To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
Świadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 615897-N-2020
Numer ogłoszenia: 540536544-N-2020, 540541214-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 552353536
faks: 552393334
e-mail: dzp@umelblag.pl
www: www.umelblag.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.271.67.2020.AŁ
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług serwisu i asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco
Przedmiot główny: CPV: 72.25.00.00-2
Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
Główne miejsce świadczenia usług: CZMSSZ, ul. E. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisu oraz asysty technicznej w zakresie urządzeń firmy Cisco zgodnie z Załącznikiem nr 1 do wzoru Umowy – Zestawienie urządzeń i oprogramowania firmy CISCO objętych Umową.
Przez usługę serwisu oraz asysty technicznej zwaną dalej serwisem rozumie się wszelkie działania – w tym także działania zdalne – niezbędne do usunięcia wady sprzętu lub oprogramowania i przywrócenia do sprawności technicznej zgodnej z parametrami gwarantowanymi przez ich producenta z uwzględnieniem normalnego zużycia sprzętu.
2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi serwisu technicznego polegającej na:
a) świadczeniu usługi service-desk, w ramach której Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania błędów i usterek za pomocą telefonu i poczty elektronicznej,
b) naprawie lub wymianie urządzeń, które działają nieprawidłowo lub uległy uszkodzeniu na sprawne, wolne od wad, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż urządzenie podlegające wymianie, wymienionych w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
c) odtworzeniu po usunięciu awarii konfiguracji urządzeń na taką jaka była przed awarią,
d) świadczeniu usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie) w wymiarze dwóch godzin miesięcznie, co daje łącznie czas 24 godzin wsparcia przez cały okres trwania umowy.
3. Wymagania Zamawiającego:
1) W przypadku wystąpienia poważnych błędów w oprogramowaniu, ogłoszonych przez producenta urządzeń, mogących skutkować niepoprawną pracą urządzeń, Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego oraz zaproponuje rozwiązanie problemu, docelowe lub tymczasowe.
2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi serwisu technicznego po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego. Zamawiający zgłaszając awarię może skorzystać z formy:
a) elektronicznej poprzez wysłanie zgłoszenia na adres e-mail,
b) telefonicznej.
Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w dniach roboczych) oraz e-mail (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). Wykonawca udostępni pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich serwisowanych rozwiązań.
3) Każde zgłoszenie dotyczące serwisu technicznego będzie rejestrowane i potwierdzane bezzwłocznie pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego: cisco@elblag.eu
4) Usunięcie awarii sprzętu wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy nastąpi w następnym dniu roboczym.
Zgłoszenie awarii po godz. 15:00 będzie traktowane jak zgłoszenie w następnym dniu roboczym o godz. 8:00. W przypadku niemożności usunięcia uszkodzenia w powyższym terminie, Wykonawca zapewni (na czas naprawy) bezpłatnie urządzenia o parametrach nie gorszych niż naprawiane. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
5) W przypadku awarii i w jej wyniku wymiany uszkodzonego urządzenia bądź jego części, będącego nośnikiem danych, Wykonawca zobowiązany będzie do pozostawienia uszkodzonej części Zamawiającemu.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie) przez minimum 2 osoby z doświadczeniem w zakresie projektowania i wdrożenia sieci LAN/MAN/WAN, posiadające aktualny certyfikat CCIE Routing&Switching lub certyfikat CCIE Service Provider.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek zgodnie z kolejnością zgłoszeń, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zmienić priorytet usterki.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów po każdej naprawie, wykonanych przez Wykonawcę przy asyście Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej pracy urządzeń i oprogramowania oraz przywrócenia ich pełnej funkcjonalności.
9) Wykonawca musi posiadać stopień partnerstwa Premier Certified Partner lub wyższy.
4. Serwis musi być autoryzowany przez producentów urządzeń, to jest zapewniona być musi naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
8. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.25.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 708543.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SoftFlow sp. z o.o. sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrzeżna 1c/56
Kod pocztowy: 02-691
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 553500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 627300.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W I PÓŁROCZU 2025 ROKU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zapewnienia opisów zdalnych w formie teleradiologii.
- Dostęp do oprogramowania zapewniającego obsługę procesu prowadzenia procedur zamówień publicznych i udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Usługa serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/Amms dla Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o. o.
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.