Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 774908-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKU JEDNORODZINNYM WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI Z DOSTOSOWANIEM JEGO FUNKCJI DO CELÓW DYDAKTYCZNO-BADAWCZYCH Z UZUPEŁNIAJĄCĄ FUNKCJĄ MIESZKALNĄ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 076 7232281
faks: 076 7232905
e-mail: pwsz@pwsz.legnica.edu.pl
www: www.pwsz.legnica.edu.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.pierog.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pierog.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: forma pisemna
Adres: PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DA.262-13/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Parametry budynku:
Powierzchnia całkowita – 276,6 m2
Powierzchnia użytkowa – 230,4 m2
Kubatura – 902,0 m3
Lokalizacja: Legnica ul. Krasickiego 5, działka 26/182
1. STAN OBECNY
Zamawiający jest właścicielem budynku jednorodzinnego wolnostojącego w stanie surowym otwartym, zlokalizowanego w Legnicy przy ulicy Krasickiego 5, na działce gruntu o numerze ewidencyjnym 26/182.
Stan surowy otwarty wraz z przyłączami wodociągowym, kanalizacyjnym, sanitarnym
i deszczowym, gazowym, energetycznym i telekomunikacyjnym (wprowadzonymi na teren działki), został zrealizowany przez poprzedniego właściciela na podstawie projektu architektoniczno – budowlanego SONATA 2, objętego pozwoleniem na budowę (decyzja nr 825/02 z dnia 22.11.2002 r.), wydanym przez Prezydenta Miasta Legnicy, zmienionym decyzją Prezydenta Miasta Legnicy nr 215/03 z dnia 07.05.2003 r., oraz zmianą z 27.02.2013 (PAB.6740.81.2013.X).
Przyłącza wymienione powyżej, zostały wykonane w latach 2003 – 2005 w trakcie budowy drogi i jej infrastruktury. Dostawcy mediów dokonali odbioru przedmiotowych przyłączy wraz
z pozostałymi przyłączami wykonanymi do wybudowanych domów jednorodzinnych na osiedlu. Zamawiający nie posiada dokumentów odbioru przyłączy. Po podpisaniu umowy Wykonawca będzie miał obowiązek uzyskania z zasobów geodezyjnych Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Legnicy wymaganych informacji dotyczących usytuowania powyższych przyłączy na działce.
Budynek jednorodzinny murowany jest w trakcie realizacji w rozumieniu przepisów prawa budowlanego, realizacja robót przebiega z przerwami, a przerwy nie przekraczają dopuszczonego prawem okresu, którego przekroczenie skutkuje unieważnieniem wydanego pozwolenia na budowę. Obecnie nie są już prowadzne żadne roboty budowlane. Kontynuacja - wznowienie robót budowlanych może nastąpić w każdej chwili.
2. STAN DOCELOWY
Przedmiotem zamówienia jest dokonanie zmian w projekcie podstawowym, spełniających oczekiwania programowe Zamawiającego, wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z projektu, odbiór robót, uzyskanie akceptacji i braku sprzeciwu PINB w Legnicy do zamiaru użytkowania budynku, przekazanie budynku Zamawiającemu „pod klucz”. Zamówienie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Wykonawca ma obowiązek załatwienia wszystkich formalności administracyjnych związanych
z ewentualną zmianą pozwolenia na budowę opisanego w pkt 1 w wyniku wprowadzenia programu funkcjonalnego. Zamawiający udzieli Wykonawcy niezbędnych w tym zakresie pełnomocnictw.
Budynek jednorodzinny będzie pełnił funkcję dydaktyczno-badawczą oraz mieszkalną. Funkcja mieszkalna budynku będzie wykorzystywana na potrzeby własne, jako mieszkalne pokoje służbowe i nie będzie przedmiotem wynajmu osobom trzecim. Będzie wykorzystywana również jako baza danych do programów badawczych. Funkcja dydaktyczna polegała będzie na nauce zarządzania energią cieplną i elektryczną i funkcjami użytkowymi budynku, poprzez układy automatyki i sterowania.
Powołanie się w dokumentacji projektowej na określonych producentów, wykonawców
i dostawców ma charakter przykładowy i dotyczy wyłącznie parametrów technicznych
i charakterystyki urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie (wynikających z rozwiązań projektowych) i nie jest zobowiązaniem do wyboru tych producentów jako dostawców
i wykonawców. Dopuszcza się w tym zakresie rozwiązania równoważne, tj. posiadające parametry techniczne nie gorsze niż wymagane w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań z parametrami technicznymi określonymi w dokumentacji projektowej..
Zamawiający informuje, iż teren na którym posadowiony jest budynek, w którym realizowane będą roboty budowlane pozostaje pod ochroną Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Wykonawca realizując zamówienie będzie wytwórcą odpadów budowlanych podlegających utylizacji (zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).
1. ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE W ZAKRESIE DYDAKTYKI
Odnawialne źródła energii
- panele fotowoltaiczne
- panele solarne
- system geotermalny
Badanie wydajności alternatywnych źródeł energii w funkcji np:
- czasu działania i pory dnia
- warunków atmosferycznych
- współpracy wzajemnej rożnych źródeł
Badanie typowych układów odbioru energii elektrycznej i cieplnej w obiekcie:
- wymuszanie zmian charakteru i wielkości obciążenia
- testowanie algorytmów przełączania i współpracy różnych źródeł
- symulowania awarii systemów i praca awaryjna
- synchronizowanie pracy różnych źródeł
- ocena wydajności systemów elektrycznych, ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji
System automatyki budynkowej
- analiza obszaru działania automatyki w obiekcie (Ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja, oświetlenie)
- projektowanie funkcji w zależności od statusu pomieszczeń
- projektowanie funkcji w zależności od statusu całego obiektu
- badanie zakresu opomiarowania i rejestracji wielkości fizycznych i parametrów środowiskowych, występujących w pomieszczeniach i na zewnątrz obiektu
- funkcjonowanie obiektu w trybie awarii systemu
- obsługa typowych interfejsów użytkownika w obiekcie
- zdalny monitoring i sterowanie automatyką budynkową
Generowanie raportów:
- zużycie energii
- czasu pobytów i wykorzystywania funkcji mieszkalnych i ich wpływu na część kosztową utrzymania budynku
- odbytych zajęć dydaktycznych
- wydajności źródeł odnawialnych
- zdalne zarządzanie dostępem do pomieszczeń dydaktycznych, techniczny i pokoi służbowych
- zdalne wymuszenie parametrów środowiskowych w pomieszczeniach mieszkalnych wg zdefiniowanego statusu (np. przygotowanie pokoju, pobyt gościa, wolny pokój, wyłączony z eksploatacji)
- zdalny odczyt mierników zużycia energii, mediów i parametrów środowiskowych
2. ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE - FUNKCJONALNO - UŻYTKOWE BUDYNKU
Zamawiający przewiduje wprowadzenie poniższego programu funkcjonalno-użytkowego do obiektu:
1. Budynek powinien spełniać normy wymagane dla obiektów energooszczędnych lub pasywnych, określonych w standardzie energetycznym WT 2021 obowiązującym od 2021 roku, w których:
zużycie energii pierwotnej (EP na 1 m2 powierzchni nie powinno przekraczać 70kWh(m2xrok),
współczynnik przenikania ciepła dla budynku powinien wynosić dla :
- ścian zewnętrznych - 0,2 W/(m2xK)
- dachu - 0,15 W/(m2xK)
- podłóg w gruncie – 0,30 W/(m2xK)
- okien pionowych – 0,90 W/(m2xK)
- okien dachowych – 1,10 W/(m2xK)
- bram i drzwi zewnętrznych – 1,30 W/(m2xK)
2. Wszystkie roboty wykończeniowe oraz dostosowane do nich rozwiązania projektowe powinny zapewnić podwyższony standard wykonania. Wykonawca na etapie opracowania projektu ma obowiązek uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym.
3. W projekcie należy uwzględnić poniżej wyszczególnioną funkcję :
• na parterze pomieszczenie oznaczone nr.7, będzie przeznaczone na gabinet, pozostała funkcja bez zmian.
• na piętrze pomieszczenia 6/2, 7/2, 8/2 będą stanowiły wydzieloną jednostką mieszkalną. Z korytarza nr. 1/2 należy wydzielić korytarz i przyporządkować do tej jednostki.
• pomieszczenie 4/2 będzie łazienką przeznaczoną dla pomieszczeń 3/2 i 5/2.
• połowę powierzchni dwustanowiskowego garażu przeznaczyć do celów dydaktycznych.
• dostosować automatykę urządzeń w pomieszczeniu gospodarczym do obsługi części dydaktycznej.
• zagospodarowanie terenu działki wykonać zgodnie z projektem, zapewniając nasadzenie zieleni niskiej nie powodującej zacienienie paneli elektrowni fotowoltaicznej.
4. Budynek należy wyposażyć w poniżej wyszczególnione instalacje:
• instalację centralnego ogrzewania podłogowego niskoparametrowego opartą na pompie ciepła o źródłach gruntowych pionowych ( odwierty).
• instalację klimatyzacji. Klimatyzowane będą pom. 5,6,7,6/2,3/2,5/2. Jednostkę zewnętrzną zaprojektować na stronie północnej elewacji.
• instalację ciepłej wody opartej na kotle gazowym lub alternatywnie energii elektrycznej i panelach solarnych.
• instalację zimnej wody.
• elektrownię fotowoltaiczną prosumencką o mocy wynikającej z wyliczeń, zapewniającą dostawę energii elektrycznej do zasilania urządzeń w całym budynku. Przewiduje się zlokalizowanie elektrowni w tylnej , zachodniej części działki. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania wymaganych zezwoleń na wykonanie odwiertów technologicznych w gruncie.
• instalację RTV TV i SAT , telefoniczną , domofonową.
• instalację komputerową z dostępem do szybkiego internetu na bazie istniejącego przyłącza TP.
• instalację zdalnego monitoringu wizyjnego (kamery zewnętrzne)
• instalację alarmową wewnętrzną
• instalację automatyki umożliwiającą sterowanie wszystkimi urządzeniami w obiekcie, na odległość, współpracującą z urządzeniami posiadającymi wbudowaną automatyką.
• instalację oświetlenia terenu,
• instalację nawadniania ogrodu wraz ze zbiornikiem na wodę deszczową o pojemności 5-7 m3.
• instalacja do elektrycznego otwierania bramy i furtki.
• ogrodzenie terenu, ogrodzeniem systemowym ażurowym.
• Elementem realizacji programu funkcjonalnego jest wyposażenie garderób, wykonanie i montaż mebli kuchennych wyposażonych w urządzenia : piekarnik, kuchenkę mikrofalową i kawiarkę, zmywarkę, pralkę. Blaty kuchenne należy wykonać z kamienia granitowe lub marmurowe w kolorystyce wynikającej z przyjętej aranżacji. Należy wykonać i zamontować wszystkie szafy wnękowe w budynku w miejscach przewidzianych w projekcie.
5. Wykonawca realizując pierwszy etap zamówienia opracuje i przekaże Zamawiającemu:
• 2 egzemplarze projektu budowlanego wraz ze zmienioną decyzją o pozwoleniu na budowę (jeżeli wprowadzenie programu wskazanego powyżej nie będzie wymagało opracowania projektu budowlanego i zmiany pozwolenia na budowę Wykonawca będzie zwolniony z wykonania powyższego obowiązku)
• 3 egzemplarze uzgodnionego z Zamawiającym projektu wykonawczego, obejmującego program wskazany powyżej.
6. Wykonawca realizując drugi etap zamówienia w dniu odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania Zamawiającemu, przekaże dokumentację powykonawczą wraz z pisemnym potwierdzeniem Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Legnicy, że nie zgłasza sprzeciwu do zamiaru przystąpienia do użytkowania budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ „Program Funkcjonalno-Użytkowy”.
II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.09.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, polegający na posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych)
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) zrealizował i zakończył co najmniej jedną inwestycję obejmującą wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem na pozwolenia na budowę,
b) zrealizował i zakończył co najmniej jedną inwestycję obejmującą swoim zakresem roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych),
Dla wykazania doświadczenia, o którym mowa w lit. a) i lit. b) może służyć zadanie realizowane w ramach jedej umowy.
3) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą:
kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika budowy, tj. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum 1 500 000,00 złotych, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w rozdziale III ust. 1 pkt 1;
2) wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdziale III ust. 1 pkt 2 lit. a-b wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, o których mowa w rozdziale III ust. 1 pkt 3, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oświadczenie musi złożyć oddzielnie każdy z Wykonawców.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca może złożyć oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100).
2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się:
1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - złożenie w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;
2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 98 1090 2066 0000 0001 1167 7915
6. Wadium w formie innej niż pieniądz należy składać w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego (ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa), od poniedziałku do piątku w godz. od 09:00 – 16:30, z dopiskiem na kopercie:
„Wadium w postępowaniu na Wykonanie robót budowlanych w budynku jednorodzinnym wraz z przyłączami z dostosowaniem jego funkcji do celów dydaktyczno-badawczych z uzupełniającą funkcją mieszkalną (numer postępowania DA.262-13/2020)”
7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz:
1) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej;
2) musi wskazywać nazwę i numer postępowania;
3) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia;
8. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 6.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Opis rozwiązań projektowych: | 30,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO SEKCJA
- Bezgotówkowy bieżący zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 za pomocą elektronicznych kart paliwowych, do zbiorników pojazdów należących do Komendy Miejskiej Państwowej PSP w Legnicy.
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i usług monitorowania obiektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Odnowienie elewacji wraz z wymianą pokrycia dachowego spichlerza w Szwagrowie.
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na toalety i pomieszczenie matki z dzieckiem w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.