To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
Dostawa obłożeń, serwet, zestawów i odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 585902-N-2020
Numer ogłoszenia: 540192663-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 774 062 566
faks: 774 062 567
e-mail: przetargi@e-szpital.eu
www: www.e-szpital.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa obłożeń, serwet, zestawów i odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AZ-P.2020.20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Formularze Cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/17 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące zadania: zadanie nr 1 – Dostawa sterylnych zestawów ortopedycznych – wg załącznika nr 2/1 do SIWZ, zadanie nr 2 – Dostawa sterylnych zestawów urologicznych – wg załącznika nr 2/2 do SIWZ, zadanie nr 3 – Dostawa sterylnych zestawów ginekologicznych – wg załącznika nr 2/3 do SIWZ, zadanie nr 4 – Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych – wg załącznika nr 2/4 do SIWZ, zadanie nr 5 – Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych – wg załącznika nr 2/5 do SIWZ, zadanie nr 6 – Dostawa sterylnych zestawów serwet – wg załącznika nr 2/6 do SIWZ, zadanie nr 7 – Dostawa jednorazowych sterylnych serwet – wg załącznika nr 2/7 do SIWZ, zadanie nr 8 – Dostawa sterylnych osłon – wg załącznika nr 2/8 do SIWZ, zadanie nr 9 – Dostawa jednorazowych sterylnych fartuchów – wg załącznika nr 2/9 do SIWZ, zadanie nr 10 – Dostawa jednorazowych jałowych zestawów do porodu i noworodka – wg załącznika nr 2/10 do SIWZ, zadanie nr 11 – Dostawa serwet i podkładów ochronnych – wg załącznika nr 2/11 do SIWZ, zadanie nr 12 – Dostawa sterylnych jednorazowych osłon do stolika Operio Mobile - wg załącznika nr 2/12 do SIWZ, zadanie nr 13 - Dostawa jednorazowych niesterylnych kompletów chirurgicznych – wg załącznika nr 2/13 do SIWZ, zadanie nr 14 – Dostawa jednorazowych niejałowych koszul dla pacjenta – wg załącznika nr 2/14 do SIWZ, zadanie nr 15 – Dostawa jednorazowej niejałowej pościeli – wg załącznika nr 2/15 do SIWZ, zadanie nr 16 – Dostawa jednorazowych niejałowych ręczników i podkładów – wg załącznika nr 2/16 do SIWZ, zadanie nr 17 – Dostawa jednorazowych spódniczek i klapek - wg załącznika nr 2/17 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa sterylnych zestawów ortopedycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39583 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55010.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 55010.34
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa sterylnych zestawów urologicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32114 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39641.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59084.42
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa sterylnych zestawów ginekologicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38890 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45822.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 71778.96
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25430 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26377.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40720.97
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34497 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31023
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31023
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa sterylnych zestawów serwet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 143325 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 167184
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 207522
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa jednorazowych sterylnych serwet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19335 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22626.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41904.54
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa sterylnych osłon
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23553.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34507.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34507.62
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa jednorazowych sterylnych fartuchów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 107500 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 216432
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 216432
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa jednorazowych jałowych zestawów do porodu i noworodka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29700 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32848.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32848.20
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa serwet i podkładów ochronnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30040 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 71906.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 71906.40
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa sterylnych jednorazowych osłon do stolika Operio Mobile
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15000 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15552
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15552
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa jednorazowych niesterylnych kompletów chirurgicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 84500 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 221832
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 421200
Waluta: pln
NAZWA: dostawa jednorazowych niejałowych koszul dla pacjenta
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp.
NAZWA: Dostawa jednorazowej niejałowej pościeli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 53060 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 83235.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 90720
Waluta: pln
NAZWA: dostawa jednorazowych niejałowych ręczników i podkładów
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp.
NAZWA: Dostawa jednorazowych spódniczek i klapek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24500 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16329.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 60480
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle do wskazanych placówek oświatowych Gminy Kędzierzyn-Koźle w roku szkolnym 2024/2025
- Roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy ul. Tadeusza Jasińskiego w Kędzierzynie-Koźlu.
- Strefa spotkań na osiedlu Rogi - altana biesiadna - etap I - B.O.
- Prace arborystyczne na terenach zieleni i w parkach zabytkowych będących własnością Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz na pomnikach przyrody w latach 2024 - 2025
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II
- Wykonanie torów do gry w bule przy ul. Ogrodowej w Kędzierzynie-Koźlu - I etap - B.O.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/29/24
- Zakup sprzętu medycznego (w tym jednorazowego) na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - 13 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów medycznych i niemedycznych - powtórka
- Dostawa sprzętu jednorazowego do elektrofizjologii.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, nakłuwaczy jednorazowych do pobierania krwi oraz probówek dla RCKiK w Katowicach.
- TP.D.DN.40.24 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.