To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 770180-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 552353536
faks: 552393334
e-mail: dzp@umelblag.pl
www: www.umelblag.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.271.87.2020.PL
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia:
Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu
Część 1, 2, 3 i 4 zamówienia
Przedmiot główny:
CPV: 79.43.00.00-7
Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania kryzysowego
Przedmiotem zamówienia jest realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.
Zamówienie składa się z czterech części. Każda z części polega na pełnieniu dyżuru w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. przez jedną osobę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty należy składać oddzielnie na Część 1 zamówienia, oddzielnie na Część 2 zamówienia, oddzielnie na Część 3 zamówienia i oddzielnie na Część 4 zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub oferty na kilka części lub oferty na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
Główne miejsce świadczenia usługi: Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu, ul. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg.
Zapisy wspólne dla Części 1, 2, 3 i 4 zamówienia:
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie dyżuru przez jedną osobę w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu, w tym:
- Pełnienie dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu w systemie pracy określonym w grafiku dyżurów.
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, radiotelefonicznych i drogą elektroniczną oraz przekazywanie ich do właściwych instytucji, służb i osób,
- Przekazywanie zgłoszeń i informacji dotyczących zakresu zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do pracowników merytorycznych.
- Wykonanie i aktualizacja procedur działania służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, stosowanie procedur w czasie pracy.
- Utrzymanie łączności radiowej, telefonicznej i elektronicznej ze służbami, instytucjami, centrami kryzysowymi gmin oraz województwa. Sprawdzanie łączności radiowej oraz prowadzenie wykazu sprawdzania łączności.
- Przygotowywanie oraz dystrybucja raportów w Centralnej Aplikacji Raportującej ze zdarzeń na terenie miasta Elbląg.
- Uruchamianie w niezbędnym zakresie procedur ratowniczych i zabezpieczających do czasu przyjęcia realizacji przez upoważnione osoby lub instytucje.
- Ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego po godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Elblągu.
- Prowadzenie dokumentacji stanowiska służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Meldunku Prezydenta Miasta.
- Prowadzenie obserwacji (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta na stanowisku pomocniczym operatora, współpraca z operatorem w zakresie ujawnianych nieprawidłowości,
- Wykorzystanie oprogramowania prognozowania powodzi do monitoringu zagrożenia powodziowego mogącego wystąpić na terenie miasta Elbląg.
- Obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów aplikacji „Serwer SMS” i „Ostrzegator" oraz programu do prognozowania zagrożeń powodziowych „Mike”.
Czynności będą realizowane okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.03.2021 r. -29.02.2024 r. (36 miesięcy) zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.
Faktyczna liczba realizowanych godzin w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. w każdym miesiącu będzie wynikała z miesięcznych harmonogramów dyżurów, opracowanych przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym na każdy rozpoczęty miesiąc. Liczba zrealizowanych godzin będzie zależna od:
- liczby dni kalendarzowych w danym miesiącu,
- sytuacji nadzwyczajnych, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego (niezdolność do wykonywania czynności spowodowana chorobą). W przypadku zwolnienia lekarskiego trwającego dłużej niż 30 dni, Wykonawca powinien wskazać osobę spełniającą nie gorsze warunki udziału, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu – za zgodą Zamawiającego;
- możliwości przerwy trwającej w każdym roku kalendarzowym nie dłużej niż 14 dni w świadczeniu czynności na rzecz Zamawiającego.
Przyjmuje się, że średniomiesięcznie osoba zrealizuje 180 godzin w każdym miesiącu.
Pełnienie dyżuru odbywać się będzie na podstawie miesięcznych harmonogramów zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
7. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 79.43.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pełnienie dyżuru w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. przez jedną osobę.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110160.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zenon Tadeusz Urbanowski
Email wykonawcy: zen1957@o2.pl
Adres pocztowy: Maurycego Beniowskiego 16 m 1
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 118584.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 217499.23
Waluta: PLN
NAZWA: Pełnienie dyżuru w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. przez jedną osobę.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110160.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Jacek Wojciech Poziarski
Email wykonawcy: j_acek1961@wp.pl
Adres pocztowy: Legionów 32/2
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 118584.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 217499.23
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, podzespołów, urządzeń systemu monitoringu parametrów środowiskowych, systemów operacyjnych i oprogramowania w 6 Pakietach.
- Odbiór, segregacja i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03, kod odpadu 17 09 04
- Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów kominowych i innych podobnych usług w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZBK w Elblągu.
- Dostawa implantów kręgosłupowych, igieł biopsyjnych, substytutów kości i materiałów kościozastępczych w 9 pakietach dla potrzeb Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Wymiana oleju w układach hydraulicznych dwóch mostów zwodzonych w Elblągu
- Etap I - Przebudowa wnętrza w gminnym budynku przy ul. Żeromskiego 2B w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.