To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Wymiana instalacji zimnej wody i kanalizacji w budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w lokalizacji przy ul. Głównej 11 w Rudzie Śląskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny), dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.6. Rozwój usług zdrowotnych – konkurs. Nr wniosku o dofinansowanie: WND-RPSL.09.02.06-24-0633/19-003. Tytuł projektu: Dzienny Dom Opieki Medycznej w Rudzie Śląskiej.
Numer ogłoszenia: 766326-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48322482452
faks: +48327795912
e-mail: zampub@szpitalruda.pl
www: www.szpitalruda.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wymiana instalacji zimnej wody i kanalizacji w budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w lokalizacji przy ul. Głównej 11 w Rudzie Śląskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 36/PN/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku „A” zlokalizowanego przy ul. Głównej 11 w Rudzie
Śląskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty
jest w załączniku nr 2A lub 2B oraz 7 do SIWZ. 2.Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert,
celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. 3.Jeżeli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany znak
towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o
których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie w ich miejsce materiałów lub rozwiązań „równoważnych” w stosunku
do wskazanych w materiałach przetargowych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
dokumentacji przetargowej opisujących przedmiot zamówienia oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj,
właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (tożsamość
funkcji), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, co Wykonawca udowodni przedkładając Zamawiającemu stosowne dokumenty (atesty, aprobaty itp.). Wykonawca przed zabudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedłożenia powyższych dokumentów Zamawiającemu. 4.Wykonawca na każde
żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty
technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru
Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 5.Wykonawca,
podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie
umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w
sposób określony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby
również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na
umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w
przedmiarze robót), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących
członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać
osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 6.Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę,
uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudnienia osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy(załącznik nr 8 do SIWZ). 7.Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu
zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. 8.Zakres robót objętych projektem wymiany instalacji zimnej wody i
kanalizacji w budynku „A” Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w lokalizacji przy ul. Głównej 11 w Rudzie Śląskiej jest współfinansowany
poprzez dofinansowanie w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.6. Rozwój usług zdrowotnych – konkurs. Nr wniosku o dofinansowanie: WNDRPSL.
09.02.06-24-0633/19-003. Tytuł projektu: Dzienny Dom Opieki Medycznej w Rudzie Śląskiej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.33.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34820.69 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: POL BUD Sylwester Brzozowski
Email wykonawcy: biuro_remonty@op.pl
Adres pocztowy: ul. Sokolska nr 80/209
Kod pocztowy: 40-087
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47064.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 58927.18
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- ,,Cyfryzacja pośrednia aparatu RTG dla Przychodni Brackiej Knurów bezprzewodowym detektorem cyfrowym"
- Budowa windy zewnętrznej osobowej w budynku przy ul. Solidarności 5-7 w Rudzie Śląskiej
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych rehabilitacyjnych - znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka", w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- Sporządzenie wznowienia granic wraz z projektem podziału, projektów podziałów oraz ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych (...).
- "Sporządzenie planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla miasta Ruda Śląska"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy Św. Józefa w Toruniu na odcinku od ulicy Klemensa do ulicy Gagarina
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- Przebudowa naturalnej płyty głównej Stadionu Miejskiego w Białymstoku
- Przebudowa ulicy Wiosennej w Bogatyni II etap - II RAZ
- Przebudowa pomieszczeń sali gimnastycznej na żłobek wraz z pomieszczeniami przynależnymi w m. Munina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.