eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobiórBudowa instalacji fotowoltaicznej na Oczyszczalni ścieków "Wschód" w Kobiórze wraz z niezbędną infrastrukturą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542915-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Gmina Kobiór:

Budowa instalacji fotowoltaicznej na Oczyszczalni ścieków "Wschód" w Kobiórze wraz z niezbędną infrastrukturą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 595897-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kobiór, krajowy numer identyfikacyjny 27625770700000, ul. Kobiórska 5, 43-210 Kobiór, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2188182; 2188288; 2188529
faks: 0-32 218 82 88
e-mail: gk@kobior.pl
www: www.bip.kobior.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na Oczyszczalni ścieków "Wschód" w Kobiórze wraz z niezbędną infrastrukturą

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GP.721.29.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie „projektuj i buduj” (P+B) w ramach realizacji inwestycji pn.:

„Budowa instalacji fotowoltaicznej na Oczyszczalni ścieków „Wschód” w Kobiórze
wraz z niezbędną infrastrukturą ”

Projekt dofinansowany ze środków dotacji celowej z budżetu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:

1) Wykonanie dokumentacji projektowej i powykonawczej;
2) Montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy do 50 kW, w tym:
a. przygotowanie terenu do montażu instalacji,
b. instalacja na gruncie oraz na dachu wiaty sprzętowo-magazynowej ogniw fotowoltaicznych o łącznej mocy do 50 kW, z doprowadzeniem wytworzonej energii do złącza pomiarowego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków,
c. przystosowanie istniejącej szafy złączowo-pomiarowej do przyłączenia instalacji fotowoltaicznej oraz instalację układu pomiarowego trójfazowego-dwukierunkowego,
d. budowę i przebudowę infrastruktury technicznej celem wpięcia nowej instalacji w istniejącą sieć elektroenergetyczną i istniejące instalacje dla obiektu Oczyszczalni ścieków „Wschód” w tym zapewnienie współpracy z istniejącym agregatem prądotwórczym,
e. uruchomienie wykonanej instalacji fotowoltaicznej,
f. wykonanie pomiarów i badań,
g. przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej
3) Montaż instalacji odgromowej i uziemiającej;
4) Roboty towarzyszące do realizacji na podstawie projektu technicznego przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego, w tym:
a. niwelacja terenu działki nr 1535/54
b. utwardzenie zjazdu, drogi wewnętrznej z placem manewrowym oraz nawierzchni wiaty sprzętowo-magazynowej (asfaltobeton, kostka betonowa w krawężnikach o obrzeżach, odwodnienie powierzchniowe)
c. wykonanie ogrodzenia terenu, z zabudową bramy przesuwnej, rozwieralnej oraz furtki wejściowej
d. wykonanie kablowej linii elektrycznej z rozdzielni oczyszczalni ścieków do zasilania 3 opraw LED na słupach latarniowych oraz linii zasilającej szafę rozdzielczą przy wiecie sprzętowo-magazynowej

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego

71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energia elektryczną
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233140-2 Roboty drogowe
45223300-9 Parkingi
45232130-2 Kanalizacja deszczowa

45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 Ochrona odgromowa
45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego wykonania zostały zawarte w:

a) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);
b) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) (załącznik nr 4 do siwz);
c) Dokumentacja projektowa na określony w PFU zakres robót towarzyszących
d) Wzorze umowy (załącznik nr 3).
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.

Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z:
− wymogami opisanymi w SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym (PFU)
− ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) z aktami wykonawczymi do ustawy,
− ustawą Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) z aktami wykonawczymi do ustawy,
− Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm europejskich, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215).
− Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ppoż.,
− Wymogi art. 29 ust. 5 i 6 ustawy Pzp.
Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do stosowania na terenie UE.

Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych.

Uwaga 1:
Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania dokonał wizji lokalnej miejsca budowy i jego otoczenia, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia.
Koszty dokonania wizji lokalnej miejsca robót ponosi Wykonawca.

Uwaga 2:
Gwarancja i przeglądy gwarancyjne Wykonawcy:
1) Zamawiający wymaga, aby na zrealizowany przedmiot zamówienia tj. na roboty budowlane oraz zamontowane materiały Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Za wydłużenie okresu gwarancji jakości Wykonawca otrzyma punkty w kryterium „okres gwarancji”.

2) Zamawiający wymaga, aby na panele PV Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres minimum 10 lat obejmującej wszelkie ewentualne wady, w tym ukryte.

3) W okresie udzielonej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przeglądy gwarancyjne urządzeń zamontowanych w ramach przedmiotu umowy w zakresie wymaganym przez ich producentów niezbędnym do zachowania warunków gwarancji minimum jeden raz w roku, bez dodatkowych opłat, w terminie do 30 września każdego roku.
Uwaga 3:
W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia ewentualnych nazw własnych, pochodzenia, patentów, źródeł lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. materiały posiadające takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych przez Zamawiającego. Ponadto opisując przedmiot zamówienia w którejkolwiek części dokumentacji przetargowej przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

W realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym dokumencie za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych można stosować rozwiązania równoważne.

Uwaga 4:
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r, Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.), ustawie Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz obowiązującymi wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.22.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 284551.05 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Tranz-Tel Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@tranztel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Centralna 37
Kod pocztowy: 43-210
Miejscowość: Kobiór
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 484023.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 434466.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 485850.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: Części zamówienia, których wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcom:
1. Roboty związane z fotowoltaiką
2. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.