To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Dostawa, wdrożenie, serwis i integracja bazy danych do konsol dealerskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 599345-N-2020
Numer ogłoszenia: 540220463-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 22 599 80 48
faks: +48 22 596 59 05
e-mail: sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
www: https://bgk.eb2b.com.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa, wdrożenie, serwis i integracja bazy danych do konsol dealerskich.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZZK/136/DRFS/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1 Przedmiotem zamówienia podstawowego jest: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego dostawy, wdrożenia, serwisu i integracji bazy danych do konsol dealerskich, w zakresie: 1) Dostawy systemu do obsługi produktowej konsol (System) zgodnie z zakresem wymaganych funkcjonalności wskazanych w pkt. 6 OPZ pracujący w trybie wysokiej dostępności (Active-Standby) 2) Udzielenia licencji na dostarczane przez Wykonawcę oprogramowanie; 3) Wsparcia Zamawiającego w instalacji Systemu na środowisku testowym; 4) Wyeliminowania wszystkich zgłoszonych błędów blokujących.
Przez błąd blokujący rozumiana jest wykryta przez Zamawiającego w trakcie Testów Odbiorczych sytuacja niepoprawnego działania Systemu, skutkująca błędnym przetwarzaniem lub wyświetlaniem danych, powodująca niedostępność lub częściową niedostępność wymaganych funkcji, powodująca znaczną uciążliwość w korzystaniu z Systemu lub powodująca niewydajne lub wolne działanie Systemu; 5) Wsparcia Zamawiającego we wdrożeniu zmodyfikowanego Systemu na środowisku produkcyjnym; 6) Przeprowadzenia warsztatowego przekazania wiedzy dla administratorów Zamawiającego; 7) Dostarczenia instrukcji instalacji i parametryzacji Systemu; 8) Dostarczenia instrukcji użytkownika; 9) Serwisu oprogramowania w okresie 36 miesięcy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy (IPU), które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest: 1) Sprzedaż (udzielenie) dodatkowych licencji lub rozszerzenia udzielonej licencji na System, umożliwiające zwiększenie liczby użytkowników o dodatkowych maksymalnie 200 użytkowników w pakietach po 10 użytkowników (jeżeli od zwiększenia liczby użytkowników w Systemie uzależnione jest posiadanie jeszcze dodatkowego sprzętu lub innego komercyjnego oprogramowania producenta np. Microsoft, Oracle, wtedy musi zostać to zapewnione przez Wykonawcę, w ramach przedmiotowej Opcji); 2) Udostępnienie opcji zakupu dodatkowych konsultacji i rozwoju Systemu w postaci uzgodnionej liczby dni roboczych (MD) pracowników Wykonawcy. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia objętego prawem opcji, w tym termin skorzystania z tego uprawnienia przez Zamawiającego oraz zasady na jakich będzie się to odbywało, zostały zawarte w niniejszej SIWZ, w OPZ oraz IPU. Zamawiający informuje, że prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji, w całości lub w części, jest zastrzeżone do wyłącznej decyzji Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa Opcji w całości lub części Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.24.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 915374.79 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bpower2 Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sztabowa 89/5
Kod pocztowy: 53-313
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1125911.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1125911.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.