eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieModernizacja Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-02

Ogłoszenie nr 510426878-N-2021 z dnia 2021-04-02 r.
Prezydent Miasta Piekary Śląskie:

Modernizacja Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777128-n-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540404621; 540405358, 540408801; 540411726, 540414199, 540416301,

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 939 379
faks: 32 287 22 69
e-mail: um@um.piekary.pl
www: www.bip.piekary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271-94/IG/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Branża budowlana • wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych – ok. 29 m3, • rozbiórka i utylizacja kabin ustępowych – ok. 31 m2, • wykucie z muru ościeżnic drewnianych (okna doświetlające, drzwi) – 20 szt., • rozebranie posadzek z okładzin i podkładów betonowych – ok. 151 m2, • odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo – wapiennej – ok. 524 m2, • demontaż na czas prowadzenia robót oraz ponowny montaż grzejników – 12 szt., • rozebranie okładzin ściennych z płytek – ok. 36 m2, • wymiana nadproży prefabrykowanych – ok. 20 m, • zamurowanie otworów cegłą na zaprawie cementowo – wapiennej – ok. 3,6 m3, • uzupełnienie ścianek z cegieł na zaprawie cementowo – wapiennej – ok. 10 m2, • wykonanie szprycu cementowego oraz tynków cem-wap – ok. 554 m2, • wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzki z zaprawy cementowej – ok. 125 m2, • wykonanie izolacji przeciwwodnej posadzek i ścian – ok. 154 m2, • wykonanie posadzek z płytek układanych ze spadkiem z zagruntowaniem podłoża – ok. 157 m2, • gruntowanie powierzchni pionowych – ok. 562 m2, • licowanie ścian płytkami na klej – ok. 292 m2, • osadzenie narożników aluminiowych przy okładzinach z płytek – ok. 329 m, • wyrównanie i szpachlowanie ścian i sufitu – ok. 768 m2, • malowanie farbą lateksową podłoży gipsowych – ok. 540 m2, • montaż ościeżnic stalowych fabrycznie lakierowanych wraz z obróbką oraz skrzydeł drzwiowych płytowych – 17 szt., • obudowa belek płytami typu g-k na ruszcie metalowym – ok. 69 m2, • dostawa i montaż kabin ustępowych z płyt wodoodpornych – 10 kpl., • zeskrobanie i zmycie starej farby – ok. 1,5 m2, • zaślepienie otworu ścianką z płyt typu g-k w wypełnieniem z wełny mineralnej – ok. 1,5 m2, • rozbiórka elementów betonowych niezbrojonych – posadzka – ok. 3,5 m3, • wykonanie cokolików z płytek – ok. 56 m, • rozebranie ścianek z cegieł o grubości ½ cegły na zaprawie cem-wap – ok. 5,5 m2, • wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej – ok. 98 m2, • wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych wraz ze spawaniem styków i wywinięciem cokolika na ścianę – ok. 66 m2, • wymiana miejscowa posadzek z deszczułek – ok. 20 m2, • dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z wyszpachlowaniem śladu po zaprawionych bruzdach przewodów elektrycznych – piwnica – ok. 590 m2, • demontaż istniejących drzwi i zabudowa nowej ściany przesuwnej wraz z dostosowaniem otworu i pracami wykończeniowymi, ścianka o wymiarze 4,0 x 2,1 m, ściana o izolacyjności akustycznej min. 50 dB – 1 kpl. b) Branża elektryczna • demontaż i montaż istniejących opraw oświetleniowych, łączników, czujnika ruchu oraz gniazd w pomieszczeniach objętych remontem c) Branża sanitarna • demontaż istniejącej w budynku instalacji wodno-kanalizacyjnej, armatury i przyborów sanitarnych, wykonanie instalacji wody zimnej, cyrkulacji i ciepłej wraz z zabudową zaworów odcinających i regulacyjnych oraz wpięciem do istniejącej w kotłowni gazowej – ok. 460 m, wykonanie izolacji z pianki polietylenowej instalacji wody zimnej, cyrkulacji i ciepłej – ok. 230 m, wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z wpięciem do istniejącej kanalizacji sanitarnej w piwnicy – ok. 215 m, przeprowadzenie płukań, prób i rozruchu instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i kanalizacji, dostawa oraz montaż armatury sanitarnej, w tym baterie umywalkowe – 18 szt., baterie wannowe – 5 szt., baterie zmywakowe – 4 szt., dostawa oraz montaż przyborów sanitarnych, w tym umywalki – 18 szt., brodziki – 5 szt., ustępy – 13 szt., stoły z basenem jednokomorowym – 2 szt., stoły ze zlewem dwukomorowym – 2 szt., dostawa oraz montaż akcesoriów łazienkowych ze stali nierdzewnej tj. uchwyty na papier toaletowy – 13 szt., pojemniki na ręczniki papierowe – 6 szt., dozowniki mydła – 18 szt., szczotki do WC – 18 szt., lustra klejone – 18 szt., kosze na śmieci – 8 szt., wieszaki na ręczniki – 5 kpl., dostawa i montaż wentylatorów łazienkowych – 3 kpl., dostawa i montaż pompy do odprowadzania ścieków sanitarnych – 1 kpl., wykonanie robót ogólnobudowlanych po robotach instalacyjnych. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, kucia, przebicia, odbicia, przejścia, bruzdowania, montażowe, murarskie, konstrukcyjne, odtworzeniowe, roboty instalacyjne: wod-kan, wentylacja, c.o., elektryczne, oświetleniowe wraz z armaturą, urządzeniami i wyposażeniem, roboty ogólnobudowlane, tynkarskie, malarskie, płytkarskie, ścienne, posadzkowe, okładzinowe, izolacyjne, wykończeniowe, roboty w zakresie okablowania, orurowania, podłączenia, przełączenia, uruchomienia, roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu robót ingerujących bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawia takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne i te opisane w dokumentacji projektowej. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 383525.11 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 17

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 17
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: POL BUD Sylwester Brzozowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ulica Sokolska 80 lok. 209
Kod pocztowy: 40-087
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 482656.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 492536.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 788111.55
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.