eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaDZP/38/20 WYMIANA DŹWIGÓW TOWAROWYCH I OSOBOWYCH W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W KOŚCIERZYNIE SP. Z O.O

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510527792-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.:

DZP/38/20 WYMIANA DŹWIGÓW TOWAROWYCH I OSOBOWYCH W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W KOŚCIERZYNIE SP. Z O.O

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550237531-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19110303900000, ul. Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 686 01 31
faks: 58 686 01 19
e-mail: zp@szpital.koscierzyna.pl
www: www.szpital-koscierzyna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - PODMIOT PRAWA HANDLOWEGO

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DZP/38/20 WYMIANA DŹWIGÓW TOWAROWYCH I OSOBOWYCH W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W KOŚCIERZYNIE SP. Z O.O

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/38/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigów towarowych i osobowych w Szpitalu Specjalistycznym w Kościerzynie Sp. z o.o.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.45.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 442800.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 01

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: WINDA - WARSZAWA SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SUROWIECKIEGO 12
Kod pocztowy: 02-784
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 442800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 442800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 442800.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZWR na podstawie 67.1,6 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie podobnych robót budowlanych, jak objętych zamówieniem podstawowym, tj. dostawa, montaż i uruchomienie dźwigów osobowych zgodnie z wytycznymi określonymi w zamówieniu podstawowym - DZP/15/20. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego DZP/15/20. Zamówienie zostanie udzielone firmie WINDA – WARSZAWA Sp. z o.o. , wyłonionej w PN DZP/15/20, po przeprowadzeniu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie odrębnej umowy zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem. UZASADNIENIE PRAWNE: ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ REKI - ART. 67 UST. 1 PKT. 6 Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (…) 6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.