eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową infrastruktury na terenach miejskich w Iławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07

Ogłoszenie nr 510535842-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
Gmina Miejska Iława:

Prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową infrastruktury na terenach miejskich w Iławie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606974-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Iława, krajowy numer identyfikacyjny 52437000000000, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: (089) 6490159, 6490101
faks: (089) 649 26 31
e-mail: przetargi@umilawa.pl
www: http://bip.umilawa.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową infrastruktury na terenach miejskich w Iławie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.43.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) - polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu, a także sprawdzeniu prac geodezyjnych wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym:
Część 1 - Nadzór inwestorski nad zagospodarowaniem działki 75/2 przy ul. Toruńskiej
Część 2 – Nadzór inwestorski nad skomunikowaniem terenu pomiędzy ul. Sobieskiego, torami kolejowymi a ul. Królowej Jadwigi” - obszar III – teren przy bramie od ul. Królowej Jadwigi i obszar IV – teren między zabudową mieszkaniową a torami kolejowymi,
Część 3 - Nadzór inwestorski nad budową ulicy Kolejowej w Iławie wraz z infrastrukturą.
2.Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Umowy „nadzorem” lub „przedmiotem zamówienia”.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1)Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją projektową i STWiORB stanowiącymi załącznik do umowy o roboty budowlane oraz pozwoleniem na budowę.
2)Inspektor Nadzoru będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zdania.
3)Inspektor Nadzoru odpowiedzialny jest za całokształt inwestycji i pełni wszelkie obowiązki wymienione w załączniku nr 1 do umowy (Zakres obowiązków Wykonawcy) – z wyłączeniem decyzji finansowych oraz innych decyzji pociągających za sobą skutki finansowe dla Zamawiającego.
4)Zalecenie Zamawiającego – dokonanie przed złożeniem oferty wizji lokalnej na terenie objętym niniejszym przetargiem.
5)Dostarczenie przez Wykonawcę Zamawiającemu, po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem robót budowlanych, zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego kart materiałów do wbudowania, w szczególności: kostki betonowej, słupów i opraw oświetleniowych.
4.Dokumentacja projektowa oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.umilawa.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.37.2020:
https://bip.umilawa.pl/zamowienia_publiczne/100/481/Postepowanie_znak_3A_ZP_271_37_2020__22Budowa_infrastruktury_na_terenach_miejskich_w_Ilawie_22/
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w szczególności obowiązki Wykonawcy, zawarty jest we wzorach umów oraz załącznikach nr 1 do umów, stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C do SWIZ.
6.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego 71540000-5 usługi zarządzania budową, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją
7.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy.
8.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Nadzór inwestorski nad zagospodarowaniem działki 75/2 przy ul. Toruńskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2472.18 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa Dariusz Ogonowski
Email wykonawcy: do_projekt@wp.pl
Adres pocztowy: Dobrawy 21
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2952.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2952.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Nadzór inwestorski nad skomunikowaniem terenu pomiędzy ul. Sobieskiego, torami kolejowymi a ul. Królowej Jadwigi” - obszar III – teren przy bramie od ul. Królowej Jadwigi i obszar IV – teren między zabudową mieszkaniową a torami kolejowymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10081.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa Dariusz Ogonowski
Email wykonawcy: do_projekt@wp.pl
Adres pocztowy: Dobrawy 21
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11131.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11131.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Nadzór inwestorski nad budową ulicy Kolejowej w Iławie wraz z infrastrukturą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7747.98 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa Dariusz Ogonowski
Email wykonawcy: do_projekt@wp.pl
Adres pocztowy: Dobrawy 21
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa Dariusz Ogonowski
Email wykonawcy: do_projekt@wp.pl
Adres pocztowy: Dobrawy 21
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11131.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11131.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.