eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550320-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763327-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego, krajowy numer identyfikacyjny 27933800000000, ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: (32) 351-17-19, 258-62-61
faks: (32) 351-17-14
e-mail: fszamp@gmail.com
www: https://filharmonia-slaska.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 6/ZP/AT/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część 1. Urządzenia wielofunkcyjne a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolorowe z funkcją kopiowania, drukowania i skanowania - 1 szt. b) Urządzenie wielofunkcyjne A4 monochromatyczne z funkcją kopiowania, drukowania i skanowania - 1 szt.
Część 2. Serwer z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 Professional 64bit PL lub równoważnym - 1 szt.
Część 3. Tablet do sterowania istniejącym systemem nagłośnieniowym - 1 szt. Część 4. Program zapewniający wielopoziomową ochronę przed utratą danych (DPL – Date Loss Prevention) Szczegółowy opis sprzętu i oprogramowania znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3 upzp Zamawiający
dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia.
2. Wymagania dotyczące sprzętu komputerowego: a) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy i nieużywany, przeznaczony na rynek polski i pochodził z oficjalnego kanału sprzedaży.
b) Sprzęt komputerowy powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable,itp.) potrzebne do jego uruchomienia i pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. c)
Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach producenta, zamontować, skonfigurować i uruchomić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. d) W celu weryfikacji poprawnej instalacji i działania sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do testowej prezentacji wszystkich funkcji urządzeń. 3. Wymagania dotyczące oprogramowania: a) Zamawiający wymaga dostarczenia fabrycznie nowej licencji systemu operacyjnego, nieużywanej oraz nieaktywowanej nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz przeznaczonej na rynek polski i pochodzącej z legalnego źródła sprzedaży (w przypadku, gdy licencja ma być aktywowana przez Zamawiającego – naklejka z kluczem; licencja może być aktywowana i zapisana w UEFI przez producenta komputera+ naklejka bez klucza). b) Zamawiający wymaga, aby dostarczone licencje na system operacyjny Microsoft Windows 10 Pro PL lub równoważny, posiadały możliwość
maksymalnej ilości aktywacji przy pomocy połączenia internetowego oraz telefonicznego przewidzianego przez producenta oprogramowania. c) Zamawiający wymaga aby dostarczone oprogramowanie wyczerpywało wszystkie atrybuty legalności dla danej wersji. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia właściwych dokumentów gwarancyjnych. b)
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania na okres zadeklarowany w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, wyższy od minimalnego wymaganego okresu gwarancji licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu przekazania-odbioru. c) W trakcie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego działania przedmiotu zamówienia na wskazany w umowie adres i numer telefonu. d) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować ww. zgłoszenia zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.23.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11219.59 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.H.U. Contrakt Adam Goik
Email wykonawcy: handlowy@contrakt.com.pl
Adres pocztowy: ul. Karpacka 11
Kod pocztowy: 40-216
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13530.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13530.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13702.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Serwer z systemem operacyjnym MS Windows 10 Professional 64bit PL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4517.89 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.H.U. Contrakt Adam Goik
Email wykonawcy: handlowy@contrakt.com.pl
Adres pocztowy: ul. Karpacka 11
Kod pocztowy: 40-216
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5510.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5510.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5731.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Tablet do sterowania istniejącym systemem nagłośnieniowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4634.15 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Cortland sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@cortland.pl
Adres pocztowy: ul. Wita Stwosza 15
Kod pocztowy: 54-204
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5541.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4899.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6150.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Program zapewniający wielopoziomową ochronę przed utratą danych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 upzp – cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
• Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie 4. części zamówienia kwotę 7 870,00 zł, natomiast najkorzystniejsza oferta przekracza tę kwotę o 4 270,00 zł, zaś niewielkie oszczędności na pozostałych częściach zamówienia są za małe, aby wyrównać brakujące środki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.