To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie" w ramach Osi priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Działania 12.4 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: "Kwalifikacje zawodowe uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie" w ramach Osi priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Działania 12.4 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
Numer ogłoszenia: 762914-N-2020
Numer ogłoszenia: 540409119-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 825 763 065
faks: 825 763 061
e-mail: sekretariat-glowacki.p9@wp.pl
www: https://glowacki.bip.e-zeto.eu/
adres profilu nabywcy: https://glowacki.bip.e-zeto.eu/
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://glowacki.bip.e-zeto.eu/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie" w ramach Osi priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Działania 12.4 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZS.2.262.2Pp.I.12.4.2021-2023
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do
pracowni szkolnych w ramach projektu" Nowoczesna edukacja szansą rozwoju młodzieży Zespołu Szkół Nr 2 im B. Głowackiego w Krasnymstawie" w ramach Osi priorytetowej 12 Edukacja,kwalifikacje i kompetencje, Działania 12.4 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020. Zamówienie zostało podzielone na 9
części: Część 1
1 Przyczepa rolnicza 1 szt.
2 Opryskiwacz polowy 1 szt.
3 Brona talerzowa 1 szt.
4 Ładowacz czołowy 1 szt.
Część 2
1 Szafka narzędziowa 2 szt.
2 Szlifierka 5 szt.
3 Miernik 1 szt.
4Wiertarka 5 szt.
5 Narzędzia specjalistyczne do wykonywania napraw podzespołów pojazdów i
maszyn rolniczych/piaskarka 1 szt.
6 Instalacja sprężonego powietrza składająca się z: - sprężarki 1
szt. - osuszacza 1 szt. - zbiornika sprężonego powietrza 1 szt.
Część 3
1 Tachimetr elektroniczny 1 szt.
Część 4
1 Niwelator 2 szt.
2 Teodolit 1 szt.
3 Pryzmat w oprawie 5 szt.
4 Tyczka teleskopowa do
pryzmatu 4 szt.
5 Podstawka pod statyw 5
6 Stojak 5 szt.
7 Podstawka/stojak 6 szt.
8 Łata niwelacyjna 10 szt.
9 Szkicownik 25 szt.
10 Podziałka transwersalna 20 szt.
11 Tyczki geodezyjne 2 szt.
12 Cyrkiel– przenośnik 20 szt.
13 Ruletka geodezyjna 10 szt.
14 Pion sznurkowy 5 szt.
15 Węgielnica z pionem
5 szt. 16 Żabka niwelacyjna 5 szt.
17 Szpilki geodezyjne 3 szt.
18 Kamizelka odblaskowa 20 szt.
19 Libela 6 szt.
Część 5 1
Myjka ultradźwiękowa 1 szt.
2 Polaryskop 1 szt.
3 Podgrzewacz do opraw 1 szt.
4 Kaseta okulistyczna 1 szt.
5 Automat bezszablonowy ze skanocentroskopem i oprzyrządowaniem wraz z dodatkowym wyposażeniem 1 szt.
Część 6
1 Autotransformator 5 szt.
2 Amperomierz elektromagnetyczny laboratoryjny klasa 0,5 8 szt.
3 Miernik rezystancji izolacji 1 szt.
4 Woltomierz klasa 0,5 8 szt.
5 Watomierz 8 szt.
Część 7
1 Krzesło konsumenckie 70 szt.
2 Regały 2 szt.
Część 8
1 Zastawa stołowa 6 szt.
2 Wózek hotelowy 1 szt.
3 Wózek hotelowej obsługi pięter 2 szt.
4 Ekspres do kawy i herbaty 2 szt.
5 Sejf depozytowy 1 szt.
Część 9
1 Komputer stacjonarny komputer stacjonarny z oprogramowaniem 6 szt.
2 Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym 1 szt.
3 Projektor multimedialny 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia dla
Części 1 – maksymalnie 120 dni od dnia podpisania umowy. dla Części 2-9 maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Maszyny rolnicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 139800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe FINO Sp z o.o.
Email wykonawcy: rafal.robak@finochelm.pl
Adres pocztowy: ul. Rampa Brzeska 7A, 22-100 Chełm
Kod pocztowy: 22-100
Miejscowość: Chełm
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 158886.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 285714.24
Waluta: PLN
NAZWA: Maszyny i urządzenia warsztatowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 2 zostaje na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych unieważnione tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W terminie składania ofert dla części II wpłynęło 5 ofert z czego trzy oferty zostały odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.” Oferty, które nie podlegają odrzuceniu przewyższają przewidzianą przez Zamawiającego kwotę na realizację zadania. W związku z brakiem możliwości zwiększenia budżetu w zakresie części II Zamawiający unieważnia postępowanie.
NAZWA: Urządzenia geodezyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NaviGate Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sklep@navigate.pl
Adres pocztowy: ul. Wadowicka 8A, 30-415 Kraków
Kod pocztowy: 60-415
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22755.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31119.00
Waluta: PLN
NAZWA: Drobny sprzęt geodezyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16894.31 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: INFOPOMIAR Hubert Soluch
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kotarbińskiego 4/51, 26-600 Radom
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37491.63
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzęt optyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52130.08 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Poland Optical Sp. z o.o.
Email wykonawcy: polandoptical@po.pl
Adres pocztowy: ul. Katowicka 100, 43-400 Cieszyn
Kod pocztowy: 43-400
Miejscowość: Cieszyn
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 88432.08
Waluta: PLN
NAZWA: Urządzenia pomiarowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 47100 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MERAZET S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. J. Krauthofera 36 60-203 Poznań
Kod pocztowy: 60-203
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57933.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 57933.00
Waluta: PLN
NAZWA: Meble
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6348.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
Email wykonawcy: przetargi@bmskwidzyn.pl
Adres pocztowy: ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyń
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyń
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7808.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10282.80
Waluta:
NAZWA: Wyposażenie hotelu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14856.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
Email wykonawcy: przetargi@bmskwidzyn.pl
Adres pocztowy: ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyń
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyń
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18272.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31069.80
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzęt komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18686.41 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MPC Paweł Oleksiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podrzeczna 38, 99-300 Kutno
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25395.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26960.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2025 r."
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
- Zakup sprzętu do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki w ramach realizowanego projektu ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie gminy Osiek Jasielski"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.