eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa energii elektrycznej na potrzeby grupy zakupowej, utworzonej na podstawie porozumienia przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o., Powiat Wielicki - Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce i Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510540288-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o.:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby grupy zakupowej, utworzonej na podstawie porozumienia przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o., Powiat Wielicki - Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce i Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608016-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12239538900000, ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 289 17 45
faks: 12 289 19 24
e-mail: kontakt@parkrozwoju.pl
www: www.parkrozwoju.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - spółka komunalna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
1.Na mocy porozumienia Strony wyznaczają spośród siebie Lidera- Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania. 2.Lider, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w ramach przeprowadzenia postępowania odpowiada w szczególności za: a) opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w oparciu o materiały przekazane przez Uczestników, b) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, c) ocenę spełnianych przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, d) wybór najkorzystniejszej oferty, e) ewentualne unieważnienie postępowania, f) wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania stron przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym), g) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. 3. Na każdorazowe żądanie Lidera Uczestnicy przekażą mu niezwłocznie wszystkie informacje lub dokumenty konieczne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 4. W przypadku poniesienia przez Lidera kosztów w związku z wykonywaniem obowiązków Zamawiającego, w szczególności związanych z postępowaniem przez Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, koszty te zostaną mu zwrócone przez Uczestników, proporcjonalnie do udziału szacunkowej wartości zamówienia przypadających na poszczególnego Uczestnika do całkowitej szacunkowej wartości zamówienia. 4.Strony ustalają, że po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym wspólnie postępowaniu , każda ze stron samodzielnie zawrze odrębną umowę z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby grupy zakupowej, utworzonej na podstawie porozumienia przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o., Powiat Wielicki - Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce i Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PPR. 272.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa obejmująca sprzedaż energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o, Powiat Wielicki – Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce i Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce. 2.Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z parametrami jakościowymi energii elektrycznej ustalonymi w ustawie – Prawo energetyczne oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy i Polskimi Normami. 3.Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich punktów należących do danego podmiotu i szczegółowe dane dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ. 4.Wskazane wartości zostały przyjęte do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy przez poszczególne podmioty i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Określenie przewidywanej ilości poboru energii stanowi element służący tylko do określenia wartości zamówienia i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii w podanych ilościach. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 5.Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie – Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2020r. poz. 833 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. nr 93, poz. 623), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 6. Wykonawca który wygra przetarg zobowiązuje się do złożenia w imieniu Zamawiającego Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Zamawiającego, którym jest Tauron Dystrybucja zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 7. Rozliczenia za dostawę i dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będzie odrębnie dla każdego podmiotu, wchodzącego w skład grupy zakupowej na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych danego punktu, według stawek i opłat wynikających z formularza cenowego, zgodnie z maksymalnym zapotrzebowaniem określonym dla każdego podmiotu odrębnie w załączniku nr 6 do SIWZ. 8. Zamawiający informuje, że: a) dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną, b) obecnie zawarta umowa nie jest umowa zawartą w akcjach promocyjnych, c) niniejsze postępowanie ma na celu wybór kolejnego Wykonawcy świadczącego dostawy energii, d) udzieli pełnomocnictw oraz przekaże niezbędne do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej dane w formie elektronicznej, e) układy pomiarowe są dostosowane do zasady TPA, f) obecnie zawarte umowy dla każdego ze wskazanych punktów obowiązują do 31.12.2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 429757.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ELEKTRA S.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skierniewicka 10a
Kod pocztowy: 01-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 381149.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 381149.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 444859.77
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.