eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówPrzebudowa budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej przy ul. Batorego 10 w Człuchowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie nr 510419923-N-2021 z dnia 2021-03-01 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Człuchowie:

Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej przy ul. Batorego 10 w Człuchowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773328-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Człuchowie, krajowy numer identyfikacyjny 77098239500000, Stefana Batorego 10, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 59 83 45 230
faks: 59 83 45 633
e-mail: p.glodowski@czluchow112.pl
www: http://kp_psp_czluchow.bip.gov.pl oraz www.gov.pl/web/kppsp-czluchow
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej przy ul. Batorego 10 w Człuchowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PT.2370.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku Straży Pożarnej przy ul. Batorego 10 w Człuchowie.
Zakres prac modernizacyjnych obejmuje przebudowę parteru i piętra z dostosowaniem do wymagań ochrony przeciwpożarowej. W zakres robót do wykonania wchodzą:
1) Rozebranie wskazanych ścianek działowych i fragmentów ścian nośnych,
2) Przebudowa schodów wewnętrznych drewnianych w Sali konferencyjnej,
3) Montaż ścianek działowych z płyt g-k na reszcie metalowym z wypełnieniem płytami,
4) Wypełnienie przestrzeni (różnicy poziomu posadzek) wraz z wykonaniem posadzki,
5) Demontaż drzwi do pomieszczeń i poszerzenie otworów,
6) Montaż nowych drzwi,
7) Zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych,
8) Demontaż instalacji w zakresie wynikającym z opracowań instalacyjnych,
9) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z wyłączeniem klimatyzacji,
10) Wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, c.o. oraz instalacji kanalizacji sanitarnej,
11) Wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej,
12) Roboty tynkarski,
13) Wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
14) Skucie i demontaż istniejących nawierzchni podłogowych i wykonanie nowych podłóg z gresu antypoślizgowego,
15) Wyrównanie powierzchni ścian w miejscu ingerencji budowlanej tynkiem cem.-wap. I gładzią gipsową,
16) Malowanie wszystkich pomieszczeń na parterze i piętrze,
17) Demontaż sufitów podwieszanych i montaż nowych,
18) Montaż ścian przeszklonych i innych naświetli,
19) Wykonanie nadproży i rdzeni zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi z belek stalowych, prefabrykowanych lub o konstrukcji żelbetowej monolitycznej.
Parametry techniczne: pow. użytkowa pomieszczeń podlegających zamówieniu – 360,95 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa stanowiącą Załącznik Nr 1, 1a oraz 1b do SIWZ wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 9, 9a-9c do siwz.
2. Zamawiający przewiduje płatność w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
3. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia okresu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze
umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.61.21

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 721278.65 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TELMAX E.R. Gliszczyńscy sp.j.
Email wykonawcy: biuro@telmax.pl
Adres pocztowy: al. Wojska Polskiego 32E
Kod pocztowy: 77-300
Miejscowość: Człuchów
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 715860.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 715860.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 991419.78
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.