To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Budowa instalacji fotowoltaicznej na Oczyszczalni ścieków "Wschód" w Kobiórze wraz z niezbędną infrastrukturą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 595897-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 2188182; 2188288; 2188529
faks: 0-32 218 82 88
e-mail: gk@kobior.pl
www: www.bip.kobior.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa instalacji fotowoltaicznej na Oczyszczalni ścieków "Wschód" w Kobiórze wraz z niezbędną infrastrukturą
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GP.721.29.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie „projektuj i buduj” (P+B) w ramach realizacji inwestycji pn.:
„Budowa instalacji fotowoltaicznej na Oczyszczalni ścieków „Wschód” w Kobiórze
wraz z niezbędną infrastrukturą ”
Projekt dofinansowany ze środków dotacji celowej z budżetu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej i powykonawczej;
2) Montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy do 50 kW, w tym:
a. przygotowanie terenu do montażu instalacji,
b. instalacja na gruncie oraz na dachu wiaty sprzętowo-magazynowej ogniw fotowoltaicznych o łącznej mocy do 50 kW, z doprowadzeniem wytworzonej energii do złącza pomiarowego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków,
c. przystosowanie istniejącej szafy złączowo-pomiarowej do przyłączenia instalacji fotowoltaicznej oraz instalację układu pomiarowego trójfazowego-dwukierunkowego,
d. budowę i przebudowę infrastruktury technicznej celem wpięcia nowej instalacji w istniejącą sieć elektroenergetyczną i istniejące instalacje dla obiektu Oczyszczalni ścieków „Wschód” w tym zapewnienie współpracy z istniejącym agregatem prądotwórczym,
e. uruchomienie wykonanej instalacji fotowoltaicznej,
f. wykonanie pomiarów i badań,
g. przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej
3) Montaż instalacji odgromowej i uziemiającej;
4) Roboty towarzyszące do realizacji na podstawie projektu technicznego przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego, w tym:
a. niwelacja terenu działki nr 1535/54
b. utwardzenie zjazdu, drogi wewnętrznej z placem manewrowym oraz nawierzchni wiaty sprzętowo-magazynowej (asfaltobeton, kostka betonowa w krawężnikach o obrzeżach, odwodnienie powierzchniowe)
c. wykonanie ogrodzenia terenu, z zabudową bramy przesuwnej, rozwieralnej oraz furtki wejściowej
d. wykonanie kablowej linii elektrycznej z rozdzielni oczyszczalni ścieków do zasilania 3 opraw LED na słupach latarniowych oraz linii zasilającej szafę rozdzielczą przy wiecie sprzętowo-magazynowej
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energia elektryczną
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233140-2 Roboty drogowe
45223300-9 Parkingi
45232130-2 Kanalizacja deszczowa
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 Ochrona odgromowa
45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego wykonania zostały zawarte w:
a) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);
b) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) (załącznik nr 4 do siwz);
c) Dokumentacja projektowa na określony w PFU zakres robót towarzyszących
d) Wzorze umowy (załącznik nr 3).
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z:
− wymogami opisanymi w SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym (PFU)
− ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) z aktami wykonawczymi do ustawy,
− ustawą Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) z aktami wykonawczymi do ustawy,
− Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm europejskich, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215).
− Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ppoż.,
− Wymogi art. 29 ust. 5 i 6 ustawy Pzp.
Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do stosowania na terenie UE.
Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych.
Uwaga 1:
Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania dokonał wizji lokalnej miejsca budowy i jego otoczenia, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia.
Koszty dokonania wizji lokalnej miejsca robót ponosi Wykonawca.
Uwaga 2:
Gwarancja i przeglądy gwarancyjne Wykonawcy:
1) Zamawiający wymaga, aby na zrealizowany przedmiot zamówienia tj. na roboty budowlane oraz zamontowane materiały Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Za wydłużenie okresu gwarancji jakości Wykonawca otrzyma punkty w kryterium „okres gwarancji”.
2) Zamawiający wymaga, aby na panele PV Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres minimum 10 lat obejmującej wszelkie ewentualne wady, w tym ukryte.
3) W okresie udzielonej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przeglądy gwarancyjne urządzeń zamontowanych w ramach przedmiotu umowy w zakresie wymaganym przez ich producentów niezbędnym do zachowania warunków gwarancji minimum jeden raz w roku, bez dodatkowych opłat, w terminie do 30 września każdego roku.
Uwaga 3:
W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia ewentualnych nazw własnych, pochodzenia, patentów, źródeł lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. materiały posiadające takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych przez Zamawiającego. Ponadto opisując przedmiot zamówienia w którejkolwiek części dokumentacji przetargowej przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym dokumencie za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych można stosować rozwiązania równoważne.
Uwaga 4:
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r, Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.), ustawie Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz obowiązującymi wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.22.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 284551.05 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Tranz-Tel Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@tranztel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Centralna 37
Kod pocztowy: 43-210
Miejscowość: Kobiór
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 434466.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 485850.00
Waluta: pln
1. Roboty związane z fotowoltaiką
2. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
- Opracowanie dok. proj. wraz z peł. nadz. autor. dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoo im. Antoniny i Jana Żabińskich w Wa-wie.
- "Uruchomienie żłobka publicznego w Kowarach - utworzenie 16 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Henryka Sienkiewicza 9" w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego Zakładu Opieki Leczniczej dla ZZOZ w Wadowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.