To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
"Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o" o sygn. DZP/28PN/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 770049-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 3732308, 3732346
faks: 032 3732308, 3732346
e-mail: zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
www: www.klinika-zabrze.med.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o" o sygn. DZP/28PN/2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/28PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
SIWZ.III.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z przekazanymi odpadami stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki obciążające Zamawiającego wynikające z właściwych przepisów prawa, w szczególności z ustawy o odpadach. Wykaz wytwarzanych odpadów stanowiący szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy. Ilość wytworzonych odpadów przyjętych do postępowania jest wynikiem przeliczenia ilości i pojemności pojemników przez liczbę odbiorów przeliczoną na okres obowiązywania umowy. Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: • Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2019r., poz.1396), • Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz obowiązujących przepisów wykonawczych. • Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r., poz.2010), • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz.110), • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz.122), • Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2019.1895 t.j) SIWZ rozdz. III.2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1. Termin płatności jest wartością punktowaną zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV. Maksymalny termin płatności to 60 dni, natomiast najkrótszy termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. 2. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy i będzie odbywał się na podstawie karty potwierdzenia wykonania usługi, podpisanej przez obydwie strony. 3. Wykonawca musi mieć dostęp do Instalacji komunalnych opisanych w Ustawie prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2019r., poz.1396), do których przekaże odebrane ze Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. odpady. Przekazanie odpadów zostanie udokumentowane poprzez przedstawienie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dokonanie tej czynności tj. karta przekazania odpadów (KPO) opiewająca na rzeczywistą ilość odebranych odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do ważenia odebranych odpadów na legalizowanej wadze. – dot poz. 7-10 Tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia. 4. Zagospodarowane selektywnie zebranych odpadów komunalnych poprzez podanie ich odzyskowi lub przekazanie ich do odzysku czy też przygotowanie do ponownego użycia zostanie udokumentowane poprzez przedstawienie Zamawiającemu, dokumentów potwierdzających dokonanie tej czynności tj. karty potwierdzenia wykonania usługi, przy odbiorze odpadów – dot poz. 1-6 Tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia. 5. Szpital zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych ilości wytworzonych odpadów niż przyjętych do określenia przedmiotu zamówienia - na podstawie faktycznie zważonych i odebranych odpadów wytworzonych przez Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. 6. Zamawiający wymaga dostarczanie pustych kontenerów/ pojemników oraz wymiana kontenerów/ pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt. 7. Odbieranie odpadów przypadku dnia wolnego od pracy lub święta odbiór odpadów nastąpi w następnym dniu roboczym. 8. Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 9. Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. min 1 kierowcę, który posiada odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami wykorzystywanymi do
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.52.44.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 100200.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 121294.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 121294.80
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.