To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie - Jeziornie "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 761599-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 7564116, 7547176
faks: 227 564 116
e-mail: domseniora@ds.pan.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie - Jeziornie "
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie - Jeziornie”.
Zamówienie obejmuje następujący asortyment towarów:
CZĘŚĆ I mięso i wędliny;
CZĘŚĆ II owoce, warzywa i produkty podobne;
CZĘŚĆ III wyroby piekarsko-ciastkarskie;
CZĘŚĆ IV mleko i produkty mleczarskie;
CZĘŚĆ V pozostałe produkty spożywcze;
CZĘŚĆ VI ryby przetworzone i konserwowane oraz mrożonki.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia.
3. Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby części zamówienia lub kilku wykonawcom w odniesieniu do jednej części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci wykazu asortymentowego zawiera załącznik numer 7 do SIWZ.
5. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Konstancinie – Jeziornie, przy ul. Chodkiewicza 3/5. Każdy z produktów powinien być dostarczony w oryginalnych opakowaniach.
6. Cykliczne dostawy będą realizowane we wskazanych poniżej terminach:
- Część I mięso i wędliny - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
- Część II warzywa, owoce i produkty podobne, owoce sezonowe - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 14.00.
- Część III wyroby piekarsko-ciastkarskie - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty w godz. od 7.00 do 8.30.
- Część IV mleko i produkty mleczarskie – codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty od godz. 6.00 do godz. 7.00.
- Część V pozostałe produkty spożywcze - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00.
- Część VI ryby przetworzone i konserwowane oraz mrożonki - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
7. Zamawiający będzie składał do wykonawcy zamówienia na dostawy cząstkowe telefonicznie i drogą elektroniczną na adres e-mail w formularzu ofertowym, wskazując zamawiane produkty z podaniem ilości.
8. Termin ważności do spożycia podany na opakowaniu każdego z dostarczanych produktów musi być ważny co najmniej połowę jego okresu nominalnego (tzn. połowę okresu od daty produkcji do końcowej daty przydatności do spożycia) oraz towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
9. W przypadku użycia w SIWZ znaków towarowych, patentowych lub pochodzenia, stosownie do treści przepisu art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku nr 7 do SIWZ (Szczegółowy wykaz asortymentowy). W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań potwierdzający wymagania jakościowe proponowanego produktu.
10. Przy każdej dostawie towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1753) Wykonawca musi dostarczać taki dokument Zamawiającemu.
11. Wykonawca w ramach ceny oferty zapewni Zamawiającemu ewentualnie pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie trwania umowy mniejszej ilości towaru w stosunku do ilości towaru określonego w ofercie, jednak zmniejszenie zamawianego asortymentu nie przekroczy łącznie 10% wartości umowy.
13. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
14. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
15. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Mięso i wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 58684.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59908.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59908.40
Waluta: pln
NAZWA: owoce, warzywa i produkty podobne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45677.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36595.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36595.13
Waluta: pln
NAZWA: wyroby piekarsko-ciastkarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24690.00 pn
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20618.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20618.85
Waluta:
NAZWA: mleko i produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 51360.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51093.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51093.00
Waluta: pln
NAZWA: pozostałe produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45394.99 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 43303.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43303.57
Waluta: pln
NAZWA: ryby przetworzone i konserwowane oraz mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16773.33 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15687.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15687.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Dostawa wyrobów medycznych (jednorazowego użytku) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- Dostawa, montaż i obsługa tymczasowego sztucznego lodowiska z infrastrukturą towarzyszącą
- Świadczenie usługi kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2025
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY KONSTANCIN-JEZIORNA
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na 2025 rok dla Szkoły Podstawowej nr 17 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.