eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągŚwiadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-11

Ogłoszenie nr 510414820-N-2021 z dnia 2021-02-11 r.
Gmina - Miasto Elbląg:

Świadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615897-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540536544-N-2020, 540541214-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny 17074771500000, Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 552353536
faks: 552393334
e-mail: dzp@umelblag.pl
www: www.umelblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.271.67.2020.AŁ

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco

Przedmiot główny: CPV: 72.25.00.00-2
Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Główne miejsce świadczenia usług: CZMSSZ, ul. E. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisu oraz asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco zgodnie z Załącznikiem nr 1 do wzoru Umowy – Zestawienie urządzeń i oprogramowania firmy CISCO objętych Umową.
Przez usługę serwisu oraz asysty technicznej zwaną dalej serwisem rozumie się wszelkie działania – w tym także działania zdalne – niezbędne do usunięcia wady sprzętu lub oprogramowania i przywrócenia do sprawności technicznej zgodnej z parametrami gwarantowanymi przez ich producenta z uwzględnieniem normalnego zużycia sprzętu.

2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi serwisu technicznego polegającej na:
a) świadczeniu usługi service-desk, w ramach której Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania błędów i usterek za pomocą telefonu i poczty elektronicznej,
b) naprawie lub wymianie urządzeń, które działają nieprawidłowo lub uległy uszkodzeniu na sprawne, wolne od wad, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż urządzenie podlegające wymianie, wymienionych w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
c) odtworzeniu po usunięciu awarii konfiguracji urządzeń na taką jaka była przed awarią,
d) świadczeniu usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie) w wymiarze dwóch godzin miesięcznie, co daje łącznie czas 24 godzin wsparcia przez cały okres trwania umowy.

3. Wymagania Zamawiającego:

1) W przypadku wystąpienia poważnych błędów w oprogramowaniu, ogłoszonych przez producenta urządzeń, mogących skutkować niepoprawną pracą urządzeń, Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego oraz zaproponuje rozwiązanie problemu, docelowe lub tymczasowe.
2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi serwisu technicznego po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego. Zamawiający zgłaszając awarię może skorzystać z formy:
a) elektronicznej poprzez wysłanie zgłoszenia na adres e-mail,
b) telefonicznej.
Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w dniach roboczych) oraz e-mail (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). Wykonawca udostępni pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich serwisowanych rozwiązań.
3) Każde zgłoszenie dotyczące serwisu technicznego będzie rejestrowane i potwierdzane bezzwłocznie pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego: cisco@elblag.eu
4) Usunięcie awarii sprzętu wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy nastąpi w następnym dniu roboczym.
Zgłoszenie awarii po godz. 15:00 będzie traktowane jak zgłoszenie w następnym dniu roboczym o godz. 8:00. W przypadku niemożności usunięcia uszkodzenia w powyższym terminie, Wykonawca zapewni (na czas naprawy) bezpłatnie urządzenia o parametrach nie gorszych niż naprawiane. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
5) W przypadku awarii i w jej wyniku wymiany uszkodzonego urządzenia bądź jego części, będącego nośnikiem danych, Wykonawca zobowiązany będzie do pozostawienia uszkodzonej części Zamawiającemu.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie) przez minimum 2 osoby z doświadczeniem w zakresie projektowania i wdrożenia sieci LAN/MAN/WAN, posiadające aktualny certyfikat CCIE Routing&Switching lub certyfikat CCIE Service Provider.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek zgodnie z kolejnością zgłoszeń, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zmienić priorytet usterki.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów po każdej naprawie, wykonanych przez Wykonawcę przy asyście Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej pracy urządzeń i oprogramowania oraz przywrócenia ich pełnej funkcjonalności.
9) Wykonawca musi posiadać stopień partnerstwa Premier Certified Partner lub wyższy.

4. Serwis musi być autoryzowany przez producentów urządzeń, to jest zapewniona być musi naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
8. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.25.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 708543.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SoftFlow sp. z o.o. sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrzeżna 1c/56
Kod pocztowy: 02-691
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 553500.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 553500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 627300.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.