To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKU JEDNORODZINNYM WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI Z DOSTOSOWANIEM JEGO FUNKCJI DO CELÓW DYDAKTYCZNO-BADAWCZYCH Z UZUPEŁNIAJĄCĄ FUNKCJĄ MIESZKALNĄ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 774908-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 076 7232281
faks: 076 7232905
e-mail: pwsz@pwsz.legnica.edu.pl
www: www.pwsz.legnica.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKU JEDNORODZINNYM WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI Z DOSTOSOWANIEM JEGO FUNKCJI DO CELÓW DYDAKTYCZNO-BADAWCZYCH Z UZUPEŁNIAJĄCĄ FUNKCJĄ MIESZKALNĄ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DA.262-13/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Parametry budynku: Powierzchnia całkowita – 276,6 m2 Powierzchnia użytkowa – 230,4 m2 Kubatura – 902,0 m3 Lokalizacja: Legnica ul. Krasickiego 5, działka 26/182 1. STAN OBECNY Zamawiający jest właścicielem budynku jednorodzinnego wolnostojącego w stanie surowym otwartym, zlokalizowanego w Legnicy przy ulicy Krasickiego 5, na działce gruntu o numerze ewidencyjnym 26/182. Stan surowy otwarty wraz z przyłączami wodociągowym, kanalizacyjnym, sanitarnym i deszczowym, gazowym, energetycznym i telekomunikacyjnym (wprowadzonymi na teren działki), został zrealizowany przez poprzedniego właściciela na podstawie projektu architektoniczno – budowlanego SONATA 2, objętego pozwoleniem na budowę (decyzja nr 825/02 z dnia 22.11.2002 r.), wydanym przez Prezydenta Miasta Legnicy, zmienionym decyzją Prezydenta Miasta Legnicy nr 215/03 z dnia 07.05.2003 r., oraz zmianą z 27.02.2013 (PAB.6740.81.2013.X). Przyłącza wymienione powyżej, zostały wykonane w latach 2003 – 2005 w trakcie budowy drogi i jej infrastruktury. Dostawcy mediów dokonali odbioru przedmiotowych przyłączy wraz z pozostałymi przyłączami wykonanymi do wybudowanych domów jednorodzinnych na osiedlu. Zamawiający nie posiada dokumentów odbioru przyłączy. Po podpisaniu umowy Wykonawca będzie miał obowiązek uzyskania z zasobów geodezyjnych Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Legnicy wymaganych informacji dotyczących usytuowania powyższych przyłączy na działce. Budynek jednorodzinny murowany jest w trakcie realizacji w rozumieniu przepisów prawa budowlanego, realizacja robót przebiega z przerwami, a przerwy nie przekraczają dopuszczonego prawem okresu, którego przekroczenie skutkuje unieważnieniem wydanego pozwolenia na budowę. Obecnie nie są już prowadzne żadne roboty budowlane. Kontynuacja - wznowienie robót budowlanych może nastąpić w każdej chwili. 2. STAN DOCELOWY Przedmiotem zamówienia jest dokonanie zmian w projekcie podstawowym, spełniających oczekiwania programowe Zamawiającego, wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z projektu, odbiór robót, uzyskanie akceptacji i braku sprzeciwu PINB w Legnicy do zamiaru użytkowania budynku, przekazanie budynku Zamawiającemu „pod klucz”. Zamówienie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Wykonawca ma obowiązek załatwienia wszystkich formalności administracyjnych związanych z ewentualną zmianą pozwolenia na budowę opisanego w pkt 1 w wyniku wprowadzenia programu funkcjonalnego. Zamawiający udzieli Wykonawcy niezbędnych w tym zakresie pełnomocnictw. Budynek jednorodzinny będzie pełnił funkcję dydaktyczno-badawczą oraz mieszkalną. Funkcja mieszkalna budynku będzie wykorzystywana na potrzeby własne, jako mieszkalne pokoje służbowe i nie będzie przedmiotem wynajmu osobom trzecim. Będzie wykorzystywana również jako baza danych do programów badawczych. Funkcja dydaktyczna polegała będzie na nauce zarządzania energią cieplną i elektryczną i funkcjami użytkowymi budynku, poprzez układy automatyki i sterowania. Powołanie się w dokumentacji projektowej na określonych producentów, wykonawców i dostawców ma charakter przykładowy i dotyczy wyłącznie parametrów technicznych i charakterystyki urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie (wynikających z rozwiązań projektowych) i nie jest zobowiązaniem do wyboru tych producentów jako dostawców i wykonawców. Dopuszcza się w tym zakresie rozwiązania równoważne, tj. posiadające parametry techniczne nie gorsze niż wymagane w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań z parametrami technicznymi określonymi w dokumentacji projektowej.. Zamawiający informuje, iż teren na którym posadowiony jest budynek, w którym realizowane będą roboty budowlane pozostaje pod ochroną Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wykonawca realizując zamówienie będzie wytwórcą odpadów budowlanych podlegających utylizacji (zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). 1. ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE W ZAKRESIE DYDAKTYKI Odnawialne źródła energii - panele fotowoltaiczne - panele solarne - system geotermalny Badanie wydajności alternatywnych źródeł energii w funkcji np: - czasu działania i pory dnia - warunków atmosferycznych - współpracy wzajemnej rożnych źródeł Badanie typowych układów odbioru energii elektrycznej i cieplnej w obiekcie: - wymuszanie zmian charakteru i wielkości obciążenia - testowanie algorytmów przełączania i współpracy różnych źródeł - symulowania awarii systemów i praca awaryjna - synchronizowanie pracy różnych źródeł - ocena wydajności systemów elektrycznych, ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji System automatyki budynkowej - analiza obszaru działania automatyki w obiekcie (Ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja, oświetlenie) - projektowanie funkcji w zależności od statusu pomieszczeń - projektowanie funkcji w zależności od statusu całego obiektu - badanie zakresu opomiarowania i rejestracji wielkości fizycznych i parametrów środowiskowych, występujących w pomieszczeniach i na zewnątrz obiektu - funkcjonowanie obiektu w trybie awarii systemu - obsługa typowych interfejsów użytkownika w obiekcie - zdalny monitoring i sterowanie automatyką budynkową Generowanie raportów: - zużycie energii - czasu pobytów i wykorzystywania funkcji mieszkalnych i ich wpływu na część kosztową utrzymania budynku - odbytych zajęć dydaktycznych - wydajności źródeł odnawialnych - zdalne zarządzanie dostępem do pomieszczeń dydaktycznych, techniczny i pokoi służbowych - zdalne wymuszenie parametrów środowiskowych w pomieszczeniach mieszkalnych wg zdefiniowanego statusu (np. przygotowanie pokoju, pobyt gościa, wolny pokój, wyłączony z eksploatacji) - zdalny odczyt mierników zużycia energii, mediów i parametrów środowiskowych 2. ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE - FUNKCJONALNO - UŻYTKOWE BUDYNKU Zamawiający przewiduje wprowadzenie poniższego programu funkcjonalno-użytkowego do obiektu: 1. Budynek powinien spełniać normy wymagane dla obiektów energooszczędnych lub pasywnych, określonych w standardzie energetycznym WT 2021 obowiązującym od 2021 roku, w których: zużycie energii pierwotnej (EP na 1 m2 powierzchni nie powinno przekraczać 70kWh(m2xrok), współczynnik przenikania ciepła dla budynku powinien wynosić dla : - ścian zewnętrznych - 0,2 W/(m2xK) - dachu - 0,15 W/(m2xK) - podłóg w gruncie – 0,30 W/(m2xK) - okien pionowych – 0,90 W/(m2xK) - okien dachowych – 1,10 W/(m2xK) - bram i drzwi zewnętrznych – 1,30 W/(m2xK) 2. Wszystkie roboty wykończeniowe oraz dostosowane do nich rozwiązania projektowe powinny zapewnić podwyższony standard wykonania. Wykonawca na etapie opracowania projektu ma obowiązek uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym. 3. W projekcie należy uwzględnić poniżej wyszczególnioną funkcję : • na parterze pomieszczenie oznaczone nr.7, będzie przeznaczone na gabinet, pozostała funkcja bez zmian. • na piętrze pomieszczenia 6/2, 7/2, 8/2 będą stanowiły wydzieloną jednostką mieszkalną. Z korytarza nr. 1/2 należy wydzielić korytarz i przyporządkować do tej jednostki. • pomieszczenie 4/2 będzie łazienką przeznaczoną dla pomieszczeń 3/2 i 5/2. • połowę powierzchni dwustanowiskowego garażu przeznaczyć do celów dydaktycznych. • dostosować automatykę urządzeń w pomieszczeniu gospodarczym do obsługi części dydaktycznej. • zagospodarowanie terenu działki wykonać zgodnie z projektem, zapewniając nasadzenie zieleni niskiej nie powodującej zacienienie paneli elektrowni fotowoltaicznej. 4. Budynek należy wyposażyć w poniżej wyszczególnione instalacje: • instalację centralnego ogrzewania podłogowego niskoparametrowego opartą na pompie ciepła o źródłach gruntowych pionowych ( odwierty). • instalację klimatyzacji. Klimatyzowane będą pom. 5,6,7,6/2,3/2,5/2. Jednostkę zewnętrzną zaprojektować na stronie północnej elewacji. • instalację ciepłej wody opartej na kotle gazowym lub alternatywnie energii elektrycznej i panelach solarnych. • instalację zimnej wody. • elektrownię fotowoltaiczną prosumencką o mocy wynikającej z wyliczeń, zapewniającą dostawę energii elektrycznej do zasilania urządzeń w całym budynku. Przewiduje się zlokalizowanie elektrowni w tylnej , zachodniej części działki. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania wymaganych zezwoleń na wykonanie odwiertów technologicznych w gruncie. • instalację RTV TV i SAT , telefoniczną , domofonową. • instalację komputerową z dostępem do szybkiego internetu na bazie istniejącego przyłącza TP. • instalację zdalnego monitoringu wizyjnego (kamery zewnętrzne) • instalację alarmową wewnętrzną • instalację automatyki umożliwiającą sterowanie wszystkimi urządzeniami w obiekcie, na odległość, współpracującą z urządzeniami posiadającymi wbudowaną automatyką. • instalację oświetlenia terenu, • instalację nawadniania ogrodu wraz ze zbiornikiem na wodę deszczową o pojemności 5-7 m3. • instalacja do elektrycznego otwierania bramy i furtki. • ogrodzenie terenu, ogrodzeniem systemowym ażurowym. • Elementem realizacji programu funkcjonalnego jest wyposażenie garderób, wykonanie i montaż mebli kuchennych wyposażonych w urządzenia : piekarnik, kuchenkę mikrofalową i kawiarkę, zmywarkę, pralkę. Blaty kuchenne należy wykonać z kamienia granitowe lub marmurowe w kolorystyce wynikającej z przyjętej aranżacji. Należy wykonać i zamontować wszystkie szafy wnękowe w budynku w miejscach przewidzianych w projekcie. 5. Wykonawca realizując pierwszy etap zamówienia opracuje i przekaże Zamawiającemu: • 2 egzemplarze projektu budowlanego wraz ze zmienioną decyzją o pozwoleniu na budowę (jeżeli wprowadzenie programu wskazanego powyżej nie będzie wymagało opracowania projektu budowlanego i zmiany pozwolenia na budowę Wykonawca będzie zwolniony z wykonania powyższego obowiązku) • 3 egzemplarze uzgodnionego z Zamawiającym projektu wykonawczego, obejmującego program wskazany powyżej. 6. Wykonawca realizując drugi etap zamówienia w dniu odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania Zamawiającemu, przekaże dokumentację powykonawczą wraz z pisemnym potwierdzeniem Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Legnicy, że nie zgłasza sprzeciwu do zamiaru przystąpienia do użytkowania budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ „Program Funkcjonalno-Użytkowy”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2200000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne HANDLOMIX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. A. Mickiewicza 10,
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2706000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2706000.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO SEKCJA
- Bezgotówkowy bieżący zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 za pomocą elektronicznych kart paliwowych, do zbiorników pojazdów należących do Komendy Miejskiej Państwowej PSP w Legnicy.
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i usług monitorowania obiektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Odnowienie elewacji wraz z wymianą pokrycia dachowego spichlerza w Szwagrowie.
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na toalety i pomieszczenie matki z dzieckiem w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.