eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceUtrzymanie bieżące koszy na śmieci usytuowanych w pasach dróg wojewódzkich oraz parkingach na terenie będącym w zarządzie Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w latach 2021 - 2022 w podziale na 6 zadań częściowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-05

Ogłoszenie nr 510413025-N-2021 z dnia 2021-02-05 r.
Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich:

Utrzymanie bieżące koszy na śmieci usytuowanych w pasach dróg wojewódzkich oraz parkingach na terenie będącym w zarządzie Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w latach 2021 - 2022 w podziale na 6 zadań częściowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767492-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny 12757400000000, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 041 347-04-71,80,81,90,91
faks: 041 347-04-70
e-mail: Zamowienia.Publiczne@szdw.kielce.com.pl
www: www.szdw.kielce.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie bieżące koszy na śmieci usytuowanych w pasach dróg wojewódzkich oraz parkingach na terenie będącym w zarządzie Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w latach 2021 - 2022 w podziale na 6 zadań częściowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 73/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie bieżące koszy na śmieci usytuowanych w pasach dróg wojewódzkich oraz parkingach na terenie będącym w zarządzie Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w latach 2021 – 2022 w podziale na 6 zadań częściowych” Zadanie nr 1 – Utrzymanie istniejących koszy na śmieci usytuowanych w pasach drogowych dróg wojewódzkich na terenie miasta Końskie oraz na parkingach w miejscowościach Sielpia oraz Końskie na terenie Obwodu Drogowego w Łopusznie ( Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku) w latach 2021, 2022. Zadanie nr 2 - Utrzymanie istniejących koszy na śmieci usytuowanych w pasach drogowych dróg wojewódzkich na terenie miasta Włoszczowa oraz na parkingach w miejscowościach Czarnca, Krasocin, Snochowice, Łopuszno na terenie Obwodu Drogowego w Łopusznie ( Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku) - w latach 2021, 2022. Zadanie nr 3 - Utrzymanie istniejących koszy na śmieci na terenie parkingu w miejscowościach : Chmielnik, Pińczów i Zbludowice na terenie Obwodu Drogowego w Pińczowie ( Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku) - w latach 2021, 2022. Zadanie nr 4 - Utrzymanie istniejących koszy na śmieci usytuowanych w pasach drogowych dróg wojewódzkich na w miastach Staszów, Połaniec i Klimontów oraz miejscowościach Raków, Osiek – teren OD 4 w Staszowie (rejon Dróg wojewódzkich w Staszowie) w latach 2021, 2022. Zadanie nr 5 – Utrzymanie istniejących koszy na śmieci w pasach dróg wojewódzkich w m. Ostrowiec Św. Obwód Drogowy Ćmielów (Rejon Dróg Wojewódzkich w Staszowie) - w latach 2021, 2022. Zadanie nr 6 - Utrzymanie parkingu przy drodze woj. Nr 762 w m. Chęciny, ul. Sitkówka na terenie Obwodu Drogowego w Zgórsku (Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku) - w latach 2021, 2022. Zamówienie polegać będzie na bieżącym utrzymaniu koszy usytuowanych w pasach drogowych dróg wojewódzkich oraz parkingach na terenie województwa świętokrzyskiego, dodatkowo zamówienie będzie obejmować utrzymanie porządku na parkingu przy drodze wojewódzkich nr 762 w latach 2021 oraz 2022. 5. Zamawiający zastrzega prawo opcji według poniższych zasad: a)Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia zamówienia o roboty interwencyjne. Ilość robót interwencyjnych to 2 usługi na każde zadanie częściowe w roku 2021 oraz 2 usługi na każde zadanie częściowe w roku 2022. b) Usługa objęta prawem opcji będzie realizowana w terminie realizacji umowy. c) Przesłanki uprawniające do skorzystania z prawa opcji: Konieczność interwencyjnego opróżnienia koszy na śmieci lub sprzątania parkingu. d) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy. e) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres dostaw objętych opcją), przy czym Wykonawca jest zobowiązany do jego wykonania. f) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. g) Wynagrodzenie Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji dla danego okresu rozliczeniowego zostało szczegółowo określone w pkt. 10.2. SST.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.60.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 99923.58 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych Robert Kaleta
Email wykonawcy: robertkaleta@onet.eu
Adres pocztowy: Tumlin Dąbrówka 69 A
Kod pocztowy: 26-050
Miejscowość: Zagnańsk
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 97610.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 97610.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 119404.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 125229.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych Robert Kaleta
Email wykonawcy: robertkaleta@onet.eu
Adres pocztowy: Tumlin Dąbrówka 69 A
Kod pocztowy: 26-050
Miejscowość: Zagnańsk
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 169225.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 169225.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 188762.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61639.79 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: LIDER: Usługi Koparko - Ładowarką Transport Drogowy Marcin Piotrowski, PARTNER: Firma Handlowo - Usługowa GEASS Wojciech Lenartowicz
Email wykonawcy: marcinpiotrowski@interia.eu
Adres pocztowy: Badrzychowice 71
Kod pocztowy: 28-136
Miejscowość: Nowy Korczyn
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 113918.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 113918.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 113918.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49311.81 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: LIDER: Usługi Koparko - Ładowarką Transport Drogowy Marcin Piotrowski, PARTNER: Firma Handlowo - Usługowa GRASS Wojciech Lenartowicz
Email wykonawcy: marcinpiotrowski@interia.eu
Adres pocztowy: Badrzychowice 71
Kod pocztowy: 28-136
Miejscowość: Nowy Korczyn
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 89683.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 89683.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 89683.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18119.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Remontowo - Budowlana "EUROFACH" mgr Kubiak Anna
Email wykonawcy: eurofach@onet.eu
Adres pocztowy: ul. I. J. Paderewskiego 11/13
Kod pocztowy: 27-200
Miejscowość: Starachowice
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24131.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24131.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24131.52
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 63992.43 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo -Remontowo Budowlana EUROFACH mgr Kubiak Anna
Email wykonawcy: eurofach@onet.eu
Adres pocztowy: ul. I. J. Paderewskiego 11/13
Kod pocztowy: 27-200
Miejscowość: Starachowice
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 67392.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 81648.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.