To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Durowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 764092-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 67 268 53 64 wew. 37
faks: 672 685 360
e-mail: durowo@pila.lasy.gov.pl, marzena.witt@pila.lasy.gov.pl
www: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_durowo/zamowienia_publiczne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Durowo
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.1.5.2020.MW
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
-Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych polegających na termomodernizacji budynku administracyjnego Nadleśnictwa Durowo. Przedmiotowy obiekt znajduje się na działce nr 9079/24 obręb Wągrowiec w otoczeniu parku dworskiego. Dawny dworek z początku XIX w. obecnie pełni funkcję biurową Nadleśnictwa Durowo. Budynek mieści się w Wągrowcu przy ul. Durowo 4, wolnostojący, dwukondygnacyjny z piwnicą i poddaszem częściowo użytkowym. Przedmiotowy budynek jest objęty ochroną konserwatorską i jest zlokalizowany na terenie parku dworskiego również objętego ochrona konserwatorską.
-Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągniecia stanu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i oddania go do użytkowania. W zakres zamówienia wchodzą następujące prace:
► roboty rozbiórkowe:
- demontaż wierzchniego pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych;
- skucie tynków elewacyjnych;
► prace ogólnobudowlane:
- wykonanie docieplenia dachów;
- wykonanie ocieplenia ścian elewacji;
► roboty malarskie i wykończeniowe:
- odtworzenie ozdobnych elementów elewacji;
► roboty blacharskie, dekarskie na dachu;
► montaż 2 kolektorów słonecznych.
-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, a w szczególności:
1) Projekt budowalny;
2) STWiOR ;
3) Przedmiar robót;
-Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów własnych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2020 r.
poz. 215 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże certyfikaty zgodności z polskimi normami lub aprobaty techniczne, atesty, deklaracje zgodności itd., każdego używanego na budowie wyrobu budowlanego.
-Szczegółowe wymagania dla materiałów występujących przy wykonaniu robót objętych niniejsza specyfikacją określa Dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR (załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiary robót –dach, elewacja, kolektory słoneczne (załącznik nr 10 do SIWZ).
-Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone tzn. odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego przez Zamawiającego, Wykonawcę
i Inspektora Nadzoru.
-Podstawę odbioru i oceny zgodności wykonanych robót budowlanych z dokumentacją techniczną stanowić będzie Operat kolaudacyjny.
-W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca gwarantuje nieodpłatne usunięcie wad. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót potwierdzonego bezusterkowym protokołem zdawczo-odbiorczym.
-Podczas całego okresu trwania robót Wykonawca winien:
a) we własnym zakresie zabezpieczyć składowane na placu budowy, konieczne do realizacji inwestycji, materiały i urządzenia przed zniszczeniem, uszkodzeniem;
b) zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty budowlane oraz dokonać wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót budowlanych;
c) zabezpieczyć instalacje urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;
d) ponosić pełna odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone w mieniu
Zamawiającego oraz za szkodę, jaką wyrządził swoim działaniem lub przez
zatrudnionych pracowników i podwykonawców osobom trzecim;
e) dokonać napraw lub wymiany uszkodzonych w trakcie wykonywania prac istniejących elementów wykończeniowych;
f) udostępnić materiały do kontroli Inspektora nadzoru;
g) niezwłoczne informować Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
h) zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Zmiana którejkolwiek z tych osób, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego;
i) zapewnić na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zawiadomienia, obecność na terenie budowy kierownika budowy w toku realizacji umowy;
j) na bieżąco sprzątać i usuwać gruz z terenu budowy oraz dbać o porządek na terenie budowy oraz utrzymać teren budowy w należytym stanie i porządku oraz stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
k) uporządkować teren budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych nawierzchni lub instalacji w terminie uzgodnionym przez strony umowy. W przypadku nie uzgodnienia tego terminu - nie później niż do 14 dnia od daty dokonania odbioru końcowego. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności na koszt Wykonawcy, a wartość kosztów z tym związanych zostanie potrącona z zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, Zamawiający będzie dochodził od Wykonawcy zwrotu kosztów na zasadach ogólnych.
Szczegółowy zakres obowiązków, jakie należą do Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
-Wykonawca zapewni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Wykonawca podda utylizacji wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póżn.zm. – „PZP”) oraz aktów wykonawczych do PZP.
2.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
3.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.Miejsce Publikacja ogłoszenia o zamówieniu:
● Biuletyn Zamówień Publicznych;
● strona internetowa BIP Nadleśnictwa Durowo: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_durowo/zamowienia_publiczne
● tablica ogłoszeń Nadleśnictwa Durowo;
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 446532.54 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski
Email wykonawcy: eurodach@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 3E/2
Kod pocztowy: 62-005
Miejscowość: Owińska
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 453435.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 749988.15
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Rozbudowa ulicy Reja w Wągrowcu
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.