eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Remonty i konserwacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510418059-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
Gmina Miejska Iława:

Remonty i konserwacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773579-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Iława, krajowy numer identyfikacyjny 52437000000000, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: (089) 6490159, 6490101
faks: (089) 649 26 31
e-mail: przetargi@umilawa.pl
www: http://bip.umilawa.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty i konserwacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.52.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i prac związanych z remontami i konserwacją miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „przedmiotem zamówienia”.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)Wykonanie bezwykopowej renowacji kanalizacji deszczowej o średnicy DN200 przy budynku nr 16A ul. 1 Maja,
2)Wykonanie odwodnienia na parkingu pomiędzy budynkami nr 16 i 16A ul. 1 Maja – wzdłuż ul. Jasielskiej,
3)Regulacja włazów w jezdni asfaltowej, z kostki betonowej, itp.,
4)Regulacja wpustów ściekowych w jezdni asfaltowej, z kostki betonowej, itp.,
5)Montaż włazów w jezdni asfaltowej, z kostki betonowej, itp.,
6)Montaż wpustów ściekowych w jezdni asfaltowej, z kostki betonowej, itp.,
7)Montaż dekli żeliwnych do włazów kanałowych,
8)Montaż rusztów żeliwnych do wpustów ściekowych,
9)Studnia rewizyjna DN 1200 bez zwężek i kominów włazowych o głębokości do 1,50 m,
10)Studnia rewizyjna DN 1500 bez zwężek i kominów włazowych o głębokości do 3,0 m,
11)Studnia rewizyjna DN 2000 bez zwężek i kominów włazowych o głębokości do 2,0 m,
12)Studnia rewizyjna DN 2000 bez zwężek i kominów włazowych o głębokości do 3,0 m,
13)Studzienka ściekowa z gotowych elementów prefabrykowanych o średnicy 500 mm z betonu klasy B45 o głębokości do 1,7 m z osadnikiem,
14)Wymiana odcinków rury kamionkowej/betonowej na kanały z rur PVC DN 160-800,
15)Naprawa nawierzchni drogowych po wykonanych remontach sieci kanalizacji deszczowej,
16)Czyszczenie sieci DN 200-1400 z wywiezieniem zanieczyszczeń,
17)Czyszczenie wpustów ulicznych z wywiezieniem zanieczyszczeń,
18)Czyszczenie przykanalików z wywiezieniem zanieczyszczeń,
19)Czyszczenie studni do DN 1200-2000 z wywiezieniem zanieczyszczeń
20)Oczyszczenie separatorów i osadników, wywiezienie i utylizacja osadów,
21)Monitoring wizyjny kamerą kanałów średnicy do DN 600,
22)Monitoring wizyjny kamerą kanałów średnicy powyżej DN 600,
23)Pompowanie wody z zalewisk.
24)Prace inne związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (SST) - załącznik nr 8 do SIWZ, tabeli elementów rozliczeniowych (formularz cenowy załącznik nr 1 do SIWZ), oraz wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz załącznikami.
3.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych.
4.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
5.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w SST oraz SIWZ i wzorach umów pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SST oraz SIWZ i wzorach umów robót oraz będą zgodne pod względem:
1)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
2)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.),
5)parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
5Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym ww. dokumentach.
6Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
7Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: obsługa samochodu do czyszczenia kanalizacji z recyklingiem, roboty ziemne, roboty instalacyjne w zakresie sieci kanalizacyjnych i inne roboty, o których mowa w SST na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ - wzorze umowy - §9 i §10.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.21.30

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 253401.51 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wielobranżowy Zakład Usługowo - Produkcyjny i Handlowy SPOMER sp. z o.o.
Email wykonawcy: spomer@spomer.pl
Adres pocztowy: Biskupska 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 287967.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 287967.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 787768.26
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.