eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaUTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510538005-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Urząd Miejski Oława:

UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608648-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski Oława, krajowy numer identyfikacyjny 52500400000000, Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 303 55 01
faks: 71 303 55 00
e-mail: sekretariat@um.olawa.pl
www: www.um.olawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): INW.271/23/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ciągłe utrzymywanie porządku i czystości na podwórkach, placach, chodnikach, targowisku, ciągach pieszych, pieszo – jezdnych, parkingach przystankach autobusowych, na terenie cmentarza wojennego oraz utrzymywanie szaletu miejskiego.
Do obowiązków wykonawcy należy:
I. Tereny zielone -stanowią ok. 30 % powierzchni określonej w załączniku nr 4
1. Koszenie mechaniczne w okresie wegetacyjnym – częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy tak, aby jej wysokość nie przekraczała 15 cm, równocześnie należy dokonywać podkoszeń przy drzewach, klombach, znakach oraz innych urządzeniach zlokalizowanych na terenach objętych koszeniem. Konieczność wykonania minimum czterokrotnego koszenia w okresie wegetacyjnym.
2. Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów ozdobnych, winna być dokonywana zgodnie ze sztuką ogrodniczą co najmniej cztery razy w ciągu roku w terminach dostosowanych do gatunków roślin. Równolegle z przycinką żywopłotów i formowaniem krzewów ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów.
3. W okresie od maja do września należy co dwa tygodnie dokonywać ręcznego plewienia klombów, usuwania chwastów oraz samosiejek z obrębu klombów. Powierzchnia około 1.850 m2.
4. Bieżące usuwanie liści i owoców w okresie ich opadania oraz po opadnięciu.
5. Równocześnie z koszeniem, formowaniem i przycinką żywopłotów i krzewów ozdobnych należy niezwłocznie (nie później niż w ciągu jednego dnia ) usunąć skoszoną trawę oraz pozostałości po formowaniu, przycince i plewieniu. Zamawiający nie wymaga Karty Przekazania Odpadów za skoszoną trawę.
6. Bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenach zielonych polegające na zbieraniu, usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń i odpadów według ustalonej częstotliwości (załączniku nr 4– częstotliwość sprzątania w tygodniu).
7. Bieżące sprzątanie oraz usuwanie śniegu ( szerokość odśnieżania – ok.2 mb) i zwalczanie śliskości ( środek – sól+ piasek razem) na chodnikach bezpośrednio przyległych do nieruchomości, powierzchnia około 1850 m2 . Środki do zwalczania śliskości zapewnia Wykonawca.
8. Bieżące utrzymanie terenu wokół pojemników na odpady komunalne (w promieniu 2 metrów) polegające na zamiataniu, zbieraniu powstałych zanieczyszczeń, wysypanych odpadów przy kontenerach oraz wrzucenie ich do właściwych pojemników.
9. Wywożenie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych odpadów wielkogabarytowych pozostawionych przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt. Szacunkowa ilość – 500 kg/miesiąc.
10. Wywożenie do ZGO Gać zdemontowanego sprzętu AGD i RTV pozostawionego przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt., ok.50 kg/miesiąc.

II. Tereny utwardzone - stanowią ok. 70% powierzchni określonej w zał. nr 4
1. Bieżące utrzymanie czystości, zbieranie pojedynczych zanieczyszczeń i zamiatanie z ustaloną częstotliwością (załącznik nr 4 tabela – częstotliwość sprzątania w tygodniu).
2. Bieżące sprzątanie oraz usuwanie śniegu( szerokość odśnieżania - ok.2 mb) i zwalczanie śliskości ( środek – sól + piasek razem)na chodnikach bezpośrednio przyległych do nieruchomości, powierzchnia około 4 300 m2. Środki do zwalczania śliskości zapewnia Wykonawca.
3. Bieżące utrzymanie terenu wokół pojemników na odpady komunalne (w promieniu 2 metrów) polegające na zamiataniu, zbieraniu powstałych zanieczyszczeń, wysypanych odpadów przy kontenerach oraz wrzucenie ich do właściwych pojemników.
4. Wywożenie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych odpadów wielkogabarytowych pozostawionych przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt. Szacunkowa ilość – 500 kg/miesiąc.
5. Wywożenie do ZGO Gać zdemontowanego sprzętu AGD i RTV pozostawionego przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt.. ok.50 kg/miesiąc
6. Likwidacja chwastów narastających na chodnikach, parkingach, ciągach pieszo-jezdnych i innych utwardzonych (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych).
7. Zimowe utrzymanie – usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości na ciągach pieszych, pieszo - jezdnych, parkingach, chodnikach i przystankach komunikacji miejskiej niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska bądź w godzinach wczesnorannych w przypadku ich wystąpienia w godzinach wieczornych bądź nocnych, a także usuwanie materiałów do zwalczania śliskości po ustąpieniu warunków zimowych (środki do zwalczania śliskości dostarcza wykonawca, mieszanka sól + piasek).
8. Utrzymanie targowiska przy ul. Sportowej (czynne wtorek, piątek i sobota w godz; 6-15). Sprzątanie terenu dzień przed lub po zakończeniu handlu. Koszenie trawy w okresie wegetacyjnym, zimowe utrzymanie terenu. Zimowe utrzymanie po stronie Wykonawcy.
III. Utrzymanie przystanków komunikacji autobusowej (załącznik nr 5) na terenie Gminy Miasto Oława, obejmuje wykonanie następujących prac:
a) zamiatanie całej powierzchni przystanków wraz z zatoką, obejmujący teren o długości zatoki przystankowej, na przystankach bez zatoki teren o długości 10 m (tj. po 5 m z każdej strony boku wiaty lub po 5 m z każdej strony słupka) oraz całej szerokości chodnika, na którym usytuowana jest wiata lub słupek.
b) utrzymanie w czystości trawnika w promieniu 5 m wokół wiaty, oraz koszenie trawy jeżeli przekroczy wysokość 15 cm,
c) teren przystanku należy uprzątnąć z piachu, szkła, niedopałków, papierów i innych zanieczyszczeń . Prace należy wykonywać 3 razy w tygodniu tzn. poniedziałek, środa, piątek,
d) likwidację przerostów roślin tj. trawy, chwastów znajdujących się pomiędzy kostką i płytkami na powierzchni przystanków określonych w załączniku nr 5, (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych),
e) mycie wiat przystankowych z częstotliwością 3 razy w roku (marzec, czerwiec, październik), tzn.: - mycie całej powierzchni wiat wraz z czyszczeniem rynienki odpływowej. W razie niekorzystnych warunków atmosferycznych w miesiącu marcu Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu mycia wiat z miesiąca marzec na kwiecień, jednakże powyższa czynność należy uzgodnić z Zamawiającym, mycie szyb wraz z usunięciem namalowanych napisów oraz naklejonych ogłoszeń, reklam itp., mycie ławek znajdujących się pod wiatą i innych znajdujących się w obrębie przystanku,
f) bieżące utrzymywanie czystości wiat i słupków przystankowych obejmuje: - usuwanie naklejanych ogłoszeń, reklam, itp. z wiat i słupków oraz malowanych farbami rysunków i napisów z wiat, usuwanie z ławek i siedzisk usytuowanych w wiatach i w obrębie przystanku zanieczyszczeń typu: rozlane płyny, materiały sypkie itp.,
g) utrzymanie przystanków w okresie zimowym poprzez: usuwanie śniegu z powierzchni przystanków określonej w pkt a w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwidację śliskości materiałami zakupionymi przez Wykonawcę, odśnieżanie do tzw. gołej płytki. Odgarnięty śnieg winien być składowany w pryzmy w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. Do obowiązków Wykonawcy należy także usuwanie śniegu z dachu wiat przystankowych oraz sopli lodu.
h) po zakończeniu okresu zimowego usunięcie z przystanków pozostałości po zimowym utrzymaniu tzn. zalegającego piasku, błota, darni z całej powierzchni przystanku określonej w pkt a i obrzeży chodnikowych,

IV. Dodatkowe porządkowanie na zlecenie terenów wskazanych przez zamawiającego (zbieranie zanieczyszczeń i porządkowanie terenów rekreacyjnych po imprezach organizowanych przez Zamawiającego i innych w razie potrzeby). Orientacyjna ilość takich zdarzeń 9 w ciągu jednego roku w tym powierzchnie do sprzątania do 1ha – 6 zdarzeń w ciągu roku, powierzchnie do sprzątania do 0,5 ha – 3 zdarzenia w ciągu roku. Utylizacja zebranych odpadów po stronie Wykonawcy.

V. Utrzymanie cmentarza wojennego w Oławie przy ul. Zwierzynieckiej 5 obejmujące:
1. Koszenie mechaniczne w okresie wegetacyjnym – częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy tak, aby jej wysokość nie przekraczała 15 cm, równocześnie należy dokonywać podkoszeń przy drzewach, płytach nagrobkowych oraz innych urządzeniach zlokalizowanych na terenach objętych koszeniem. Wykonanie minimum czterokrotnego koszenia w okresie wegetacyjnym.
2. Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów ozdobnych w okresie od maja do września winna być dokonywana zgodnie ze sztuką ogrodniczą co najmniej cztery razy w roku w terminach dostosowanych do gatunków roślin. Równolegle z przycinką żywopłotów i forowaniem krzewów ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów.
3. Równocześnie z koszeniem, formowaniem, przycinką żywopłotów i krzewów ozdobnych należy niezwłocznie (nie później niż w ciągu jednego dnia) usunąć skoszoną trawę oraz pozostałości po formowaniu, przycince i plewieniu.
4. Pielenie i zamiatanie alejek oraz alei głównej co najmniej jeden raz w miesiącu (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych).
5. Odchwaszczanie i utrzymanie mogił w należytej czystości.
6. Oczyszczanie pomnika oraz płyt nagrobkowych po każdorazowym koszeniu trawy.
7. Nasadzenie i pielęgnacja kwiatów sezonowych ( begonie) w czterech gazonach przed pomnikiem, nasadzenia winny utrzymywać się w miesiącach maj - listopad) przed posadzeniem należy uzgodnić ich rodzaj z zamawiającym.
8. Ustawienie co najmniej trzech zniczy otwartych (średnica co najmniej 25 cm) oraz dwóch zniczy zamkniętych (o wysokości co najmniej 20 cm) przy pomniku zlokalizowanym na cmentarzu wojennym przed dniem 23 luty, Św. Wielkiej Nocy, 1 i 9 maj, 1 listopad i Świętami Bożego Narodzenia.
9. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych aktach wandalizmu na terenie cmentarza.

Ogólna powierzchnia cmentarza wojennego wynosi 0,7393 ha, z czego tereny do koszenia stanowią około 70%. Pozostałe 30% do pielenia i zamiatania.

VI. Utrzymanie szaletu miejskiego przy ul. Kościelnej w Oławie poprzez:
1. Nieodpłatne udostępnianie obiektu w godzinach: dni powszednie od poniedziałku do piątku 10:00-18:00. Soboty, niedziele i święta w okresie: maj, - październik godz. 10:00-18:00 natomiast w pozostałych miesiącach od 10:00-14:00.
2.Wydłużenie godzin otwarcia szaletu na uzasadnione żądanie Zamawiającego bez naliczenia dodatkowych opłat (około 40 godzin w skali roku podczas imprez masowych).
3. Sprawowanie nadzoru w godzinach udostępniania pomieszczeń szaletu.
4. Przeprowadzanie na własny koszt drobnych napraw i remontów typu: malowanie sufitów oraz drzwi wewnątrz obiektu jednorazowo podczas trwania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, naprawa zamków i wymiana szyb okiennych, żarówek w razie konieczności, usuwanie usterek urządzeń sanitarnych i sieci wodno - kanalizacyjnej w obrębie obiektu.
5. Zapewnienie odpowiedniej ilości środków higieniczno - sanitarnych, drobnego sprzętu typu kubły na odpadki, worki, miotły, wiadra itp. (szacunkowe zużycie miesięczne środków czystości, papier toaletowy – 60 rolek, mydło w płynie – 30 l, ręczniki papierowe – 60 paczek x 20 szt..)
6. Utrzymywanie pomieszczeń szaletu oraz urządzeń w nich znajdujących się w należytych warunkach sanitarno - higienicznych poprzez codzienne zmywanie przy użyciu środków dezynfekujących podłóg, urządzeń sanitarnych a co najmniej jeden raz w tygodniu mycie ścian i drzwi wewnątrz obiektu.
7. Usuwanie aktów wandalizmu np. graffiti ze stolarki okiennej, drzwiowej oraz informowanie Zamawiającego o każdym tego typu zdarzeniu.
8. Dbanie o porządek w bezpośrednim sąsiedztwie tj. 2 m od ścian obiektu poprzez zamiatanie i usuwanie narastającej roślinności (dopuszczamy stosowanie środków chemicznych) w tym usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości.
W obiekcie znajdują się następujące urządzenia sanitarne:
3 muszle klozetowe, 3 pisuary, 2 umywalki, 2 baterie, 2 elektryczne przepływowe podgrzewacze wody. Obiekt jest ogrzewany grzejnikami elektrycznymi.
Kubatura obiektu ok.75 m3 (5m x 5m x 3m), pomieszczenia szaletu wykafelkowane:
- podłogi
- ściany od podłogi po sufit

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.60.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 441912.70 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Porzadkowych Grzegorz Kołcz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gniechowice, ul. Czysta 5C/5
Kod pocztowy: 55-080
Miejscowość: Kąty Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 453700.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 399000.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 997212.32
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.