eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągPełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa odcinka ulicy Grochowskiej w Elblągu wraz z jego odwodnieniem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-11

Ogłoszenie nr 510422338-N-2021 z dnia 2021-03-11 r.
Gmina - Miasto Elbląg:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa odcinka ulicy Grochowskiej w Elblągu wraz z jego odwodnieniem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774920-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny 17074771500000, Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 552353536
faks: 552393334
e-mail: dzp@umelblag.pl
www: www.umelblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa odcinka ulicy Grochowskiej w Elblągu wraz z jego odwodnieniem.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.271.86.2020.AS

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa odcinka ulicy Grochowskiej w Elblągu wraz z jego odwodnieniem.

Przedmiot główny:
CPV: 71.54.00.00-5
Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania budową

Główne miejsce świadczenia usług: Elbląg

2. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór oraz zarządzanie nad realizacją:
- przebudowy nawierzchni odcinka drogi wraz z jego konstrukcją,
- przebudowy i budowy zjazdów,
- przebudowy chodników,
- budowy kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią ścieków.
- oświetlenia terenu przepompowni ścieków.

3. Zadanie inwestycyjne wymienione w ppkt 1. realizowane będzie w oparciu o dokumentację projektową: Przebudowy odcinka ulicy Grochowskiej wraz z jego odwodnieniem, zawierającą projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne, opracowaną przez NEOX Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opinia geotechniczna dostępne są pod linkiem:
https://elblag.eu/urzad_m/wydzialy/wzp_pliki/Dokumentacja_86_AS.zip

4. Zakres usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie procesu inwestycyjnego,
2) zarządzanie, nadzorowanie i zapewnienie osób pełniących funkcję inspektorów robót branżowych w trakcie realizacji przedsięwzięcia budowlanego wskazanego w ppkt 2., dla każdej z branż, tj. branży drogowej, branży elektroenergetycznej, branży wod.-kan.,
3) prowadzenie rozliczeń bieżących (w trakcie trwania inwestycji) osobno dla każdej z branż,
4) rozliczenie inwestycji i przygotowanie przekazania środków trwałych osobno dla każdej z branż,
5) obsługę okresu gwarancyjnego wykonanych robót z tytułu gwarancji jakości i rękojmi.

5. Informacje, w oparciu o które realizowana będzie usługa, stanowiąca przedmiot zamówienia:
1) Wszelkie projekty organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji opracowane przez wykonawcę robót muszą zostać zatwierdzone przez inspektora nadzoru, Policję oraz organ zarządzający ruchem drogowym, którego funkcje w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga realizuje Departament Zarząd Dróg UM w Elblągu.
2) Na roboty objęte dokumentacją projektową, o której mowa w ppkt 3. Zamawiający uzyskał wymagane prawem zezwolenia.
3) Inspektor nadzoru robót branży drogowej będzie Koordynatorem całości robót – kierownikiem zespołu inspektorów robót branżowych.
4) Przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu.
5) Zadanie realizowane będzie przy udziale środków własnych Gminy Miasta Elbląg.

6. Obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca musi dysponować inspektorami nadzoru robót branżowych w trakcie realizacji przedsięwzięcia budowlanego wskazanego w ppkt 2., dla każdej z branż posiadającego wymagane uprawnienia budowlane do nadzorowania robót, tj.:
- inspektorem nadzoru robót branży drogowej - Koordynatorem całości robót - kierownikiem zespołu inspektorów nadzoru robót branżowych
oraz
- inspektorem nadzoru robót branży elektroenergetycznej,
- inspektorem nadzoru robót branży wod.-kan.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w ciągu 10 dni od daty podpisania przedmiotowej umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu skutków działalności Wykonawcy.
3) Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym, sprawdzi poprawność ofert wraz z kosztorysami ofertowymi złożonymi przez wykonawców w przetargu na roboty budowlane i po akceptacji przez Zamawiającego dokona pisemnych poprawek omyłek/braków w ofertach i kosztorysach ofertowych.
4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za monitorowanie i nadzorowanie nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacjami projektowymi, warunkami umownymi, obowiązującymi przepisami.
5) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą ściśle współpracowali z komórką ds. rozliczeń wskazaną przez Zamawiającego i dostarczali wszystkie niezbędne, żądane dokumenty, dotyczące rozliczeń.
6) Wykonawca musi posiadać zdolności osobowe i techniczne do realizacji postanowień umowy.
7) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy przekażą wykonawcy robót teren budowy przy udziale Zamawiającego.
8) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą zarządzali i nadzorowali realizację inwestycji w przedstawionym zakresie. Będą niezależni, aczkolwiek w zakresie wszystkich swoich zadań i obowiązków wyszczególnionych wyżej będą podlegać Zamawiającemu. Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą odpowiedzialni bezpośrednio przed Zamawiającym za realizację swoich zadań.
9) Sprawdzenie kompletności uzyskanych uzgodnień firm branżowych, opinii i zezwoleń właściwych organów i instytucji wynikających z warunków technicznych firm branżowych oraz obowiązujących przepisów. W przypadku stwierdzenia niekompletnych lub nieaktualnych uzgodnień, opinii, pozwoleń Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania brakujących lub uaktualnienia przedmiotowych uzgodnień, opinii, pozwoleń we własnym zakresie i we współpracy z Zamawiającym.
10) Sprawdzenie kompletności zawartości merytorycznej projektów budowlano - wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich oraz szczegółowych specyfikacji technicznych w zakresie spełnienia wymagań i warunków określonych w zezwoleniach właściwych organów i instytucji, uzgodnieniach firm branżowych wynikających z warunków technicznych. Z czynności, o których mowa w poz. 9) i 10) Wykonawca sporządzi raport.
11) Zamawiający zatwierdzać będzie wszelkie raporty i oceny przygotowane przez Inspektorów nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy. Ponadto Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą konsultować istotne z punktu widzenia realizacji przedsięwzięcia decyzje Zamawiającego, jeżeli wymagać tego będzie waga problemu - na nadzwyczajnych zebraniach/radach budowy.
12) Wykonawca nie ma prawa zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań finansowych, w szczególności w stosunku do wykonawcy robót, autorów dokumentacji projektowej oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego bez zgody Zamawiającego.
13) W przypadku zgłoszenia robót koniecznych/dodatkowych lub zamiennych, Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą potwierdzać ich zasadność, zgodność ze stanem faktycznym oraz opiniować konieczność ich wykonania i będą oceniać złożony przez wykonawcę robót budowlanych realizującego inwestycję protokół wykonania tych robót.
14) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą prowadzić bieżące sprawdzenie dopełnienia przez wykonawcę robót wszelkich wymogów formalno-prawnych, wynikających z warunków umowy na wykonanie robót oraz ze SIWZ (m.in. zapewnienie kadry posiadającej wymagane kwalifikacje).
15) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej dyspozycyjności Inspektorów nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy na terenie budowy i stawianie się na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego przy ul. Czerwonego Krzyża 2 w Elblągu w terminie wskazanym w ofercie; najdłuższy dopuszczalny przez Zamawiającego czas to 4 godziny licząc od wezwania przez Zamawiającego. Zawiadomienie za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie, faksem lub pisemnie uznaje się za skuteczne.
16) Współpraca z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać swoje urządzenia w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji.
17) Współpraca z firmami zewnętrznymi, które zgłoszą zamiar realizacji robót budowlanych w obszarze inwestycji, uzgadnianie warunków wykonania tych robót oraz ich koordynacja z robotami budowlanymi w ramach realizacji inwestycji. W przypadkach gdy w uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych realizującym inwestycję konieczne będzie przekazanie firmie zewnętrznej fragmentu terenu budowy, Wykonawca będzie odpowiedzialny za ustalenie w uzgodnieniu z Zamawiającym i wykonawcą robót sposobu postępowania w tym zakresie, w tym określenie zasad, warunków, terminów oraz innych wytycznych związanych z przejęciem/oddaniem terenu budowy przez firmę zewnętrzną i ponownym przekazaniem go dla wykonawcy robót realizującemu inwestycję.
18) Udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu.
19) Wykonawca odpowiedzialny będzie za powiadomienie o rozpoczęciu robót firm branżowych, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji.
20) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego we wszystkich aspektach zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
21) Organizowanie rad budowy raz na tydzień na terenie budowy, dowiezienie i odwiezienie przedstawiciela Zamawiającego samochodem na rade budowy z siedziby Departamentu Zarząd Dróg ul. Czerwonego Krzyża 2 w Elblągu.
22) Prowadzenie wszelkiej korespondencji związanej z realizacją inwestycji, w tym przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pisma i przedstawianie Zamawiającemu do podpisu.
23) Opiniowanie i akceptowanie sporządzonych przez wykonawcę robót projektów tymczasowej organizacji ruchu i przekładanie ich właściwym organom do zatwierdzenia.
24) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletność, poprawność oraz zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi przedkładanych do PINB i innych organów dokumentów zarówno przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu realizacji inwestycji.
25) Kontrola, uzgadnianie i zatwierdzanie dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych do Zamawiającego, opiniowanie i zatwierdzanie wydłużenia czasu trwania umowy na realizacje inwestycji oraz zwiększenia kwoty umownej na realizacje robót po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
26) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy zobowiązany będzie do uzyskania od wykonawcy robót harmonogramu robót oraz do przedłożenia harmonogramu wraz ze swoją opinią Zamawiającemu w ciągu 7 dni od otrzymania harmonogramu od wykonawcy robót.
27) Bieżąca kontrola i monitorowanie postępów w realizacji inwestycji zgodnie ze zweryfikowanymi dokumentacjami projektowymi oraz zatwierdzonymi harmonogramami. Zidentyfikowanie ewentualnych potencjalnych obszarów problemów oraz zarekomendowanie odpowiednich środków zaradczych. Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy będzie odpowiedzialny za sprawdzenie i uaktualnienie harmonogramów finansowego i rzeczowego całej inwestycji, jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót.
28) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy zobowiązani będą do informowania na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót. Przy opóźnieniu w postępie robót powyżej 10 % w stosunku do terminu określonego w harmonogramie Koordynator całości robót zażąda przedstawienia od wykonawcy robót programu naprawy opóźnień, który przedstawi na kolejnej radzie budowy. Przy opóźnieniach powyżej 20% w stosunku do terminu określonego w harmonogramie wykonawca robót będzie zobowiązany uaktualnić harmonogram z niezmienionym terminem umownego zakończenia robót.
29) Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu.
30) Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawcę robót budowlanych posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych.
31) Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały dostarczone i stosowane przez wykonawców robót posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami, dokumentacjami projektowymi i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi.
32) Sporządzanie wszelkich niezbędnych Zamawiającemu sprawozdań i rozliczeń w trakcie i po wykonaniu zadania.
33) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy będzie zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych wraz ze swoim stanowiskiem, wyczerpującym wskazane przez wykonawcę zagadnienia lub problemy.
34) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w zależności od potrzeb. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację inwestycji. Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy muszą brać udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego.
35) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy będzie odpowiedzialny za ocenę, zatwierdzenie bądź odrzucenie wniosków wykonawcy robót. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres realizacji inwestycji, jego czas trwania lub cenę będą wymagały zgody Zamawiającego.
36) Opiniowanie proponowanych przez wykonawcę robót podwykonawców i w porozumieniu z Zamawiającym wydawanie zgody na ich zatrudnienie. W przypadku opinii negatywnej, Wykonawca przedstawi wykonawcy robót pisemne uzasadnienie.
37) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
38) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy będzie wystawiał świadectwa przeprowadzonych prób lub uznawał świadectwa wystawione przez wykonawcę robót.
39) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy będzie miał obowiązek zawiesić roboty budowlane w przypadku gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.
40) Na każdą płatność dla wykonawcy robót Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy wystawi Zamawiającemu odpowiednie Świadectwo Płatności: dla ostatniej płatności – Końcowe Świadectwo Płatności, dla wszystkich pozostałych płatności – Przejściowe Świadectwa Płatności. Na podstawie powyższych Świadectw Płatności wykonawca robót będzie wystawiał faktury za roboty, związane z realizacją inwestycji.
41) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy będzie weryfikował, analizował i zatwierdzał do zapłaty faktury wystawione przez wykonawcę robót w związku z realizacją umowy na roboty budowlane.
42) Odbiór końcowy robót budowlanych wskazanych w § 1 ust. 2 wzoru umowy Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy przeprowadzi komisyjnie przez przedstawicieli Zamawiającego, przy udziale przedstawicieli Wykonawcy.
43) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy będzie uzgadniał z wykonawcą robót rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdzał ją i zatwierdzał w porozumieniu z Zamawiającym.
44) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy będzie zarządzał całym procesem przekazania obiektu do użytkowania.
45) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy po uzgodnieniu z Zamawiającym, będzie wykonywał wszystkie inne czynności, niewymienione w umowie, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji inwestycji, w tym m.in.: wskaże Zamawiającemu i będzie nadzorował oraz rozliczał roboty związane z wymianą lub przełożeniem elementów i urządzeń drogi.
46) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy zobowiązany będzie do prowadzenia rejestru obmiaru robót zawierającego m.in.: polecenia dla wykonawcy robót, szczegółowe raporty dotyczące elementów wykonanych robót pod względem ilości i jakości oraz zrealizowanych i wykorzystanych dostaw, nadających się do sprawdzenia na budowie i stosowanych przy naliczaniu płatności należnych wykonawcy robót.
47) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy będzie opiniował i opracowywał materiały dla Zamawiającego, jak np.: informacje dla prasy i władz lokalnych, opiniowanie dokumentacji przedkładanej Zamawiającemu do uzgodnienia, uczestniczenie w spotkaniach i naradach organizowanych przez różne instytucje w sprawie budowy.
48) Podczas nieobecności któregokolwiek z Inspektorów nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy z powodu zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Wykonawca zapewni czasowe zastępstwo specjalisty o równoważnym wykształceniu i uprawnieniach na cały czas nieobecności by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. Takie czasowe zastępstwo musi być przedłożone na piśmie (łącznie z CV proponowanych osób), do aprobaty Zamawiającego.
49) Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy będzie organizował przeglądy gwarancyjne, sporządzał protokoły z tych przeglądów (kopię protokołów dostarczy Zamawiającemu) i będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi odbiór ostateczny po zakończeniu okresu gwarancyjnego wykonanych robót, związanych z realizacją inwestycji.
50) Przeglądy gwarancyjne Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy przeprowadzi komisyjnie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i wykonawcy robót. Nieobecność wykonawcy robót nie wstrzyma przeprowadzenia przeglądu, a Wykonawca będzie wówczas zobowiązany przesłać wykonawcy robót protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych Wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie.
51) Zamawiający stawia wymóg prowadzenia dziennika budowy. Koordynator całości robót z ramienia Wykonawcy zobowiązany będzie do założenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów dotyczących realizacji robót.

7. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy od daty rozliczenia inwestycji i przekazania środków trwałych.

8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

10. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.

11. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.54.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32020.64 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Tomasz Wojtanowski
Email wykonawcy: tomasz.wojtanowski@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Ogólna 1M/3
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18450.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34440.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.