To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
: Termomodernizacja budynków Etap III w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Maria" Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Agata" Zadanie Nr 3 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Elżbieta" Zadanie Nr 4 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Iwona" Zadanie Nr 5 - Termomodernizacja budynku kotłowni z zapleczem magazynowo-warsztatowym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Projekt pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 766028-N-2020
Numer ogłoszenia: 540558901-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 817 515 771
faks: 817 515 773
e-mail: dpsswidnik@poczta.onet.pl
www: https://www.dpsswidnik.pl/index.php/przetargi-zapytania-ofertowe https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=236
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
: Termomodernizacja budynków Etap III w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Maria" Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Agata" Zadanie Nr 3 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Elżbieta" Zadanie Nr 4 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Iwona" Zadanie Nr 5 - Termomodernizacja budynku kotłowni z zapleczem magazynowo-warsztatowym
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 3/T/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: • Termomodernizacji budynków Etap III w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Maria" Zadanie nr 2 – Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Agata" Zadanie Nr 3 – Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Elżbieta" Zadanie Nr 4 – Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Iwona" Zadanie Nr 5 – Termomodernizacja budynku kotłowni z zapleczem magazynowo-warsztatowym 2. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: dla Zadania Nr 1: - powierzchnia zabudowy 1.076,99 m² - powierzchnia użytkowa 1.112,00 m² - kubatura całkowita 6.950,00 m³ - wysokość części nadziemnej 4,62 m Dla Zadania Nr 2: - powierzchnia zabudowy 368,28 m² - powierzchnia użytkowa 905,00 m² - kubatura całkowita 3.671,80 m³ - wysokość części nadziemnej 10,41 m Dla Zadania Nr 3: - powierzchnia zabudowy 368,28 m² - powierzchnia użytkowa 931,00 m² - kubatura całkowita 3.563,40 m³ - wysokość części nadziemnej 10,41 m Dla Zadania Nr 4: - powierzchnia zabudowy 368,28 m² - powierzchnia użytkowa 1.033,00 m² - kubatura całkowita 3.671,80 m³ - wysokość części nadziemnej 10,41 m Dla Zadania Nr 5: - powierzchnia zabudowy 307,57 m² - powierzchnia użytkowa 221,00 m² - kubatura całkowita 1.216,87 m³ - wysokość części nadziemnej 3,25 m Dokumentacja projektowa dostosowana jest do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnia dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Dostosowanie projektów uwzględniających dostępność dla osób z niepełnosprawnościami jest zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na regułach: użyteczności dla osób o różnej sprawności, elastyczności w użytkowaniu, prostym i intuicyjnym użytkowaniu, czytelnej informacji, wygodnym użytkowaniu bez wysiłku, wielkości i przestrzeni odpowiedniej dla dostępu i użytkowania wynikającej z „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020”. Jako obiekty publiczne po zrealizowaniu zamówienia, nie będą posiadały ograniczeń dostępności przez wszystkich użytkowników, w tym przez osoby z niepełnosprawnościami, do czego obligują przepisy dotyczące wymagań m.in. dla warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422 z późn. zm.). Dla zapewnienia udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych w opracowanej dokumentacji zostały przewidziane następujące rozwiązania: dla Zadania Nr 1: podjazd dla osób niepełnosprawnych, szer. drzwi w świetle min. 0,90 m dla Zadania Nr 2: szer. drzwi w świetle min. 0,90 m dla Zadania Nr 3: bezprogowy dostęp do budynku, szer. drzwi w świetle min. 0,90 m, dla Zadania Nr 4: szer. drzwi w świetle min. 0,90 m dla Zadania Nr 5: szer. drzwi w świetle min. 0,90 m, Zakres inwestycji obejmuje następujące roboty: dla Zadania Nr 1: - zabezpieczenie terenu budowy oraz wyznaczenie i oznakowanie stref niebezpiecznych; - przygotowanie zaplecza socjalno-sanitarnego pracowników, - zapewnienie wszelkich mediów do realizacji zadania, - zapewnienie oświetlenia placu budowy, - urządzenie składowisk materiałów w tym zabezpieczenie materiałów niebezpiecznych, - wyznaczenie i zabezpieczenie stref gromadzenia i usuwania odpadów, - zapewnienie środków ochrony pożarowej i doraźnej pomocy medycznej, - zabezpieczenie istniejących elementów przed uszkodzeniem podczas prac budowlanych, - montaż rusztowań systemowych zgodnie z instrukcją montażu, - zapewnienie środków bezpieczeństwa robót na wysokości, - demontaż: obróbek blacharskich, orynnowania, stolarki okiennej i drzwiowej, - demontaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie ocieplenia ścian budynku w systemie BSO z wykonaniem boni, - wykonanie docieplenia stropodachu wdmuchem granulatu z wełny, - montaż szklanych daszków nad wejściami, - wykonanie renowacji balustrad, podjazdu dla niepełnosprawnych i krat okiennych, - wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej ograniczonej obrzeżami betonowymi, - wykonanie instalacji c.o. wraz z grzejnikami. - wykonanie instalacji c.w.u - wykonanie montażu systemów klimatyzacji, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją, - roboty tynkarskie, - roboty dekarskie, - uprzątnięcie terenu, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z demontażu. - wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie: • wymiana wkładek bezpiecznikowych w istniejącym złączu ZK-3a • montaż złącza kablowego ZK-PWP z Przeciwpożarowym Wyłącznikiem Prądu • montaż wyłączników pożarowych i przycisków PWP • wymiana WLZ do istniejącej rozdzielnicy T-1 G • montaż WLZ do projektowanej rozdzielnicy TW • budowę nowej rozdzielnicy wentylacji TW • instalacje zasilające dla projektowanych urządzeń wentylacji i klimatyzacji • ochrona od porażeń • ochrona przeciwpożarowa • ochrona przeciwporażeniowa • ochrona przeciwprzepięciowa dla Zadania Nr 2: - zabezpieczenie terenu budowy oraz wyznaczenie i oznakowanie stref niebezpiecznych; - przygotowanie zaplecza socjalno-sanitarnego pracowników, - zapewnienie wszelkich mediów do realizacji zadania, - zapewnienie oświetlenia placu budowy, - urządzenie składowisk materiałów w tym zabezpieczenie materiałów niebezpiecznych, - wyznaczenie i zabezpieczenie stref gromadzenia i usuwania odpadów, - zapewnienie środków ochrony pożarowej i doraźnej pomocy medycznej, - zabezpieczenie istniejących elementów przed uszkodzeniem podczas prac budowlanych, - montaż rusztowań systemowych zgodnie z instrukcją montażu, - zapewnienie środków bezpieczeństwa robót na wysokości, - demontaż: obróbek blacharskich, orynnowania, stolarki okiennej i drzwiowej, gzymsu, - demontaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie ocieplenia ścian budynku w systemie BSO z wykonaniem boni, - dostawa i montaż koszy podokiennych, - wykonanie wysokoelastycznej izolacji bitumicznej dwuskładnikowej ścian fundamentowych – izolacja nakładana pacą (grubość suchej warstwy min. 3 mm). - ocieplenie ścian fundamentowych styropianem XPS, - wykonanie docieplenia stropu pod nieogrzewanym poddaszem i ścian poddasza, - wykonanie renowacji balustrad i krat okiennych, - wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej ograniczonej obrzeżami betonowymi, - wykonanie instalacji c.o. wraz z grzejnikami, - roboty tynkarskie - roboty dekarskie, - uprzątnięcie terenu, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z demontażu. dla Zadania Nr 3: - zabezpieczenie terenu budowy oraz wyznaczenie i oznakowanie stref niebezpiecznych; - przygotowanie zaplecza socjalno-sanitarnego pracowników, - zapewnienie wszelkich mediów do realizacji zadania, - zapewnienie oświetlenia placu budowy, - urządzenie składowisk materiałów w tym zabezpieczenie materiałów niebezpiecznych, - wyznaczenie i zabezpieczenie stref gromadzenia i usuwania odpadów, - zapewnienie środków ochrony pożarowej i doraźnej pomocy medycznej, - zabezpieczenie istniejących elementów przed uszkodzeniem podczas prac budowlanych, - montaż rusztowań systemowych zgodnie z instrukcją montażu, - zapewnienie środków bezpieczeństwa robót na wysokości, - demontaż: obróbek blacharskich, orynnowania, stolarki okiennej i drzwiowej, gzymsu, - demontaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie ocieplenia ścian budynku w systemie BSO z wykonaniem boni, - dostawa i montaż koszy podokiennych, - wykonanie wysokoelastycznej izolacji bitumicznej dwuskładnikowej ścian fundamentowych – izolacja nakładana pacą (grubość suchej warstwy min. 3 mm). - ocieplenie ścian fundamentowych styropianem XPS, - wykonanie docieplenia stropu pod nieogrzewanym poddaszem i ścian poddasza, - wykonanie renowacji balustrad i krat okiennych, - wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej ograniczonej obrzeżami betonowymi, - wykonanie instalacji c.o. wraz z grzejnikami, - roboty tynkarskie, - roboty dekarskie, - uprzątnięcie terenu, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z demontażu. dla Zadania Nr 4: - zabezpieczenie terenu budowy oraz wyznaczenie i oznakowanie stref niebezpiecznych; - przygotowanie zaplecza socjalno-sanitarnego pracowników, - zapewnienie wszelkich mediów do realizacji zadania, - zapewnienie oświetlenia placu budowy, - urządzenie składowisk materiałów w tym zabezpieczenie materiałów niebezpiecznych, - wyznaczenie i zabezpieczenie stref gromadzenia i usuwania odpadów, - zapewnienie środków ochrony pożarowej i doraźnej pomocy medycznej, - zabezpieczenie istniejących elementów przed uszkodzeniem podczas prac budowlanych, - montaż rusztowań systemowych zgodnie z instrukcją montażu, - zapewnienie środków bezpieczeństwa robót na wysokości, - demontaż: obróbek blacharskich, orynnowania, stolarki okiennej i drzwiowej, gzymsu, - demontaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie ocieplenia ścian budynku w systemie BSO z wykonaniem boni, - dostawa i montaż koszy podokiennych, - wykonanie wysokoelastycznej izolacji bitumicznej dwuskładnikowej ścian fundamentowych – izolacja nakładana pacą (grubość suchej warstwy min. 3 mm). - ocieplenie ścian fundamentowych styropianem XPS, - wykonanie docieplenia połaci dachowej i ścian poddasza, - wykonanie renowacji balustrad i krat okiennych, - wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej ograniczonej obrzeżami betonowymi, - wykonanie instalacji c.o. wraz z grzejnikami, - roboty tynkarskie, - roboty dekarskie, - uprzątnięcie terenu, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z demontażu. dla Zadania Nr 5: - zabezpieczenie terenu budowy oraz wyznaczenie i oznakowanie stref niebezpiecznych; - przygotowanie zaplecza socjalno-sanitarnego pracowników, - zapewnienie wszelkich mediów do realizacji zadania, - zapewnienie oświetlenia placu budowy, - urządzenie składowisk materiałów w tym zabezpieczenie materiałów niebezpiecznych, - wyznaczenie i zabezpieczenie stref gromadzenia i usuwania odpadów, - zapewnienie środków ochrony pożarowej i doraźnej pomocy medycznej, - zabezpieczenie istniejących elementów przed uszkodzeniem podczas prac budowlanych, - montaż rusztowań systemowych zgodnie z instrukcją montażu, - zapewnienie środków bezpieczeństwa robót na wysokości, - demontaż: obróbek blacharskich, orynnowania, stolarki okiennej i drzwiowej, - demontaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie ocieplenia ścian budynku w systemie BSO, - wykonanie docieplenia połaci dachowej wełną i stropodachu styropapą wraz ze zgrzaniem dwóch warstw papy, - wykonanie renowacji balustrad i krat okiennych, - wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej ograniczonej obrzeżami betonowymi, - wykonanie instalacji c.o. wraz z grzejnikami. - wykonanie układu technologicznego kotłowni z dwoma kotłami gazowymi oraz armaturą i urządzeniami, - roboty tynkarskie, - uprzątnięcie terenu, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z demontażu. - wykonanie instalacji piorunochronnej, - rozbiórka części budynku za kotłownią, Wykonawca zobowiązany jest w ramach poszczególnych zadań w szczególności do: • opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości, • Wykonawca w okresie od protokolarnego przejęcia terenu budowy od Zamawiającego ponosi w stosunku do osób trzecich pełną odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wyrządzone tym osobom wynikłe na tym terenie, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych nierejestrowanych, • sporządzenia protokołów czasowego zajęcia nieruchomości (protokół wejścia na nieruchomość i protokół zejścia po zakończeniu prac) i przekazania ich Zamawiającemu, • prowadzenia robót w sposób uwzględniający przebywających w budynkach objętych poszczególnymi zadaniami pensjonariuszy (z wyjątkiem Zadania nr 5) oraz pracowników DPS, z uwagi na ciągłe użytkowanie obiektów, Zamawiający będzie udostępniał kolejno kondygnacje poszczególnych budynków, • Zamawiający zastrzega, że roboty polegające na wykonaniu instalacji C.O. winny być rozpoczęte po zakończeniu sezonu grzewczego, tj. między 10 a 20 kwietnia 2021. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarach robót stanowiących część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarach robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie doku¬mentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektów budowlanych oraz SST. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający wyznacza termin na przeprowadzenie wizji lokalnej od 21 grudnia 2020 r. do 23 grudnia 2020 r. w dni robocze w godz. 7:00 – 14:00. W celu ustalenia szczegółowego terminu należy skontaktować się z Panem Januszem Kukiełką lub Panem Ryszardem Radomskim - nr tel. (81) 751-57-71. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie Robotami objętymi Kontraktem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji Robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Do podstawowych obowiązków Kierownika budowy i czynności należy: a) Protokolarne przejęcie od zamawiającego (inwestora) i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi i stałymi punktami osnowy geodezyjnej oraz podlegającymi ochronie elementami środowiska przyrodniczego b) sporządzenie lub zapewnienie sporządzenia, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; c) Prowadzenie wewnętrznego dziennika budowy; d) Koordynowanie realizacji zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: − przy opracowywaniu technicznych lub organizacyjnych założeń planowanych robót budowlanych lub ich poszczególnych etapów, które mają być prowadzone jednocześnie lub kolejno − przy planowaniu czasu wymaganego do zakończenia robót budowlanych lub ich poszczególnych etapów e) koordynowanie działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawartych w przepisach o których mowa w art. 21a ust. 3 ustawy Prawo budowlane, oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; f) wprowadzanie niezbędnych zmian w informacji, o której mowa w art. 20 ust. 1 pkt 1b ustawy Prawo budowlane, oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wynikających z postępu wykonywanych robót budowlanych; g) podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom nieupoważnionym; h) zapewnienie przy wykonywaniu robót budowlanych stosowania wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane; i) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłoczne zawiadomienie o tym właściwego organu; j) realizacja zaleceń wpisanych do wewnętrznego dziennika budowy i ustosunkowanie się do nich; j) złożenie wniosku materiałowego na akceptację materiałów przed ich wbudowaniem do inspektora nadzoru. k) zgłaszanie zamawiającemu (inwestorowi) do sprawdzenia i odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających oraz zapewnienie dokonania wymaganych przepisami lub ustalonych w umowie prób i sprawdzeń przed zgłoszeniem obiektu budowlanego do odbioru; l) przygotowanie dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego; ł) zgłoszenie obiektu budowlanego do odbioru odpowiednim wpisem do wewnętrznego dziennika budowy oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, a także przekazanie inwestorowi oświadczenia, o którym mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane; m) zawiadomienie inwestora o wpisie do wewnętrznego dziennika budowy dotyczącym wstrzymania robót budowlanych z powodu wykonywania ich niezgodnie z projektem; n) występowania do inwestora o zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy. Powyższe czynności kierownik budowy udokumentuje w wewnętrznym dzienniku budowy oraz dokumentacji budowy ( zgodnie z art.3, pkt.13 Prawa budowlanego). Czynności kierownika budowy będą kontrolowane przez inspektorów nadzoru poprzez sprawdzanie dokumentacji i wewnętrznego dziennika budowy. 3. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie (roboty budowlane wraz z zamontowanymi materiałami i urządzeniami) objęte będzie gwarancją jakości na okres czasu wynikający ze złożonej oferty (zgodnie z pkt. XV SIWZ). Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w dołączonych do SIWZ wzorach (Zał. H1, H2, H3, H4, H5)). Niezależnie od uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu gwarancji, Zamawiający będzie korzystał z rękojmi. 4. W ramach informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 (RPO WL), Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania dokumentów i materiałów związanych z realizacją projektu wg zasad określonych w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz Księdze Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXI.5. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej i SST. Ilekroć w SST podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w SST. Jeżeli w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów lub ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe lub pomocnicze w celu sprawdzenia poprawności przyjętych rozwiązań projektowych z wymaganiami określonymi w przepisach prawa (ustawy, rozporządzenia , normy), a nie jako wymagane urządzenie lub wyrób. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych lub maksymalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, to jest w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych dotyczących tych urządzeń lub wyrobów, w których zawarto odpowiednie, wymagane parametry, minimalne lub maksymalne Zamawiający, w przedmiotowym postępowaniu, opisał przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3. W dokumentacji projektowej - Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych zawarto, na podstawie odpowiednich norm, wymagania zawierające odpowiednie, wymagane parametry, minimalne lub maksymalne. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne spełniające minimalne lub maksymalne parametry podane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. Opis proponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej wybranych przez siebie Zadań spośród Zadań wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.44.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Termomodernizacja budynków Etap III w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Maria
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1420023.51 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1079766.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1567941.80
Waluta: PLN
NAZWA: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Zadanie nr 2 – Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Agata"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 771390.70 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 631835.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1277179.40
Waluta: PLN
NAZWA: "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Zadanie Nr 3 – Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Elżbieta"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 738164.94 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 627154.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1231038.60
Waluta: PLN
NAZWA: "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektyw-ność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Zadanie Nr 4 – Termomodernizacja budynku mieszkalnego "Iwona"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 818675.42 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 675221.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1057860.00
Waluta:
NAZWA: Termomodernizacja budynków Etap III w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Zadanie Nr 5 – Termomodernizacja budynku kotłowni z zapleczem mag-warsztat.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 711398.18 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 566772.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 858540.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Skanowanie rejestrów ewidencyjnych oraz dokumentów zmian dla jednostki ewidencyjnej Gmina Trawniki oraz Gmina Miejska Świdnik
- Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w Świdniku
- Dostawa wielofunkcyjnego pojazdu wolnobieżnego (ładowarki) wraz z osprzętem do robót budowlanych oraz funkcją zamiatarki
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Wykonanie remontu elewacji i dachu wraz z dociepleniem oraz remontem klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Babina 1a-1b.
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu szkolno-przedszkolnego w Borku Wielkopolskim przy ul. Szkolnej 1.
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja ujęcia wody w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy ul. Spacerowa 5
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z remontem i przebudową Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.