To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 763327-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (32) 351-17-19, 258-62-61
faks: (32) 351-17-14
e-mail: fszamp@gmail.com
www: https://filharmonia-slaska.eu/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 6/ZP/AT/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część 1. Urządzenia wielofunkcyjne a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolorowe z funkcją kopiowania, drukowania i skanowania - 1 szt. b) Urządzenie wielofunkcyjne A4 monochromatyczne z funkcją kopiowania, drukowania i skanowania - 1 szt.
Część 2. Serwer z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 Professional 64bit PL lub równoważnym - 1 szt.
Część 3. Tablet do sterowania istniejącym systemem nagłośnieniowym - 1 szt. Część 4. Program zapewniający wielopoziomową ochronę przed utratą danych (DPL – Date Loss Prevention) Szczegółowy opis sprzętu i oprogramowania znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3 upzp Zamawiający
dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia.
2. Wymagania dotyczące sprzętu komputerowego: a) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy i nieużywany, przeznaczony na rynek polski i pochodził z oficjalnego kanału sprzedaży.
b) Sprzęt komputerowy powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable,itp.) potrzebne do jego uruchomienia i pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. c)
Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach producenta, zamontować, skonfigurować i uruchomić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. d) W celu weryfikacji poprawnej instalacji i działania sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do testowej prezentacji wszystkich funkcji urządzeń. 3. Wymagania dotyczące oprogramowania: a) Zamawiający wymaga dostarczenia fabrycznie nowej licencji systemu operacyjnego, nieużywanej oraz nieaktywowanej nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz przeznaczonej na rynek polski i pochodzącej z legalnego źródła sprzedaży (w przypadku, gdy licencja ma być aktywowana przez Zamawiającego – naklejka z kluczem; licencja może być aktywowana i zapisana w UEFI przez producenta komputera+ naklejka bez klucza). b) Zamawiający wymaga, aby dostarczone licencje na system operacyjny Microsoft Windows 10 Pro PL lub równoważny, posiadały możliwość
maksymalnej ilości aktywacji przy pomocy połączenia internetowego oraz telefonicznego przewidzianego przez producenta oprogramowania. c) Zamawiający wymaga aby dostarczone oprogramowanie wyczerpywało wszystkie atrybuty legalności dla danej wersji. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia właściwych dokumentów gwarancyjnych. b)
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania na okres zadeklarowany w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, wyższy od minimalnego wymaganego okresu gwarancji licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu przekazania-odbioru. c) W trakcie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego działania przedmiotu zamówienia na wskazany w umowie adres i numer telefonu. d) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować ww. zgłoszenia zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.23.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11219.59 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.H.U. Contrakt Adam Goik
Email wykonawcy: handlowy@contrakt.com.pl
Adres pocztowy: ul. Karpacka 11
Kod pocztowy: 40-216
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13530.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13702.20
Waluta: PLN
NAZWA: Serwer z systemem operacyjnym MS Windows 10 Professional 64bit PL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4517.89 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.H.U. Contrakt Adam Goik
Email wykonawcy: handlowy@contrakt.com.pl
Adres pocztowy: ul. Karpacka 11
Kod pocztowy: 40-216
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5510.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5731.80
Waluta: PLN
NAZWA: Tablet do sterowania istniejącym systemem nagłośnieniowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4634.15 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Cortland sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@cortland.pl
Adres pocztowy: ul. Wita Stwosza 15
Kod pocztowy: 54-204
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4899.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6150.00
Waluta: PLN
NAZWA: Program zapewniający wielopoziomową ochronę przed utratą danych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
• Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 upzp – cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
• Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie 4. części zamówienia kwotę 7 870,00 zł, natomiast najkorzystniejsza oferta przekracza tę kwotę o 4 270,00 zł, zaś niewielkie oszczędności na pozostałych częściach zamówienia są za małe, aby wyrównać brakujące środki.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laserów przemysłowych
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Dostawa drukarek
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.