eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z obsługą serwisową"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-26

Ogłoszenie nr 510424689-N-2021 z dnia 2021-03-26 r.
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna:

"Najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z obsługą serwisową"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769421-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540402679-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 278 71 11, 12 278 71 36
faks: 122 787 110
e-mail: maciej.trabka@kopalnia.pl
www: www.kopalniawieliczka.eu; www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka Akcyjna-Górnictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z obsługą serwisową"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KSW/2020/SI/83

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia 1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wynajem fabrycznie nowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego oraz świadczeniem obsługi serwisowej w trakcie obowiązywania umowy. 1.2 W celu realizacji przedmiotu umowy wskazanego w pkt. 1.1, Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania rozbudowy sieci IT kopalni oraz sieci zasilającej 230VAC o gniazda komputerowe i zasilające potrzebne do podłączenia wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, 2) udzielenia na okres równy okresowi najmu licencji na oprogramowanie do zarządzania drukiem dla wszystkich wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, obejmującej pola eksploatacji niezbędne do korzystania z tego oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z jego instalacją na wirtualnym klastrze udostępnionym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem pracowników Działu Informatyki Zamawiającego z obsługi zainstalowanego oprogramowania; 3) dostawy, instalacji i konfiguracji fabrycznie nowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, 4) oddania wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w najem, 5) zapewnienia obsługi serwisowej wynajmowanych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących. 1.3 Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 1.4 Rozbudowa sieci IT winna zostać wykonana zgodnie z „Projektem gniazd sieci LAN i zasilającej 230 VAC dla urządzeń drukujących”, nr projektu AJT/01/20, opracowanym przez AJ Telecom Sp. z o.o. z Sosnowca stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.5 Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany w dwóch etapach: 1) Etap I – obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 1.2 pkt 1 – 3, 2) Etap II – obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 1.2 pkt 4 i 5. 1.6 Ilość stron wydruku A4 w trakcie obowiązywania umowy nie przekroczy: 1) 1 800 000 stron biało – czarnych, 2) 1 200 000 stron kolorowych. 1.7 Wydruk jednej strony formatu A3 jest równoważny dwóm stronom formatu A4. 1.8 Zamawiający wymaga, aby wynajmowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wielofunkcyjne urządzenia drukujące spełniały minimalne wymagania określone w tabeli w pkt. 5 załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób wykonujących usługi w zakresie rozbudowy sieci IT i sieci zasilającej oraz usługi serwisowe wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, wyłącznie na podstawie umów o pracę. 5.2 Wykonawca zobowiązany jest udokumentować charakter zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 2.1, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni, licząc od daty otrzymania pisemnego wezwania. 5.3 Mając na uwadze treść art. 143e ust. 2 ustawy, udokumentowanie charakteru zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1 może nastąpić według wyboru Zamawiającego przez: 1) przedstawienie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę, rodzaje umów o pracę oraz zakresy obowiązków pracowników, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; 2) przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych osób, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umów o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę, rodzaje umów o pracę oraz zakresy obowiązków pracowników; 3) przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umów o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę oraz rodzaje umów o pracę. 5.4 Postanowienia pkt. 2.1 – 2.3 stosuje się odpowiednio do podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 5.5 W przypadku naruszenia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zobowiązań, o których mowa w pkt. 5.1 – 5.3, Zamawiający wzywa do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, a także ma prawo do jednoczesnego naliczenia kary umownej określonej w § 12 ust. 1 pkt 3 wzoru umowy. 5.6 Jeżeli pomimo wezwania, o którym mowa w pkt. 2.5 nieprawidłowości nie zostaną usunięte, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić, na zasadach określonych w § 13 ust. 2 wzoru umowy. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.23.21.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 310000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pan Ludwik Tuszyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: LUDWIK TUSZYŃSKI COPY FELIX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Eisenberga 7
Kod pocztowy: 31-523
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 493000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 493000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 493000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.