Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
doposażenie nauczycieli Szkół Podstawowych z Aglomeracji Opolskiej w laptopy (800szt.) do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Kreatywna Opolszczyzna -program twórczych metod kształcenia w szkołach Aglomeracji Opolskiej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 48774579895
faks: 48774047535
e-mail: bpater@rzpwe.opolskie.pl
www: https://rzpwe.opolskie.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
doposażenie nauczycieli Szkół Podstawowych z Aglomeracji Opolskiej w laptopy (800szt.) do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 28/ZP/RZPWE/9.1.2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest doposażenie nauczycieli Szkół Podstawowych z Aglomeracji Opolskiej w laptopy (800szt.) do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19
w ramach Projektu 9.1.2 Kreatywna Opolszczyzna -program twórczych metod kształcenia w szkołach Aglomeracji Opolskiej współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020, realizowanego przez Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne parametry techniczne określony został w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
3.3 Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu została wykonana osobiście przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego.
2) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być:
fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),
nie refabrykowane,
nie mogą pochodzić z ekspozycji,
pierwszej jakości,
wprowadzone do obrotu,
odpowiadające obowiązującym normom,
posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa,
zgodne z zasadniczymi wymaganiami: tj. muszą posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego umocowanego przedstawiciela i/ lub oznakowane znakiem CE.
3) Oferowany sprzęt nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2018 roku.
4) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) przy ul. Głogowskiej 27 w Opolu, w miejscu ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego i na życzenie Zamawiającego rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego.
5) Wykonawca elementy przedmiotu zamówienia dostarczy w oryginalnych opakowaniach producenta.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub nie jest dostępny z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt.
7) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w formularzu rzeczowo-cenowym) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji. Procesor
8) Za dostarczone elementy przedmiotu zamówienia (w tym ubezpieczenie, stan techniczny) odpowiada Wykonawca do czasu protokolarnego odbioru zrealizowanego całego zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku elementów szklanych Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć przedmiot dostawy, tzn. w sposób uniemożliwiający potłuczenie się w/w elementów i odpowiednio oznakować opakowania (np. ostrożnie szkło).
9) Po dostawie i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zostanie sporządzony protokół odbioru, którego data wykonania oznacza odbiór końcowy realizacji zadania oraz początek okresu gwarancji. Protokół sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, dla każdej ze stron po jednym egzemplarzu. Protokół odbioru stanowi potwierdzenie wykonanej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia 100% dostarczonego przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności ze specyfikacją oraz przedstawioną ofertą w obecności Wykonawcy lub jego upoważnionego przedstawiciela. Sprawdzenie odbywać się będzie przy dostawie w miejscu, do którego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
10) Wykonawca zobowiązuje się do złożenia przy dostawie sprzętu dokumentacji w języku polskim, w tym: dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi, deklaracji zgodności, certyfikatów/ zaświadczeń normami określonymi w opisie oferowanego urządzenia.
11) Wykonawca zapewni termin gwarancji minimum 24 miesiące.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wartość zamówienia przekracza kwotę określoną w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) i jest prowadzone na podstawie art. 46 c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U.2020 poz.1845)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1538644.99 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Advisor Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K
Email wykonawcy: biuro@advisor.pl
Adres pocztowy: Św. Wincentego 7
Kod pocztowy: 61-003
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1986204.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1986204.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Zakup i dostawa aparatu do znieczuleń wraz z kardiomonitorem i monitorem zwiotczenia
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
- Dostawa laptopów na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.