eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KurzętnikOdśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2020/2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510528974-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku:

Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2020/2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597509-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku, krajowy numer identyfikacyjny 87112473300000, ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 564748230
faks: 564748230
e-mail: zdpnml@gmail.com
www: www.e-bip.org.pl/zarzdrogpow
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2020/2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDP-11.272.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zadanie 5: Załadunek do piaskarek, na bazie ZDP w Kurzętniku, materiałów do zwalczania śliskości dróg Przez podstawienie nośnika rozumie się podstawienie na bazę ZDP pojazdów/maszyn do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.2 wraz z uprawnionymi operatorami, od chwili wezwania do czasu odwołania. Do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie prawidłowej obsługi podstawionego sprzętu na cały czas prowadzenia akcji (w szczególności odpowiedniej liczby operatorów w przypadku konieczności prowadzenia akcji całodobowej). Oferta powinna być skalkulowana i określać wynagrodzenie za 1 godzinę pracy oraz za 1 godz. dyżuru na bazie ZDP. W cenę oferty należy wkalkulować w szczególności: a) wszelkie materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy podstawianego nośnika oraz powierzonego sprzętu; b) dbanie o stan techniczny powierzonych urządzeń oraz obsługę techniczną tych urządzeń; c) czas pracy kierowców i operatorów; Przez pracę rozumie się: a) dla zadania 5:  czas załadunku piaskarek mieszanką piasku z solą Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia w częściach. Szczegółowy zakres usług zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna (Załącznik nr 6a i 6b). Realizacja przedmiotu zamówienia nie wiąże się z koniecznością wykonywania pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1320)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17178.36 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowe "MAZUR - TRANSPORT" Mirosław Mazur
Email wykonawcy: biuro@mazur-transport.pl
Adres pocztowy: Sampława 78B
Kod pocztowy: 14-260
Miejscowość: Lubawa
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7495.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7495.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7495.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.