eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaDostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie nr 510420678-N-2021 z dnia 2021-03-03 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.:

Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764524-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 67098413800000, ul. Targowa 52, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 048 675 22 94
faks: 048 675 21 63
e-mail: pgkmprzysucha@wp.pl
www: www.pgkimprzysucha.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PGKiM/02/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Nazwa zamówienia: Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze. 2)Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: a)Na przedmiot zamówienia w ramach niniejszego postępowania składają się sukcesywne dostawy: oleju napędowego do silników typu „diesel”, spełniającego wymagania: Ustawy z dnia 25-08-2006 r o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 660 ze zmianami), Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680) oraz właściwych obowiązujących polskich lub europejskich norm- norma EN 590. Szacowana ilość zamawianego oleju napędowego w skali obowiązywania umowy wynosi: 50.000 litrów. b)Dostawca będzie zobowiązany do przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego świadectwa jakościowego na sprzedawane paliwo.c)Dostawy będą realizowane na zasadach doraźnych (wg potrzeb), bezgotówkowych zakupów tj. tankowań pojazdów do zbiorników w stacji paliw Wykonawcy.d)Stacja paliw będąca, w dyspozycji Wykonawcy powinna być dostępna dla Zamawiającego w godz. pracy PGKiM Sp. z o.o., tj. w każdy dzień od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 20:00. e)Rozliczanie dostaw nastąpi w okresach miesięcznych wg faktycznie pobranego ilościowo paliwa. f) Faktury będą wystawiane przez Dostawcę dwa razy w miesiącu, w okresach od 01 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. g) Dostawca będzie każdorazowo rejestrował wydane ilości paliwa na oddzielnym zestawieniu, a osoba pobierająca będzie kwitowała własnoręcznym podpisem. h) Zamawiający dostarczy do stacji paliw wykaz pojazdów i numerów rejestracyjnych upoważnionych do tankowania paliwa. i) Osoba tankująca pojazd zobowiązana będzie posiadać: upoważnienie (karta drogowa/SM-102), dowód rejestracyjny tankowanego pojazdu. 3) Ceny za paliwa pobrane przez zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w punkcie sprzedaży Dostawcy, pomniejszone o opust cenowy udzielony zamawiającemu w przetargu. Podana wartość oferty, musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów pierwotnej legalizacji, kosztów opakowania oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ceny należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Dostawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 4) Miejsce wykonania zamówienia: wydanie paliw, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, nastąpi na stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Spółki. 5) Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy. 6) Zatrudnianie na umowę o pracę: a) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie tankowania pojazdów wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. b) Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę – tankowanie pojazdów c) Sposób udokumentowania zatrudnienia w.w. osób uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.13.42.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 181000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: "A.T.H. HERNIK" A. Hernik Spółka Jawna
Email wykonawcy: athhernik@op.pl
Adres pocztowy: ul. Kierzkowska 1
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 226630

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 226630
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 226630
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.