Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 773328-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej przy ul. Batorego 10 w Człuchowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 59 83 45 230,
faks: 59 83 45 633
e-mail: p.glodowski@czluchow112.pl,
www: http://kp_psp_czluchow.bip.gov.pl oraz www.gov.pl/web/kppsp-czluchow zakładka: zamówienia publiczne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://kp_psp_czluchow.bip.gov.pl oraz www.gov.pl/web/kppsp-czluchow zakładka: zamówienia publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://kp_psp_czluchow.bip.gov.pl oraz www.gov.pl/web/kppsp-czluchow zakładka: zamówienia publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemny w wersji papierowej
Adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Ul. Stefana Batorego 10 77-300 Człuchów (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PT.2370.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku Straży Pożarnej przy ul. Batorego 10 w Człuchowie.
Zakres prac modernizacyjnych obejmuje przebudowę parteru i piętra z dostosowaniem do wymagań ochrony przeciwpożarowej. W zakres robót do wykonania wchodzą:
1) Rozebranie wskazanych ścianek działowych i fragmentów ścian nośnych,
2) Przebudowa schodów wewnętrznych drewnianych w Sali konferencyjnej,
3) Montaż ścianek działowych z płyt g-k na reszcie metalowym z wypełnieniem płytami,
4) Wypełnienie przestrzeni (różnicy poziomu posadzek) wraz z wykonaniem posadzki,
5) Demontaż drzwi do pomieszczeń i poszerzenie otworów,
6) Montaż nowych drzwi,
7) Zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych,
8) Demontaż instalacji w zakresie wynikającym z opracowań instalacyjnych,
9) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z wyłączeniem klimatyzacji,
10) Wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, c.o. oraz instalacji kanalizacji sanitarnej,
11) Wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej,
12) Roboty tynkarski,
13) Wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
14) Skucie i demontaż istniejących nawierzchni podłogowych i wykonanie nowych podłóg z gresu antypoślizgowego,
15) Wyrównanie powierzchni ścian w miejscu ingerencji budowlanej tynkiem cem.-wap. I gładzią gipsową,
16) Malowanie wszystkich pomieszczeń na parterze i piętrze,
17) Demontaż sufitów podwieszanych i montaż nowych,
18) Montaż ścian przeszklonych i innych naświetli,
19) Wykonanie nadproży i rdzeni zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi z belek stalowych, prefabrykowanych lub o konstrukcji żelbetowej monolitycznej.
Parametry techniczne: pow. użytkowa pomieszczeń podlegających zamówieniu – 360,95 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa stanowiącą Załącznik Nr 1, 1a oraz 1b do SIWZ wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 9, 9a-9c do siwz.
2. Zamawiający przewiduje płatność w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
3. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia okresu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze
umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45.21.61.21
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.08.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie budynku (wg definicji art. 3 pkt 6 Prawa budowlanego) lub przebudowie (wg definicji art. 3 pkt 7a Prawa budowlanego) o wartości brutto min 500 tys. zł każdy, i że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia (o której mowa powyżej) musi się wykazać przynajmniej jeden z wykonawców że zrealizował te roboty samodzielnie i będzie uczestniczył osobiście w wykonywaniu zamówienia.
- Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą Kierownika Budowy. Osoba ta musi posiadać ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz wykazać się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa – w przypadku gdy są wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 36 miesięcy pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie wykonawstwa, przy realizacji podobnych robót. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku rozumie się łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót w danej branży.
Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego – ustawa Prawo budowlane art. 12, ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty– zał. Nr 4 do siwz;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zał. Nr 5 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
okres gwarancji: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej umowy:
1) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej,
2) zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wskutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego,
b) konieczności usunięcia błędów, lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.
3) Zamawiający dopuszcza, także możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy a także warunków pogodowych uniemożliwiających realizację. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego,
b) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne.
c) w związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych, nie ujętych w zakresie podstawowym; bez których nie można wykonać zadania objętego umową,
d) w związku z koniecznością zmiany harmonogramu robót na skutek okoliczności zależnych od Zamawiającego, które mogą być związane z przesunięciem środków finansowych przeznaczonych na finansowanie przedmiotu Umowy w planie finansowym Zamawiającego. W związku z powyższym możliwa jest w szczególności zmiana terminów wykonania poszczególnych etapów robót, które mają być przedmiotem odbiorów częściowych. Zmiana w powyższym zakresie wymaga zgodnej woli Stron.
4) Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, ze względu na okoliczności nieznane w momencie podpisania umowy. W sytuacji takiej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania prac przez osoby na dotychczasowym poziomie merytorycznym z uwzględnieniem umówionego doświadczenia zawodowego.
5) Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany wynagrodzenia wskutek zaistnienia okoliczności wynikających z postanowień niniejszego paragrafu oraz ze względu na konieczność zmiany zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w kosztorysie ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem Inspektora Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiającego),
6) Konieczność wprowadzenia zmian do umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
5. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Zmiany, o których mowa powyżej mogą nastąpić pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.
7. Żadna z przesłanek do zmiany Umowy określonych w niniejszym paragrafie nie daje Wykonawcy prawa do żądania wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany.
8. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany, a w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia – do przedłożenia szczegółowego sposobu wyliczenia określającego wysokość wynagrodzenia po zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Przebudowa drugiego piętra budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Człuchowie w celu utworzenia Klubu "Senior+"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2535G na odcinku Biskupnica - Gębarzewo w km 0+005-1+742, gmina Człuchów
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa budynków należących do Gminy Zaklików
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- Rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Trzciana.
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Krzydlinie Małej - Etap III
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.