To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-07
Dostawa zestawów materiałów biurowych w ramach projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Postępowanie dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, w ramach Poddziałania 8.1.3. Kształcenie ogólne - Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020
Numer ogłoszenia: 770039-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 61 8584700, 8584725
faks: 618 523 329
e-mail: ewa.gryka@odn.poznan.pl
www: www.odnpoznan.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa zestawów materiałów biurowych w ramach projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ODN-KG.IV/3210/30/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu przetargowym jest dostawa zestawów materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu: „CyfrowaSzkoła Wielkopolsk@ 2020”. Materiały biurowe obejmują 15 pozycji asortymentu, których specyfikacja i łączna ilość wskazana jest w załączniku nr 1 do SIWZ - OPZ. Materiały biurowe podzielone są na 8 ( osiem )rodzajów Zestawów, to jest Zestaw materiałów biurowych CDEW, Zestaw materiałów biurowych CMDW, Zestaw materiałów biurowych ULI 1-3, Zestaw materiałów biurowych ULI 4-8, Zestaw materiałów biurowych ULISPP, Zestaw materiałów biurowych KLA, Zestaw materiałów biurowych LP, Zestaw materiałów biurowych AKW. 1 blok do flipchartów 408 szt. 2 blok rysunkowy kolorowy matowy 504 szt. 3 blok techniczny A3 806 szt. 4blok techniczny A4 132 szt. 5 chusteczki czyszczące do ekranów 531 szt. 6 cienkopis 213 szt. 7 długopis 3672 szt. 8 klej w sztyfcie 44 szt. 9 kredki ołówkowe 220 szt. 10 marker suchościeralny 660 szt. 11 nożyczki szkolne482 szt. 12 papier ksero 378 szt. 13 pisaki kolorowe 336 szt. 14 taśma klejąca 208 szt. 15 zakreślacz 734 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40325.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Anna Białobrzycka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Firma Usługowo-Handlowa ANNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wodna 18
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44195.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44195.57
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa
- Realizacja usługi w zakresie opracowania scenariusza, produkcji, nagrania, montażu i emisji dwóch odcinków o czasie około 22 minuty, stanowiących audycję w telewizji publicznej poświęconą żywieniu.
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Podłoża mikrobiologiczne oraz odczynniki do badań dla potrzeb Pracowni Mikrobiologicznej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.