To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 596925-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 324 328 138
faks: 324 328 169
e-mail: zam.publiczne@psychiatra.com
www: https://psychiatria.com
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZz.380.3.20.DZz.332.P
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i
bębnów dodrukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i
Psychicznie Chorych wRybniku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części
(pakietów), szczegółowo opisany wFormularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do
SIWZ): 1) Materiały biurowe I; 2) Materiałybiurowe II; 3) Papier kserograficzny; 4) Druki; 5)
Drobny sprzęt komputerowy; 6) Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych; 7) Naklejki na
odpady medyczne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia
zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów, wyrobów, natomiast w zakresie Pakietu nr 6 poprzez wskazanie nazw producentów
wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Druki
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dyrektor SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietów: 4, ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty (44 184,86 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 22 813,62 zł brutto.
NAZWA: Drobny sprzęt komputerowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZP, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu 5, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Faktyczne uzasadnienie unieważnienia:
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu nie zostały złożone żadne oferty.
NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50486.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SIGMA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bałtycka
Kod pocztowy: 74-500
Miejscowość: Chojna
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39326.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 157642.95
Waluta: PLN
NAZWA: naklejki na odpady medyczne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dyrektor SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu 7, ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Faktyczne uzasadnienie unieważnienia w zakresie Pakietu 7:
Cena najkorzystniejszej oferty (3 690,00 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1 336,36 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa suszarek laboratoryjnych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
- Przebudowa fontanny
- Uzgodnienie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu-GESUT dla jedn. ewidencyjnej m. Rybnik oraz poprawa geometrii obiektów bazy wraz z uzupełnieniem brakujących informacji
- Wycinka drzew na działce o nr 1291/106 oraz części działki o nr 1092 na terenie budowanego obiektu rekreacyjno-sportowego likwidowanego szybu VI KWK Jankowice
- Wymiana lin nośnych przedziału A szybu VIII dla Polskiej Grupy Górniczej KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa - sukcesywny zakup i dostawa materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.