eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW PPOŻ W LATACH 2021-2023

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie nr 510421855-N-2021 z dnia 2021-03-09 r.
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy:

USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW PPOŻ W LATACH 2021-2023

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604455-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540220861-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 261 411 361
faks: 261 411 313
e-mail: 11wog.szpub@ron.mil.pl
www: www.11wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW PPOŻ W LATACH 2021-2023

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 48/ZP/U/INFR/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie na rzecz Zamawiającego okresowych usług przeglądu stanu technicznego, konserwacji i napraw niezbędnych do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania urządzeń i instalacji ppoż. wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ: „Wykazie urządzeń wchodzących w skład konserwowanych systemów 11 WOG”, znajdujących się w budynkach administrowanych przez 11. Wojskowy Oddział Gospodarczy. W ramach umowy przewiduje się również wykonanie czynności związanych z wyłączeniem fragmentu systemu oraz ponownym włączeniem w związku z prowadzeniem prac remontowych budynku. 2. Konserwacja urządzeń i systemów stanowiących przedmiot umowy ma zagwarantować całodobową pełną i niezawodną sygnalizację oraz utrzymać systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej. 3. Usługi konserwacji i naprawy realizowane będą zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, zasadami profesjonalizmu zawodowego, opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wytycznymi zawartymi w instrukcjach producentów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z PRAWA OPCJI określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 40% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na terenie świadczonych usług i bezwzględnie przestrzegać, odpowiednich warunków i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wykonywać usługę przez co najmniej dwie osoby posiadające (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04..2003 r. Dz. U. nr 89, poz. 828 z późń. zm.) AKTUALNE ŚWIADECTWA KWALIFIKACYJNE E i D GRUPA 1 6. W ramach czynności konserwacyjnych, stanowiących przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania napraw wynikających z sytuacji awaryjnych. 7. W przypadku wystąpienia awarii systemów objętych umową w okresie pomiędzy konserwacjami, Wykonawca w czasie zadeklarowanym w ofercie od otrzymania powiadomienia o awarii, winien stawić się w miejscu wystąpienia awarii i podjąć czynności naprawcze związane z usunięciem niesprawności. 8. CZAS REAKCJI w przypadku wystąpienia awarii stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo omówione w cz. XIV ad. D) SIWZ. Wykonawca może zaoferować czas reakcji tylko w wymiarze pełnych godzin tj. nie krótszym niż 1 godzina. 9. Wykonawca udzieli minimum 12 maksymalnie 36 miesięcznej gwarancji na przeprowadzone naprawy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od momentu podpisania protokołu napraw. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (Dz.U. 2019.1040 ze zm.) 11. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projekcie umowy –załączniki nr 9 i 10 do SIWZ; 12. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.70.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów ppoż. o klauzuli ZASTRZEŻONE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 317073.17 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ASD SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Podgórna 46
Kod pocztowy: 70-205
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 222767.30

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 174775.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 290675.35
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów ppoż. o klauzuli JAWNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 97560.98 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ASD SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Podgórna 46
Kod pocztowy: 70-205
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 104120.94

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67086.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 109389.19
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.