia ewakuacyjnego, pomiarów skuteczności samoczynnego wyłączenia, pomiarów obwodów piorunochronnych, badanie rezystancji izolacji obwodów,
3.3.2.12. badanie ciśnienia statycznego, ciśnienia dynamicznego oraz wydajności hydrantów,
3.3.2.13. wykonanie harmonogramu rzeczowo - finansowego,
3.3.2.14. wykonanie projektu organizacji placu budowy i zasilania w media placu budowy,
3.3.2.15. wykonanie planu Plan Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o którym mowa w art. 21a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
3.3.2.16. wszelkie zmiany rozwiązań technicznych, plastycznych i technologicznych w stosunku do przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji wymagają wcześniejszej akceptacji Zamawiającego i projektanta,
3.3.2.17. aktualizacja scenariusza rozwoju zdarzeń - wypadków w czasie pożaru z matrycą sterowań urządzeń przeciwpożarowych,
3.3.2.18. wykonanie wszystkich prace konstrukcyjnych (przekuć, rozbiórek) musi być poprzedzone odkrywkami, jednoznacznie określającymi układ konstrukcyjny budynku w rejonie prac,
3.3.2.19. jeżeli zastosowanie rozwiązań, lub technologii odmiennych w stosunku do zatwierdzonych wcześniej prac budowlanych i prac wykonawczych wymagać będzie sporządzenia dokumentacji zamiennej, lub uzupełniającej, to zostanie ona opracowana przez Wykonawcę, który winien uzyskać dla niej wszystkie wymagane opinie, decyzje administracyjne itp. Dokumentacja zamienna wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego i projektanta przed skierowaniem do realizacji, jeżeli taka dokumentacja zostanie sporządzona, to jej autor powinien zapewnić nadzór autorski nad jej realizacją ,
3.3.2.20. z uwagi na wysokie nasycenie projektowanego obiektu sieciami infrastrukturalnymi prace przy ich wykonaniu muszą być realizowane w sposób szczególnie starannie skoordynowany, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy robót będzie dokonanie koordynacji międzybranżowej przed przystąpieniem do wykonywania prac, skutki odstąpienia od takiej koordynacji będą go obciążać;
3.3.2.21. dostarczenie instrukcji użytkowania, eksploatacji , konserwacji i serwisowania obiektu , wbudowanych, lub dostarczonych systemów i urządzeń, procedury postępowania na wypadek awarii (+ ewentualne szkolenie odpowiedzialnych przedstawicieli Zamawiającego), wytyczne dotyczące realizacji gwarancji na obiekt wraz z wyposażeniem,
3.3.2.22. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem lub warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami,
3.3.2.23. deklaracje własności użytkowych , deklaracje zgodności, świadectwa dopuszczenia, certyfikaty zgodności i aprobaty techniczne na zastosowane w obiekcie wyroby budowlane i urządzenia przeciwpożarowe służące ochronie przeciwpożarowej,
3.3.2.24. protokoły z przeprowadzonych odpowiednich dla danego urządzenia przeciwpożarowego prób i badań potwierdzających prawidłowość ich działania,
3.3.2.25. protokoły z wykonania zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz ogniochronnego przejść i przepustów instalacyjnych oraz elementów budowlanych,
3.3.2.26. przygotowanie i dostarczenie wszystkich dokumentów w trakcie dokonywania poszczególnych odbiorów, a także sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania Inwestycji i oddania jej do użytkowania,
3.3.2.27. załączone przedmiary maja charakter pomocniczy. Wykonawca w swojej ofercie powinien przewidzieć wszystkie roboty, czynności i dostawy niezbędne dla wykonania robót i pozytywnego odbioru obiektu,

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.44.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1512488.35 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Spólka Jawna Tadeusz i Artur Michalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gronowska 46
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1860360.67

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1860360.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2235530.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.