eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych na terenie: Parku Wschodniego, Polany Karłowickiej, Parku Klecińskiego, Górki Skarbowców, Parku Zachodniego, Parku Skowroniego, Parku Szczytnickiego, przy ul. Purkyniego oraz kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Nowowiejskiej/Prusa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-03

Ogłoszenie nr 510412195-N-2021 z dnia 2021-02-03 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej:

Utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych na terenie: Parku Wschodniego, Polany Karłowickiej, Parku Klecińskiego, Górki Skarbowców, Parku Zachodniego, Parku Skowroniego, Parku Szczytnickiego, przy ul. Purkyniego oraz kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Nowowiejskiej/Prusa.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613534-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 323 50 00
faks: 71 323 50 02
e-mail: sekretariat@zzm.wroc.pl
www: https://www.zzm.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych na terenie: Parku Wschodniego, Polany Karłowickiej, Parku Klecińskiego, Górki Skarbowców, Parku Zachodniego, Parku Skowroniego, Parku Szczytnickiego, przy ul. Purkyniego oraz kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Nowowiejskiej/Prusa.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa Zadania: Zadanie 1 Utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych na terenie: Parku Wschodniego, Polany Karłowickiej, Parku Klecińskiego, Górki Skarbowców, Parku Zachodniego, Parku Skowroniego, Parku Szczytnickiego oraz przy ul. Purkyniego 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na czynnościach serwisowych, niezbędnych do utrzymania w należytym stanie sanitarnym i technicznym toalet samoobsługowych na terenie: Parku Wschodniego, Polany Karłowickiej, Parku Klecińskiego, Górki Skarbowców, Parku Zachodniego, Parku Skowroniego, Parku Szczytnickiego, przy ul. Purkyniego. 2. Wykonawca w ramach zamówienia będzie zobowiązany do: 1) wykonywania prac serwisowych w zakresie i na warunkach określonych w umowie i załącznikach do umowy; 2) nieprzerwanego zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt specjalistycznych środków czystości do mycia i dezynfekcji obiektu, papieru toaletowego, płynu do mycia rąk, worków na śmieci oraz innych niezbędnych narzędzi oraz środków czystości potrzebnych do właściwego świadczenia w/w usług; 3) bieżącej kontroli i konserwacji toalety wraz z informowaniem Zamawiającego o uszkodzeniach, dewastacjach lub awariach toalety w tym wyłączeniach z użytkowania; 4) kompleksowej eksploatacji (obsługa techniczna, konserwacja - w tym również wymiana zużytych lub uszkodzonych materiałów m.in. bezpieczników, żarówek, bieżące naprawy polegające na mocowaniu oderwanych odzyskanych elementów min. uchwytów, podpórek, deski sedesowej, włączanie i wyłączanie ogrzewania wraz z kontrolowaniem jego sprawności, usuwanie awarii, utrzymanie w stałej sprawności technicznej toalety), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz wytycznymi eksploatacyjnymi, z zachowaniem postanowień obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych oraz bhp; 5) natychmiastowej interwencji, w celu usunięcia awarii toalety lub jej wyłączenia z eksploatacji, w czasie nie dłuższym niż 12 godz. od powiadomienia przez Zamawiającego lub otrzymanego przez nadajnik GSM zawiadomienia o awarii toalety; 6) niezwłocznego informowania (e-mailem i telefonicznie) o niebezpiecznym zdarzeniu lub awarii przedstawiciela Zamawiającego i wykonawcę toalet Pana Łukasza Trębacz, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą ECOGIGANT z siedzibą ul. Kostrzyńska 168, 66-400 Gorzów Wielkopolski, który po weryfikacji rodzaju awarii i ustaleniu z Zamawiającym, usunie usterkę w ramach gwarancji. Wszystkie koszty napraw elementów toalety uszkodzonych na skutek złego montażu, nieprawidłowej eksploatacji, braku odpowiedniego czyszczenia i konserwacji będzie ponosił Wykonawca czynności serwisowych; 7) posiadania odpowiednich środków łączności i transportu umożliwiających, w przypadku awarii, dyspozycyjność i podjęcie działań zabezpieczających miejsce awarii, w przypadku konieczności natychmiastowego zamknięcia toalety; 8) zabezpieczania elementów uszkodzonych w celu ochrony użytkowników; 9) realizacji wytycznych zawartych w instrukcjach eksploatacji dla poszczególnych elementów instalacji i wyposażenia toalet, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonych w ust. 3-10 poniżej; 10) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j.). Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, w tym odpadów niebezpiecznych. Wywóz i składowanie na zorganizowanym wysypisku wszelkich odpadów związanych z eksploatacją i utrzymaniem czystości w toaletach i ich bezpośrednim otoczeniu odbywa się na koszt Wykonawcy. 11) wykonywania innych drobnych prac i czynności niewymienionych powyżej, a niezbędnych do całkowitego i kompleksowego utrzymania dobrego stanu technicznego urządzeń i wyposażenia toalet; 12) bieżącej obsługi pompowni ścieków z toalety w Parku Wschodnim zgodnie z wytycznymi w punkcie 10 Opisu przedmiotu zamówienia i instrukcją obsługi pompy. O ile w umowie nie zastrzeżono wyraźnie inaczej, zapewnienie wszelkich niezbędnych do jej wykonania materiałów leży po stronie Wykonawcy i objęte jest przysługującym Wykonawcy wynagrodzeniem, wobec czego Wykonawcy nie przysługuje w tym zakresie zwrot jakichkolwiek wydatków. UWAGA: Szczegółowy zakres OPZ zawiera Załącznik nr 2 do Wzoru umowy na Zadanie 1. Zadanie 2 Kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Nowowiejskiej / Prusa. 1. W zakresie kompleksowej obsługi szaletu Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług: 1) utrzymanie stałej sprawności technicznej i bezpiecznej eksploatacji szaletu oraz estetyki obiektu, w tym do usuwania na bieżąco graffiti wewnątrz i na zewnątrz szaletu na własny koszt; 2) utrzymanie w szalecie czystości i higieny odpowiadającej wymogom sanitarnym; 3) utrzymanie w stałej czystości urządzeń sanitarnych i przyborów sanitarnych; 4) zapewnienia w szalecie publicznym w ramach przedmiotu zamówienia, środków czystości i środków sanitarno-technicznych; 5) dezynfekcji, w szczególności środkami wirusobójczymi i bakteriobójczymi, raz dziennie urządzeń sanitarnych, przyborów sanitarnych oraz powierzchni mających możliwy kontakt z klientami przez dotyk tj. klamki, uchwyty, poręcze itp. przy użyciu własnych materiałów (środków czystości) i własnego sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania najskuteczniejszych, środków, również adekwatnych do okoliczności sanitarnych w kraju, dopuszczonych do używania na terenach ogólnodostępnych oraz do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego stosownych dokumentów potwierdzających powyższe, tj. karta charakterystyki, posiadane atesty, certyfikaty itp. 6) uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych; 7) utrzymanie stałej drożności kanalizacji i czystości kratek ściekowych wewnątrz obiektu; 8) natychmiastowej interwencji, w celu usunięcia awarii szaletu lub jego wyłączenia z eksploatacji, w czasie nie dłuższym niż 12 godz.* (konkretna ilość godzin wynikająca z oferty) od zaistnienia awarii i powiadomienia Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną zgodnie z zapisami § 11 ust. 1 umowy; 9) konserwację i utrzymanie wszystkich urządzeń oraz instalacji wewnętrznych tj. elektrycznych, wodociągowych, wentylacyjnych; 10) odśnieżanie i zamiatanie chodnika prowadzącego do szaletu, a także odchwaszczanie opaski wokół budynku, oczyszczanie rynien z liści; 11) użytkowanie przekazanego do eksploatacji szaletu zgodnie z jego przeznaczeniem; 12) uzupełnianie na bieżąco tabliczek informacyjnych o godzinach otwarcia i zamknięcia szaletu; 13) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j.). Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, w tym odpadów niebezpiecznych. Wywóz i składowanie na zorganizowanym wysypisku wszelkich odpadów związanych z eksploatacją i utrzymaniem czystości w szalecie i jego bezpośrednim otoczeniu odbywa się na koszt Wykonawcy. 2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w szalecie publicznym w ramach przedmiotu umowy, środki czystości i środki sanitarno-techniczne, a w szczególności: 1) papier toaletowy; 2) ręczniki papierowe; 3) mydło w płynie; 4) środki zapachowe; 5) środki do dezynfekcji rąk; 6) chlor; 7) środki do utrzymania czystości armatury sanitarnej; 8) środki do utrzymania czystości toalet WC; 9) środki dezynfekujące urządzenia sanitarne; 10) płyn do mycia kafelek. 3. Środki wymienione w pkt. 2 ppkt 6 – 9 Wykonawca zobligowany jest zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich. 4. Podczas wykonywania usług stanowiących przedmiot umowy, pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do noszenia estetycznej odzieży roboczej, odpowiadającej wymogom przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem nazwy Wykonawcy wskazanego w ust. 5 oraz zachowywać się w sposób kulturalny i taktowny w stosunku do klientów korzystających z szaletu publicznego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania aktywnego i stale włączonego nr telefonu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania właściwym organom, tj. Policji lub Straży Miejskiej, przypadków dewastacji szaletu wraz ze wskazaniem Gminy Wrocław jako strony pokrzywdzonej oraz niezwłocznego przekazania Zamawiającemu kopii zgłoszenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia, w zakresie czynności wymienionych w pkt 1 ppkt 2-6 Załącznika nr 2 do umowy osób na podstawie umowy o pracę. 8. Po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu szaletu. 9. Korzystanie przez klientów z urządzeń sanitarnych w szalecie publicznym jest bezpłatne. UWAGA: Szczegółowy zakres OPZ zawiera Załącznik nr 2 do Wzoru umowy na Zadanie 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.40.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1 Utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych na terenie: Parku Wschodniego, Polany Karłowickiej, Parku Klecińskiego, Górki Skarbowców, Parku Zachodniego, Parku Skowroniego, Parku Szczytnickiego oraz przy ul. Purkyniego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 410640.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Celmar Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cyryla i Metodego 50
Kod pocztowy: 41-909
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 175584.96

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 175584.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 198374.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 80%
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie 2 Kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Nowowiejskiej / Prusa

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm);
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W niniejszym przypadku cena oferty niepodlegającej odrzuceniu na zadanie nr 2 tj. oferty złożonej przez Celmar Sp. Z o.o., (cena brutto: 294314,40 zł) znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę w wysokości: 143 295,00 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty - co wypełnia przesłankę odrzucenia wskazaną ww. przepisie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.