To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Budowa budynku garażowo-gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla potrzeb osady Leśnictwa Mirosławiec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 773059-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 672 595 094
faks: 672 596 331
e-mail: Joanna.Grudzinska@pila.lasy.gov.pl
www: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_miroslawiec
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa budynku garażowo-gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla potrzeb osady Leśnictwa Mirosławiec
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.2.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa budynku garażowo-gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla potrzeb osady Leśnictwa Mirosławiec zgodnie z decyzją Starosty Wałeckiego nr 368/2020 z dnia 21.12.2020 r. udzielającej pozwolenia na budowę budynku garażowo-gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla potrzeb osady Leśnictwa Mirosławiec w miejscowości Kalinówka 8, 78-650 Mirosławiec, obręb Mirosławiec Nr (0034), jednostka ewidencyjna Mirosławiec – Obszar Wiejski, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 8247/5.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
budowę budynku gospodarczo-garażowego bez podpiwniczenia jako uzupełniająca zabudowę mieszkalną osady Leśnictwa Mirosławiec.
Budynek niepodpiwniczony parterowy. Konstrukcja budynku w technologii tradycyjnej murowanej z dachem w drewnianym w ustroju wiązarowym o kącie nachylenia 35O. Układ konstrukcyjny stanowią:
ławy fundamentowe żelbetowe, ściany nośne w układzie mieszanym spięte wieńcem żelbetowym. Zaprojektowano dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej o kącie nachylenia 35o. Wymiary nominalne rzutu poziomego w obrysie budynku wynoszą 10,82m x 6,68m. Wysokość od gruntu do kalenicy dachu 5,62m. zagospodarowanie terenu działki wykonanie ogrodzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ):
Załącznik nr 3 do SIWZ – Wzór umowy,
Załącznik nr 8 do SIWZ – Projekt,
Załącznik nr 9 do SIWZ – STWiOR,
Załącznik nr 10 do SIWZ – Przedmiar robót.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, a w szczególności zgodnie z:
ustawą Prawo zamówień publicznych, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami), normami i instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych.
oraz wszystkimi wydanymi decyzjami administracyjnymi w tym m.in.: Decyzją o warunkach zabudowy, Decyzją o pozwoleniu na budowę.
Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt
o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony
w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych
w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących robotami budowlanymi, dostawców materiałów budowlanych.
Wykonawca lub podwykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ppkt. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się obowiązek zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.) wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań określonych powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 198974.59 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: INSIDE Łukasz Nawrocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Przybkowo 10 B
Kod pocztowy: 78-627
Miejscowość: Przybkowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 233257.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 348546.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.